quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Jij zoekt een outlaw koiboi als Waylon.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende: [..] Ik zoek geen burgerlulletje op loafers. Brains en fatsoen in een urban jasje. Voldoet deze wel aan.
Ga je reageren?quote:
Als je een mooi idee hebt, wil ik ‘m wil voor je veranderen! #warmbadquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:58 schreef tong80 het volgende:
Ik had de laatste post sukkel. Plus een briljante TT.
Als je vaker kijkt maak je vaker kans!quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:58 schreef tong80 het volgende:
Ik had de laatste post sukkel. Plus een briljante TT.
Deze ? Ha ha ha.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:59 schreef Hankster het volgende:
Hilly. Wat voor vent past hier nou weer bij?
Oh, ja, wel problematisch.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:59 schreef Hankster het volgende:
46… min 30…. Sinds 16. Holy shit dude.
spring-in-'t-veldquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:58 schreef Joop_W het volgende:
Hilly komt over als iemand die “lekker gek” is.
Nee zo doen we dat nietquote:
Bedankt @ChevyCapricequote:
Ik ben geweigerd op Tinder. Te ongeloofwaardig qua knappe uiterlijk.quote:
Rood haarquote:
je wilt zien wie er van fd vrij is?quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geweigerd op Tinder. Te ongeloofwaardig qua knappe uiterlijk.
Viola Holt niet wat voor jou?quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je reageren?quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
maximaaaaaalquote:
Ha ha ha. Reden om m'n premium te verlengen brother.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |