Een echte vriend is in tijden van nood bij zijn geliefde!quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Kim zegt zelf dat hij moet blijven.
Hij kent de familie van Kim helemaal niet, dus daar hoeft hij niet voor te gaan. De moeder en zus van Kim waren daar, en ook de vrienden van Kim. Dat lijkt me voor Kim belangrijker nu.
En laat Jeff dan maar gewoon blijven en proberen het spel te winnen.
Nu is mijn beeld verstoort.quote:
En Kim wilde het niet hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Een echte vriend is in tijden van nood bij zijn geliefde!
Ze zitten in een spel waar je niet zomaar weg kan gaanquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Een echte vriend is in tijden van nood bij zijn geliefde!
Kut want nu is het 9/10quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
De vraag is nu, bij wie stond Kim op de Exit lijst en hoe rollen de ballen nu ze pleitte is
Ik snappum nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nu is mijn beeld verstoort.
Kim die uit liefde zegt dat Jeff moet bliijven voor hun 2
@:Puzzie had ik niet meegekregen
Op tv maken ze het graag wat groter dan het isquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Was van Kim mssn ook een momentopname, 24/7 bij elkaar op de lip en wat ergernissen. Niemand kent haar echte gevoel voor Jeff. Speculeren daar over heeft dus ook weinig zin.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah gelukkig weer wat te eten ...quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:46 schreef Ebinas het volgende:
Boodschappen binnen over tot de orde van de dag
In het vorig topic gaf je aan dat het op stream was geweest van Kim die de relatie wilde verbreken.quote:
Dat was @Deisyyquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
In het vorig topic gaf je aan dat het op stream was geweest van Kim die de relatie wilde verbreken.
Da's ook weer zoquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was van Kim mssn ook een momentopname, 24/7 bij elkaar op de lip en wat ergernissen. Niemand kent haar echte gevoel voor Jeff. Speculeren daar over heeft dus ook weinig zin.
Jawel, het is geen gevangenis, je kan eruit per minuut ,, over het hek, in de auto van je familiequote:Op woensdag 29 maart 2023 18:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zitten in een spel waar je niet zomaar weg kan gaan
Nee dusquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jawel, het is geen gevangenis, je kan eruit per minuut ,, over het hek, in de auto van je familie
Kost je wel een paar euro contractbreuk bij John de Mol
Oh jawel hoor..., gewoon 24 uur aanvragen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zitten in een spel waar je niet zomaar weg kan gaan
Ja ,maar ik mis de juiste context in dit verhaal , dus het wordt hier allemaal erg zwart/wit geroepenquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
In het vorig topic gaf je aan dat het op stream was geweest van Kim die de relatie wilde verbreken.
Ik reageerde hierop, maar quote ging niet goed door topic volquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wisten we toch al , was ook op stream
Was na trash partyquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ,maar ik mis de juiste context in dit verhaal , dus het wordt hier allemaal erg zwart/wit geroepen
Lotus is met succes vertrokken uit Utopia snachts.. no problemquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dus
24 uur aanvragen
Anders krijg je die Lotus taferelen
Onder begeleiding van de politiequote:Op woensdag 29 maart 2023 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lotus is met succes vertrokken uit Utopia snachts.. no problem
Ze heeft het meerdere keren gezegd. Laatste keer in de kas bij Babs en Wendy.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was na trash party
Kim was boos op alle dronken lui
Niet eens zozeer op Jeff
Maar Jeff vond dat ze het moest laten
Ik weet niet wat haar reden is dat Kim vond dat Jeff moest blijven.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Prima.. hoe meer rel de beterquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onder begeleiding van de politie
Eunice en sjenet zijn toch zwevende? Of heb je het nu over de eliminatietheorien?quote:
Nee ik had jou niet moeten antwoorden in de quote van Deissy.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ,maar ik mis de juiste context in dit verhaal , dus het wordt hier allemaal erg zwart/wit geroepen
Dat was na een feestje, waarin ze Jeff wilde betrappen met Wendy. Moiraima gooide roet in het eten. Kim zei toen tegen Moira dat ze zich er niet mee had moeten bemoeien, want het was een mooie reden geweest om het uit te maken. Geloof na half jaar feest.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zodat hij kan winnen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat haar reden is dat Kim vond dat Jeff moest blijven.
Janet is zwevende jaquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eunice en sjenet zijn toch zwevende? Of heb je het nu over de eliminatietheorien?
Gesproken tekst kunnen ze echt niet aanpassen hoorquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op tv maken ze het graag wat groter dan het is
quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:51 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ook gezegd na een feestje, waarin ze Jeff wilde betrappen met Wendy. Moiraima gooide roet in het eten. Kim zei toen tegen Moira dat ze zich er niet mee had moeten bemoeien, want het was een mooie reden geweest om het uit te maken. Geloof na half jaar feest.
Zij kon het aan thuis en hij moest doorgaan en winnenquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat haar reden is dat Kim vond dat Jeff moest blijven.
is een filmpje van in het filmtopic. Volgens mij die van Kim is leuker zonder Jeff.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee ik had jou niet moeten antwoorden in de quote van Deissy.
Door topic vol, dacht ik ik antwoord jou ook gelijk.
Ik had niet op tv of stream gezien dat Kim overwoog de relatie te stoppen
Knip knipquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gesproken tekst kunnen ze echt niet aanpassen hoor
Nee hoor, ik zei dat ik het in de tv-uitzending had gezien.quote:
Ik zeg alleen wat ik de tv-uitzending heb gezienquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vreselijkquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben wel benieuwd wie nu de manager gaat worden, want Ik zag Kim toch als nummer 1 om het te worden. Eunice is ook nog een optie bedenk ik mij net. Zal Esther leuk vinden
Alleen de rotstem al de hele tijd... als ze nou d'r mond hield en uit beeld bleef zou ik d'r een stuk beter verdragenquote:
Esther is vermakelijkquote:
Het was na dat feestje waarin Jeff Wendy naar bed bracht en Kim dacht dat Jeff bij Wendy na bed zou kruipen. Was dat na de trash party?quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was na trash party
Kim was boos op alle dronken lui
Niet eens zozeer op Jeff
Maar Jeff vond dat ze het moest laten
Dat hoop ik ook. Moet ze ook eens iets doen daar.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik hoop Moiraima..Alleen al om die kop van JW
Ze heeft het meerdere keren gezegd. Staat een filmpje vanaf de stream in het filmtopic maar toch wil het er niet in.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was na dat feestje waarin Jeff Wendy naar bed bracht en Kim dacht dat Jeff bij Wendy na bed zou kruipen. Was dat na de trash party?
Die kan die trap niet eens op en neer. Kantoor, moet dan naar beneden verplaatst worden. Gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik hoop Moiraima..Alleen al om die kop van JW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |