Wist ze eerst ook niet, later pas en ze had geen mensen om mee naar boven te gaanquote:
Je vroeg mij en dat is mijn antwoordquote:
Dat heb je mis hoor, hij had heel veel personeel onder zich, hij weet er alles vanquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Het maakt JW allemaal niets uit, maar toch maakt hij er zich druk om. Wat een simpele boer is het ook.
Ze beweerde net dat ze het helemaal niet wist. Wie liegt er dan?quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wist ze eerst ook niet, later pas en ze had geen mensen om mee naar boven te gaan
Nou ja dit was de reden , ik had iets belangrijkers verwachtquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je vroeg mij en dat is mijn antwoord
Negen man. Zijn er inmiddels 109quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat heb je mis hoor, hij had heel veel personeel onder zich, hij weet er alles van
Owwquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja dit was de reden , ik had iets belangrijkers verwacht
Ze wist het als laatste, was ook te zien op beeld, 1 uur van te voren werd ze ingelicht, en ja toen was het een geweldig idee.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze beweerde net dat ze het helemaal niet wist. Wie liegt er dan?
quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze liegen allemaal als het zo uitkomt. JW liegt ook dat het hem niets uitmaakt. Heb het gesprek in de kas tussen JW en Kim niet gevolgd, weet alleen dat Kim niet van het begin aan wist over de grap van Moraimaquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is al verledenquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze wist het als laatste, was ook te zien op beeld, 1 uur van te voren werd ze ingelicht, en ja toen was het een geweldig idee.
Hij werkte op de eerste verdieping?quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat heb je mis hoor, hij had heel veel personeel onder zich, hij weet er alles van
Natuurlijk doen ze dat allemaal. De één wat minder dan de anderquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[..]
Ze liegen allemaal als het zo uitkomt. JW liegt ook dat het hem niets uitmaakt. Heb het gesprek in de kas tussen JW en Kim niet gevolgd, weet alleen dat Kim niet van het begin aan wist over de grap van Moraima
Ja Essie staat dus wel hoog bij hem aangeschreven, hij wil graag controle over het kantoor naar zijn afwijzing als manager, hij met Erik hadden al tig regels die erbij moesten komen, en ess stelde ze corvee vrij..quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:36 schreef pingu66 het volgende:
Waarom moet Kim verantwoording afleggen aan JW ? En waarom wil hij nu geen manager meer worden. En dan Kim wel verwijten maken. Domme boer.
Echt hoorquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:39 schreef engine het volgende:
Als ik Kim was, was ik gewoon vertrokken uit die kas. Wat menen mensen toch altijd dat ze recht hebben op een antwoord
Adviseurs.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja Essie staat dus wel hoog bij hem aangeschreven, hij wil graag controle over het kantoor naar zijn afwijzing als manager, hij met Erik hadden al tig regels die erbij moesten komen, en ess stelde ze corvee vrij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |