Ben je niet bang dat de oorlog door dat soort wapenleveranties escaleert? Deze proxy-oorlog van Noord-Korea tegen Oekraïne steun je toch niet hoop ik?quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:50 schreef Discombobulate het volgende:
Mooie deal wel, voedsel voor wapens.

Het parlement heeft zelfs unaniem voor gestemdquote:

https://www.telegraaf.nl/(...)na-zegen-van-turkijequote:Op donderdag 30 maart 2023 21:10 schreef ZOA het volgende:
Ik ben dat ongefundeerde, ongebaseerde en voor Oekraine zijn wel zo zat.Er is niets voor Oekraine... het is kolonialisatie van Oekraine en tegen Rusland. Niets meer niets minder.

Wat lul jij nou weer?quote:Op donderdag 30 maart 2023 23:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat de oorlog door dat soort wapenleveranties escaleert? Deze proxy-oorlog van Noord-Korea tegen Oekraïne steun je toch niet hoop ik?

Mooi, die hebben iets van 200 Leopards. Dus die kunnen nu wel wat meer doneren. Rusland kan ze toch niets doen.quote:

quote:Op donderdag 30 maart 2023 23:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wapens leveren is toch escalatie en teken dat er een proxy-oorlog is?

Mooi, dat gat in de NAVO grens is nu dus ook dicht. Welkom Finlandquote:Op donderdag 30 maart 2023 23:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het parlement heeft zelfs unaniem voor gestemd [ twitter ]

Dacht ik ook toen ik het russische nieuws las. Maar dit is de halfjaarlijkse dienstplicht ronde. Dat betekent wel dat de helft van de dienstplichtigen nu hun dienst erop hebben zitten en uit het leger gaan....quote:

En de nieuwe lighting gaat zonder fatsoenlijke training Oekraïne in? Zou me niks verbazen...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 00:45 schreef oheng het volgende:
[..]
Dacht ik ook toen ik het russische nieuws las. Maar dit is de halfjaarlijkse dienstplicht ronde. Dat betekent wel dat de helft van de dienstplichtigen nu hun dienst erop hebben zitten en uit het leger gaan....

Eindelijk.quote:Op donderdag 30 maart 2023 23:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het parlement heeft zelfs unaniem voor gestemd [ twitter ]

Dit is niks nieuws, onder de tsaren en de Sovjets bestond dit systeem ook. De schrijver doet alsof dit een nieuw fenomeen is, maar het zuiveren van ongewenste elementen uit de Russische samenleving is al zo oud als Methusalem. Op zich ook logisch, Rusland is nooit een rechtsstaat geweest en iedereen moet zich overeind zien te houden met verraad en leugens. Het is allemaal weinig bemoedigend, en daar komt bij dat de Russen de afgelopen twintig jaar weer een onophoudelijke stroom propaganda voor de kiezen gekregen hebben. Het gevolg daarvan is helaas dat je niks anders kan concluderen dan dat de Russische samenleving werkelijk compleet verrot is.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:05 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Een artikel over de Russische samenleving waar het verboden is om tegen de oorlog te zijn en mensen worden aangemoedigd om kennissen, vrienden, familie en buren te verraden. Zelfs kinderen worden opgepakt en naar ''speciale opvoedtehuizen'' gestuurd.

Meer dan welkom. Game over Rusland.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 00:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mooi, dat gat in de NAVO grens is nu dus ook dicht. Welkom Finland

Paywall 🫣🫣🫣quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:05 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Een artikel over de Russische samenleving waar het verboden is om tegen de oorlog te zijn en mensen worden aangemoedigd om kennissen, vrienden, familie en buren te verraden. Zelfs kinderen worden opgepakt en naar ''speciale opvoedtehuizen'' gestuurd.

Maar misschien kun je dan voor Oekraine zijn vanwege de illegale Russische inval van een soevereine staat, de massale verkrachting van vrouwen door het Russische leger, de massale deportatie van Oekrainse kinderen, het Russsische bommen gooien op woonflats, het vermoorden van Oekrainse kinderen, het oppakken en vermoorden van interne tegenstanders van Poetin, het vernietigen van Oekrainse burgerdoelen door drones, het kapot maken van de Oekrainse energievoorzieningen, de massale vernietiging van een soeverein land...quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:10 schreef ZOA het volgende:
Ik ben dat ongefundeerde, ongebaseerde en voor Oekraine zijn wel zo zat.Er is niets voor Oekraine... het is kolonialisatie van Oekraine en tegen Rusland. Niets meer niets minder.

Niet de Russische samenleving, maar de Russische volkscultuur is compleet verrot. Renaissance of verlichting hebben ze nooit gekend, het is al eeuwenlang een achterlijke cultuur van lijfeigenschap en stelselmatige woede tegen alles wat niet Russisch is. Ik hoop dat de jongere generatie Russen de achterlijkheid van hun (groot)ouders op de vuilnisbelt van de geschiedenis gaat gooien, maar al te veel vertrouwen daarin heb ik niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 00:55 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dit is niks nieuws, onder de tsaren en de Sovjets bestond dit systeem ook. De schrijver doet alsof dit een nieuw fenomeen is, maar het zuiveren van ongewenste elementen uit de Russische samenleving is al zo oud als Methusalem. Op zich ook logisch, Rusland is nooit een rechtsstaat geweest en iedereen moet zich overeind zien te houden met verraad en leugens. Het is allemaal weinig bemoedigend, en daar komt bij dat de Russen de afgelopen twintig jaar weer een onophoudelijke stroom propaganda voor de kiezen gekregen hebben. Het gevolg daarvan is helaas dat je niks anders kan concluderen dan dat de Russische samenleving werkelijk compleet verrot is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |