Zo smerig en vreselijk ordinairquote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy gooit er nog even een ontzettende boer uit.
Mirthe leeft op Planet Mirthe ... who knows...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:23 schreef greysbones het volgende:
what the fuck is mirthe nu aan het doen
Ja, ze gaat naar huis.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:23 schreef Judiwi het volgende:
Heeft ze een brieg gehad. Kom nu pas online.
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mirthe leeft op Planet Mirthe ... who knows...
Briefje voor thuis schrijven dus.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:23 schreef greysbones het volgende:
what the fuck is mirthe nu aan het doen
bron?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:24 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
overduidelijk heeft het niks met haar moeder te maken want ze ratelt alleen maar over haar (ex)vriend
bron? wat denk je van STREAM 1, -knip-quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
-knip- Niet persoonlijk wordenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:25 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
bron? wat denk je van STREAM 1 -knip- niet persoonlijk worden
Er mocht niets geschreven worden aan elkaar....maar ja, er mocht overdag ook niet meer op de slaapkamers gehangen worden enkel bij zwak, ziek of misselijk....Febo, get your shit together!quote:
Ja nee, Febo gaat meer uitzonderingen maken...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:26 schreef Ebinas het volgende:
Sas biedt haar appartement aan als het nodig is,
Dat is aardig.
Jasper laat weten dat als hij moet komen als het nodig is, dat hij gaat
ik denk dat hij dat maar wat graag zou willenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper gaat straks weer motorcrossen het hele jaar door .. die ziet zichzelf denk ik niet huisje-booompje-beestje doen met Wanda.
“ik hoef toch niet direct op te donderen” zegt ze letterlijk nu net; dat zeg je niet als het erg slecht gaat met je moeder..quote:
Die mag Jasper hebbenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:29 schreef Was-beer het volgende:
Is het kussentje met Ivor ook ingepakt?
In emotie zeg je wel eens dingen. Inlevingsvermogen zou ik je meegeven.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:28 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
“ik hoef toch niet direct op te donderen” zegt ze letterlijk nu net; dat zeg je niet als het erg slecht gaat met je moeder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |