SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
Jij bent ook een glas half vol type hè.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:02 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is heel slechts nieuws![]()
[ twitter ]
Ze hadden in september 2022 al moeten wegwezen bij de 1e mobilisatie.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:02 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Mwah ja waarom je uberhaupt nog in dat land bent... dan ben je ook niet helemaal goed.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:02 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Er zijn toch al wel meer van die oproepen geweest.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mwah ja waarom je uberhaupt nog in dat land bent... dan ben je ook niet helemaal goed.
Dat is al sinds vorig jaar februari: https://travel.state.gov/(...)ssianFederation.htmlquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:02 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ja heel veel keren zelfs.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zijn toch al wel meer van die oproepen geweest.
Soms reageer ik voordat ik de kans heb om er even goed over na te denkenquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij bent ook een glas half vol type hè.![]()
[ twitter ]
Wat gebeurt daar?quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:13 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
De humor begint ook steeds zwarter te worden.
Man wordt wegeschoten met een katapult en daarna zie je een Russische soldaat landen na een explosie in 2 stukken op een weg. Wat uit dit filmpje komt (bijna aan het einde).quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat gebeurt daar?
Moet ingelogd zijn om het te kunnen zien en ik heb geen Twitter
Thanks, dat filmpje kan ik wel zien.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:22 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Man wordt wegeschoten met een katapult en daarna zie je een Russische soldaat landen na een explosie in 2 stukken op een weg. Wat uit dit filmpje komt (bijna aan het einde).
[ twitter ]
Ja eens, maar nogmaals - dat kun je op waarde schatten als je weet waar hij vandaan komt. Zeker in het begin benaderde hij de kwestie vanuit het paradigma dat opging tijdens de koude oorlog. Dus de hele escalatie en de-escalatieladder + het ongeschreven "rule book" van do's en dont's die hij in zijn hoofd had, was daarop gebaseerd. Daarom ging hij zo uit zijn plaats over nucleaire escalatie - dat was tijdens de koude oorlog wel degelijk aan de orde. Hij maakte die vergelijking ook zelf continu. Dat hoor ik hem ook al een tijdje niet meer doen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is de toon die de muziek maakt. De man pro Russisch noemen is een zwaktebod in de categorie iemand wappie noemen, want die hoef je niet serieus te nemen.
Maar je kan niet ontkennen dat wat hij, zeker in het begin van het conflict riep, nogal eh.. Scherp verwoord en en vooral ingegeven was op angst. Dat is niet erg verder, maar om dat allemaal zo serieus te nemen als het toen werd gedaan vond ik ook wel een beetje jammer.
Maar goed. Dit is een vrij uniek conflict en als je dieper graaft complexer dan het lijkt. Je merkt vooral een verschil tussen generaties/zeitgeist.
De snelheid en de walgelijke achterlijkheid waarmee de trollen op twitter en hier zich hierop storten met alle fabels van satanisten, ongedierte en fascisten in hun commentaren is misselijkmakend.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Waarom is het volgens deze debielen nooit de schuld van Poetin en Rusland en is het de schuld van Zelensky en Amerika? Zijn er echt zoveel mensen compleet gestoord?
Ja maar Kim bol.com zegt dit:quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij bent ook een glas half vol type hè.![]()
[ twitter ]
Natuurlijk...even er aan voorbijgaand dat die hele oorlog walgelijk is en jij slechts redeneert van uit jou inzicht overtuiging en mening.Dat is pas walgelijk!quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
De snelheid en de walgelijke achterlijkheid waarmee de trollen op twitter en hier zich hierop storten met alle fabels van satanisten, ongedierte en fascisten in hun commentaren is misselijkmakend.
In Oelraine wordt je ook opgepakt en naar de oorlog gestuurd! Is dat anders?quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:05 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Een artikel over de Russische samenleving waar het verboden is om tegen de oorlog te zijn en mensen worden aangemoedigd om kennissen, vrienden, familie en buren te verraden. Zelfs kinderen worden opgepakt en naar ''speciale opvoedtehuizen'' gestuurd.
Huh, wat? Het is inderdaad kolonisatie van Oekraïne door Rusland, maar hoe strookt dat met 'ik ben dat vóór Oekraïne zijn zo zat'?quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:10 schreef ZOA het volgende:
Ik ben dat ongefundeerde, ongebaseerde en voor Oekraine zijn wel zo zat.Er is niets voor Oekraine... het is kolonialisatie van Oekraine en tegen Rusland. Niets meer niets minder.
Wat bedoel je met kolonisatie van Oekraïne?quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:10 schreef ZOA het volgende:
Ik ben dat ongefundeerde, ongebaseerde en voor Oekraine zijn wel zo zat.Er is niets voor Oekraine... het is kolonialisatie van Oekraine en tegen Rusland. Niets meer niets minder.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:10 schreef ZOA het volgende:
het is kolonialisatie van Oekraine en tegen Rusland.
Valt wel mee, ze willen gewoon voorkomen dat de Russen er teveel oppakken op 'verdenking van spionnage'. Als Amerikaan ben je daar nu gewoon niet veilig. Als Europeaan waarschijnlijk ook niet.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:02 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
“Gewoon” vanwege die staatsgijzelingquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:02 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Natuurlijk zijn wij tegen Rusland.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:10 schreef ZOA het volgende:
Geelgoud zijn er meer dan genoeg redenen om voor Oekraïne te zijn tegenwoordig.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:10 schreef ZOA het volgende:
Ik ben dat ongefundeerde, ongebaseerde en voor Oekraine zijn wel zo zat.
Wattus?quote:Er is niets voor Oekraine... het is kolonialisatie van Oekraine en tegen Rusland. Niets meer niets minder.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:10 schreef ZOA het volgende:
Denk jij dat kleine Oekraine gaat winnen van hele grote Rusland ?/quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:10 schreef ZOA het volgende:
Zo zijn Russen op hun sympathiekst: doormidden...quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:22 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Man wordt wegeschoten met een katapult en daarna zie je een Russische soldaat landen na een explosie in 2 stukken op een weg. Wat uit dit filmpje komt (bijna aan het einde).
[ twitter ]
Misschien kun je asiel aanvragen in Rusland. Succes!quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:10 schreef ZOA het volgende:
Dit wordt al sinds september 2022 geroepen. Nu nogmaals omdat de WSJ journalist is opgepakt vanwege zogenaamde spionage.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:02 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Als je pro Rusland bent ben je een onderkruipsel dat het niet eens waard is om dood te trappen (bij wijze van spreken). Daarvoor hoef je inderdaad alleen maar MH17 erbij te halen, wat iemand voor mij deed.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:10 schreef ZOA het volgende:
Hele artikel+spacepicsquote:Ukraine Goes Dark: Images From Space Drive Home the Nation’s Anguish
A satellite operated by NASA and NOAA bares how Russia’s drones and missiles knocked out the nation’s power.
CNNquote:"We have new information that Russia is actively seeking to acquire additional munitions from North Korea," said John Kirby, the NSC strategic communications coordinator. "We also understand that Russia is seeking to send a delegation to North Korea. And that Russia is offering North Korea food in exchange for munitions."
Lees jij wel wat je zelf schrijft. Wat staat hier nu?quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:10 schreef ZOA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |