quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Jij zoekt een outlaw koiboi als Waylon.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende: [..] Ik zoek geen burgerlulletje op loafers. Brains en fatsoen in een urban jasje. Voldoet deze wel aan.
Ga je reageren?quote:
Als je een mooi idee hebt, wil ik ‘m wil voor je veranderen! #warmbadquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:58 schreef tong80 het volgende:
Ik had de laatste post sukkel. Plus een briljante TT.
Als je vaker kijkt maak je vaker kans!quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:58 schreef tong80 het volgende:
Ik had de laatste post sukkel. Plus een briljante TT.
Deze ? Ha ha ha.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:59 schreef Hankster het volgende:
Hilly. Wat voor vent past hier nou weer bij?
Oh, ja, wel problematisch.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:59 schreef Hankster het volgende:
46… min 30…. Sinds 16. Holy shit dude.
spring-in-'t-veldquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:58 schreef Joop_W het volgende:
Hilly komt over als iemand die “lekker gek” is.
Nee zo doen we dat nietquote:
Ik ben geweigerd op Tinder. Te ongeloofwaardig qua knappe uiterlijk.quote:
Rood haarquote:
je wilt zien wie er van fd vrij is?quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geweigerd op Tinder. Te ongeloofwaardig qua knappe uiterlijk.
Viola Holt niet wat voor jou?quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je reageren?quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
maximaaaaaalquote:
Ha ha ha. Reden om m'n premium te verlengen brother.quote:
Ja zeg beetje ons badspace gebruikenquote:
Staar je er niet blind op.quote:
Wanneer padel?quote:
Die rende snel weg.quote:
Wie wanhopig? Hij?quote:
Cliché opmerking bij een knappe manquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:04 schreef NoCigar het volgende:
Ach, even heel gevoelig doen. Maar als ze eenmaal bij hem ingetrokken is dan vallen de eerste klappen!
Je moet nog wel heul veel First dates afleveringen kijken en reacties lezen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:06 schreef tong80 het volgende:
Nu een bijna type die net optijd is het tij te keren.
Gelukkig vinden we elkaar bij Abelquote:
AbelGODquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig vinden we elkaar bij Abel
Ha ha ha. Moet jij beloven m'n meer dan 700.000 posts terug te lezen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je moet nog wel heul veel First dates afleveringen kijken en reacties lezen.
Gaan we als ik kaartjes van 70 kan vinden?quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
Kijk nauwelijks films, maar als ik favorieten moet noemen dan toch anime. Studio Ghibli, A Silent Voice etc.
In Onderweg weet hij net die snaar te raken ja, iets wat maar weinig Nederlands talige nummers kunnen doen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig vinden we elkaar bij Abel
Ja hoor lekker mee blèren met Abelquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaan we als ik kaartjes van 70 kan vinden?
Tweede mooie vrouw van de avond. Weer niet goed?quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:07 schreef MadMaster het volgende:
De één is opgegeven door familie, de ander zit in de uitvaartbranche.
Doodvermoeiende aflevering weer…
Als je tijdens de eerste tien minuten gaat vertellen dat je huilt bij romcoms heb je een agenda. Een agenda ingegeven door the dark triad waarschijnlijk.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cliché opmerking bij een knappe man
Maar wel een beetje een zacht eitje
Heb verder geen body pillows of cum jars met anime figuurtjes er in.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg dit maar niet op je 1e date.
In vuur en vlam?quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ze mag mijn uitvaart ook wel begeleiden
Lees die post nog eens terug…quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tweede mooie vrouw van de avond. Weer niet goed?
quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb verder geen body pillows of cum jars met anime figuurtjes er in.
wtfquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb verder geen body pillows of cum jars met anime figuurtjes er in.
Ik zit mobiel, vergeef me maar ik zie het niet.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, vergeef me maar ik zie het niet.
Hij begreep het niet, ze gingen voor six pack terwijl hij de beer tender te bieden heeft.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
30 jaar pens gekweekt en toen kwam er iemand met een sixpack
Als je beter kan krijgen of dit meent nodig te hebben, dan moet je gaanquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
30 jaar pens gekweekt en toen kwam er iemand met een sixpack
Narcisme is een deur verder Hermquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:11 schreef tong80 het volgende:
Waarom geven lelijke mensen zich hier voor opIk ben gruwelijk aantrekkelijk en weigerde op radio in Kunststof te komen.
Ok, ben weer weg. Humor wordt hier ook niet begrepen.quote:
Een ijsje.quote:
Blijfquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, ben weer weg. Humor wordt hier ook niet begrepen.
Petitequote:Op woensdag 29 maart 2023 20:11 schreef D_A het volgende:
Jip wordt echt helemaal uit elkaar getrokken.
3 kussenquote:
Praat voor jezelf sukkel.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, ben weer weg. Humor wordt hier ook niet begrepen.
Hij wil het een kans gevenquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:13 schreef kibo het volgende:
Wybe de knuffelbeer heeft een serial killer blik in z'n ogen
3 kussen waar?quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
3 kussen
Past alleen niet echt op de kruk
Ik welquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
@:sked doe jij een knuffel op je dates?
Alleen bij de kennismaking.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
@:sked doe jij een knuffel op je dates?
Ja ditquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
Nou dit is een norse man die vooral in z'n schuur zal zijn
Genoteerd.quote:
Chariséquote:
Half op schootquote:
Jawel joh, motten ze maar niets van antrekkenquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar niet alle vrouwen vinden dat leuk.
Dat voel ik aan.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar niet alle vrouwen vinden dat leuk.
Ouders ontmoetquote:
Knappe vrouw met nerd: succesverhaalquote:
Mandalorian op disney+quote:
Geen succesverhaal hoor. Slechts kort om te kijken of het werkt met zo'n type jongen. Maar ik zag al dat het niks voor haar is.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Knappe vrouw met nerd: succesverhaal
Volgens jou door een slechte relatie zou ze hem een kans geven
Dan zijn er minder mensenquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Fanatiek, zo laat op de avond nog.
Dan vatte ik je post hierover verkeerd op. Dacht dat je bedoelde dat ze hooguit eenmalig zou daten.quote:
Snap ik wel. Na het avondeten en een uur bankhangen kan ik mezelf er echt niet toe zetten.quote:
Ik zit in S01quote:
Ouders ontmoeten noem je geen succes? Oké ik snap er niks meer van.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen succesverhaal hoor. Slechts kort om te kijken of het werkt met zo'n type jongen. Maar ik zag al dat het niks voor haar is.
Eten doe ik na afloop. Nu alleen wat fruit op pwo opquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Snap ik wel. Na het avondeten en een uur bankhangen kan ik mezelf er echt niet toe zetten.
Maar wel slim, nog even workout zonder vertraging en gedoe.
Het doel is toch een langdurige relatie? Ouders ontmoeten zegt niet zoveel. Bij de een misschien is dat een mijlpaal die met zorg gekozen is als het heeul serieus is, maar bij andere mensen gebeurt het snel, even blijven eten of tijdens ophalen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ouders ontmoeten noem je geen succes? Oké ik snap er niks meer van.
Ah oké, laten we hopen dat ze in de kerstaflevering zitten.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het doel is toch een langdurige relatie? Ouders ontmoeten zegt niet zoveel. Bij de een misschien is dat een mijlpaal die met zorg gekozen is als het heeul serieus is, maar bij andere mensen gebeurt het snel, even blijven eten of tijdens ophalen.
Vooral bij Chinezen. Qua ophalen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het doel is toch een langdurige relatie? Ouders ontmoeten zegt niet zoveel. Bij de een misschien is dat een mijlpaal die met zorg gekozen is als het heeul serieus is, maar bij andere mensen gebeurt het snel, even blijven eten of tijdens ophalen.
Ze zien elkaar niet meer, denk dat je dat stukje niet hebt gelezen...quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oké, laten we hopen dat ze in de kerstaflevering zitten.
Dat heb ik dan idd niet gezien, nee.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze zien elkaar niet meer, denk dat je dat stukje niet hebt gelezen...
Dat verklaart je opmerkingen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan idd niet gezien, nee.
Ja, sorry.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat verklaart je opmerkingen.
[ afbeelding ]
Zien we jou ook morgen?quote:
Bij dit programma.quote:
Ik heb aan één Sam genoeg in HLF8 en VI.quote:
Latijn en op z'n Grieks ?quote:
Haai haaiquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:23 schreef cherrycoke het volgende:
het warme bad loopt vol.![]()
kom erin allen
Wat.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:29 schreef cherrycoke het volgende:
ze is wel gebouwd als een beer, booh
Sterke zonen mee krijgenquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:29 schreef cherrycoke het volgende:
social work,
ze is wel gebouwd als een beer, booh
Nooit van gehoordquote:
welkom bij de herhalingquote:
quote:
Opper eens wat leuksquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan gaan @:Pisces29 en ik wat anders doen.
Twee keer kijken is niks. Kan niet herinneren wie ja en nee zegt maar wel dat ik het al heb gezien.quote:
Dan moeten we collectief allemaal nu afhaken. Het is of of.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Twee keer kijken is niks. Kan niet herinneren wie ja en nee zegt maar wel dat ik het al heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |