Dat wordt niet alleen geschetst maar is vrijwel dagelijks te zien op streams. Als hij naast iemand zit, en hij is klaar met eten, zit hij het eten bij de ander uit de mond te kijken in de hoop dat hij nog wat krijgt toegeschoven.quote:
Dan nog word dat geschetst.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:27 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat wordt niet alleen geschetst maar is vrijwel dagelijks te zien op streams. Als hij naast iemand zit, en hij is klaar met eten, zit hij het eten bij de ander uit de mond te kijken in de hoop dat hij nog wat krijgt toegeschoven.
Het commentaar erover is ook wat overdreven. Hij is graatmager dus het lijkt mij verstandig dat de beste man ook af en toe eet.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:27 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat wordt niet alleen geschetst maar is vrijwel dagelijks te zien op streams. Als hij naast iemand zit, en hij is klaar met eten, zit hij het eten bij de ander uit de mond te kijken in de hoop dat hij nog wat krijgt toegeschoven.
Neequote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:29 schreef engine het volgende:
[..]
Het commentaar erover is ook wat overdreven. Hij is graatmager dus het lijkt mij verstandig dat de beste man ook af en toe eet.
Ik krijg bijna medelijden met Erik, dat ook bijna dwangmatige eten veilig stellen wat blijkbaar bij zijn "aandoening" lijkt te horen ...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
vreten, vreten, vreten.......
het klinkt misschien stom, maar ik voel me agressief worden als die man in beeld komt (rupsje nooitgenoeg)
Ja en?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iemand schuift zijn bord een beetje opzij en metteen vraagt Erik wil je dat niet meer?
Hij is altijd al graat mager geweest snelle stofwisseling of een lintworm of al jaren lang slecht gegeten, zonder verse maaltijden en of groentes en een overmaat aan suiker. En junkfoodquote:
Ik begrijp uit jou posting, dat jij hem persoonlijk kent?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij is altijd al graat mager geweest snelle stofwisseling of een lintworm of al jaren lang slecht gegeten, zonder verse maaltijden en of groentes en een overmaat aan suiker. En junkfood
Net zo irritant als je even iemand aan kijkt en die zegt: WAT DAN?quote:
Ik had eigenlijk een antwoord verwacht op mijn vorige postingquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Net zo irritant als je even iemand aan kijkt en die zegt: WAT DAN?
Je kan ook wachten tot iemand het je aan biedt.
Wellichtquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik begrijp uit jou posting, dat jij hem persoonlijk kent?
Erik is gevraagd wat hij graag at en wat zijn eetgewoontes waren./ Hij zei dat hij leeft op cola, snickers en een magnetronmaaltijd, die hij verdeelde over de lunch en avondeten en soms at hij bij zijn oudersquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik begrijp uit jou posting, dat jij hem persoonlijk kent?
Junkfood is dus een magnetron maaltijd. Okayquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Erik is gevraagd wat hij graag at en wat zijn eetgewoontes waren./ Hij zei dat hij leeft op cola, snickers en een magnetronmaaltijd, die hij verdeelde over de lunch en avondeten en soms at hij bij zijn ouders
Ik hoorde net al iemand iets over wijn zeggen.quote:
Da's heerlijk vroegquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoorde net al iemand iets over wijn zeggen.
Altijd zijn slijm opvreten sta ik niet versteld als hij beestjes of een beest in zich heeftquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij is altijd al graat mager geweest snelle stofwisseling of een lintworm of al jaren lang slecht gegeten, zonder verse maaltijden en of groentes en een overmaat aan suiker. En junkfood
Voor jou welquote:
OMGquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:40 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Altijd zijn slijm opvreten sta ik niet versteld als hij beestjes of een beest in zich heeft
Heb ik dat gezegd?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Junkfood is dus een magnetron maaltijd. Okay
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:40 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Altijd zijn slijm opvreten sta ik niet versteld als hij beestjes of een beest in zich heeft
Jij antwoord voor een ander, dus dan kan het zijn dat er iets gepost word wat jij niet hebt gezegd.quote:
quote:
Ik zit bij Rupi, goed te doenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:43 schreef pingu66 het volgende:
Babbel houdt nou eens 15 minuten je snater.
Ja knikker Esther mag ook wieberen.
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:43 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Alleen heb ik daar geen leuke smiley van helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |