ga nou maar straks ben je te laatquote:
En ook haar vriendenquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:34 schreef Puzzie het volgende:
Moeder en zus zijn achter , Kim heeft ze gezien
"Enkele uren.."quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:30 schreef Dotteke het volgende:
IK ga met mijn moeder en zusje de begrafenis regelen zegt Kim. Ik dacht dat ze maar een paar uurtjes naar huis mocht? Hoe lang mag ze eigenlijk weg?
Jeff wil het liefst meegaan het spel kan hem niet zo schelen, wat doe ik hier nou zegt hij.
Ik heb de schurft aan valse meehuichelaars .. als Sjeffie zo graag mee met zijn meissie moet 'ie nú ook oprotten.. anders is 'ie inderdaad de Theatermaker die hij anderen verwijtquote:
Heb je vannacht meegekregen? ze gingen de racekar testen, Jef was er kllaar mee naar zo,n 3 min, ging zijn tanden poetsen en ging naar bed, Jap achter gelaten, hoop echt dat hij Jap meer links laat liggen, maar zonder Kim ben ik bang dat hij iedereen die hem aandacht gaat geven, hij zich gaat hechten omdat hij alleen is.quote:
Ja Wanda is een huisartsquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:34 schreef freaky40 het volgende:
Wanda krijgt haar zin want wilde Kim weg hebben om Jeff zwakker te maken...kut waaif.
ja hoor wanda weer gedaanquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:34 schreef freaky40 het volgende:
Wanda krijgt haar zin want wilde Kim weg hebben om Jeff zwakker te maken...kut waaif.
En Wanda heeft hier ook wel voor gekozen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:34 schreef freaky40 het volgende:
Die wil naar K2 toch?quote:
Hoe komt het dat hij alleen is?quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb je vannacht meegekregen? ze gingen de racekar testen, Jef was er kllaar mee naar zo,n 3 min, ging zijn tanden poetsen en ging naar bed, Jap achter gelaten, hoop echt dat hij Jap meer links laat liggen, maar zonder Kim ben ik bang dat hij iedereen die hem aandacht gaat geven, hij zich gaat hechten omdat hij alleen is.
soms , meestalquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En Wanda heeft hier ook wel voor gekozen. Soms komt er zo'n drek uit je muil. Ongelooflijk
Dat ging niet over deze situatie. Kim wilde Wanda ook weg maar jij suggereert nu dat Wanda deze situatie leuk vindt.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waren haar eigen woorden zus. Niet zo misplaatst verontwaardigd.
Ze zou gaan als haar zus en moeder haar nodig hadden. Blijkbaar waren die "achter" en ze kwam terug om te zeggen dat ze definitief gaat.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:29 schreef Was-beer het volgende:
Ik heb ff iets gemist..ze ging toch eerst een paar uur?
Hoeft niet hoorquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
Iedereen blij dat Kim hun Eliminatie strijdt weer een paar weken opschuift
Dit is een totaal andere situatiequote:Op woensdag 29 maart 2023 17:38 schreef Harry het volgende:
[..]
Daar kan die zich ook afreageren.....
Dit gun je toch niemand. Ik vind Jeff de grootste klootzak van die loods, maar zelfs met hem heb ik het nu te doen. Menselijk noem je dat.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:37 schreef Seattle het volgende:
Denk dat ook Wanda niemand dit gunt. Al het andere is spel!!
Dit is weer de zoveelste onverwachte Exit, die zet de Eliminatie wel degelijk op achterstandquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor
er zijn tot nu toe nog steeds eliminaties geweest, ook als er iemand vrijwillig ging of werd weggestuurd
bij elke manager 1 eliminatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |