☺ zo zag ik het ook niet gelukkig. Meer de uitleg dat we wisten waar we aan begonnen 😉quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het was geen commentaar hoor
Jullie zijn heel grondig en netjes, daar kunnen wij nog wat van leren.
Ik kan het me voorstellen. Op het grote geheel is dit een relatief klein klusproject maar wel een met grote gevolgen wat opruimen en organisatie betreft.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:28 schreef SV-tje het volgende:
[..]
☺ zo zag ik het ook niet gelukkig. Meer de uitleg dat we wisten waar we aan begonnen 😉
Voor ons voelt het goed om weer echt even bezig te zijn en als we klaar zijn kunnen we zoveel dingen opruimen daar kijken we ook naar uit.
Lekker lijkt mij dat, dat je weer ruimte en overzicht krijgt! Wat een werk verrichten jullie hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:28 schreef SV-tje het volgende:
[..]
☺ zo zag ik het ook niet gelukkig. Meer de uitleg dat we wisten waar we aan begonnen 😉
Voor ons voelt het goed om weer echt even bezig te zijn en als we klaar zijn kunnen we zoveel dingen opruimen daar kijken we ook naar uit.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:34 schreef SV-tje het volgende:
De eerste kant van de unit is klaar.
[ afbeelding ]
Nog even de slotplaat en cilinder van het slot vervangen en dan kunnen, fietsen, scooter en motor (als we die opgehaald hebben van z'n tijdelijke stalling) erin, samen met de spullen die op zolder staan die in de rekken kunnen.
Morgen gaan mijn zus en ik koken voor het verjaardagsfeestje van een nichtje en gaat de man ondertussen aan de slag met de vloer voor de andere kant, zodat we die komende week kunnen leggen.
De hele tuin moet nog worden opgehoogd, dus de bestrating op straatniveau ligt straks gelijk met de ingang van de unit.quote:
Even teruglezen, er zitten drie lagen lak op.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:38 schreef Vonkenboer het volgende:
Mooie ruimte toch op deze manier, gaat de vloer nog verder afgewerkt worden met iets tegen al het zand en rommel die je naar binnen loopt ? Of blijft dat zo onafgewerkt ?
Ja, dit is wel next level!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:39 schreef SV-tje het volgende:
[..]
De hele tuin moet nog worden opgehoogd, dus de bestrating op straatniveau ligt straks gelijk met de ingang van de unit.
Ga je de hele tuin ophogen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:39 schreef SV-tje het volgende:
[..]
De hele tuin moet nog worden opgehoogd, dus de bestrating op straatniveau ligt straks gelijk met de ingang van de unit.
Dank je, ja gelukkig wel. Zijn natuurlijk ook al wel even bezig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 07:13 schreef pmponer het volgende:
Ik probeer een beetje bij te lezen, en had gezien de topic titel niet zo'n groot project verwacht
Respect daarvoor, en er is al een hoop gelukt zo te zien
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:38 schreef Vonkenboer het volgende:
Mooie ruimte toch op deze manier, gaat de vloer nog verder afgewerkt worden met iets tegen al het zand en rommel die je naar binnen loopt ? Of blijft dat zo onafgewerkt ?
Zitten inderdaad drie lagen antislip trappenlak op.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:01 schreef BE het volgende:
[..]
Even teruglezen, er zitten drie lagen lak op.Zie je niet, zitten er wel.
quote:
Uit de zwemvijver hoeft niet heel veel aarde meer uit, Vooraan bij het huis hoeft er niet veel aarde uit, maar richting de overkapping loopt het af aan de linkerkant, hier moet zwart zand bij voor de planten. Aan de rechterkant komt (half)verharding, daar is de hoogte ook al bijna goed. Onder de overkapping moet nogal wat kuub wit zand bij en dan een laag beton. Achter de overkapping blijft de hoogte zoals hij nu is, met uitzondering van het stuk bestrating, dat dus gelijk moet komen met het straatniveau. Zwart zand is daar al op de goed hoogte, en loopt langzaam af naar achteren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ga je de hele tuin ophogen?Doe je dat met aarde uit de zwemvijver?
Ah, gelukkig. Het zou een klein fortuin kosten om je hele tuin op te hogen!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:46 schreef SV-tje het volgende:
Uit de zwemvijver hoeft niet heel veel aarde meer uit, Vooraan bij het huis hoeft er niet veel aarde uit, maar richting de overkapping loopt het af aan de linkerkant, hier moet zwart zand bij voor de planten. Aan de rechterkant komt (half)verharding, daar is de hoogte ook al bijna goed. Onder de overkapping moet nogal wat kuub wit zand bij en dan een laag beton. Achter de overkapping blijft de hoogte zoals hij nu is, met uitzondering van het stuk bestrating, dat dus gelijk moet komen met het straatniveau. Zwart zand is daar al op de goed hoogte, en loopt langzaam af naar achteren.
Exact de reden waarom we het nog niet hebben gedaan. Alleen voor wit zand onder de overkapping zijn we al flink wat goed kwijt, dat besteden we voorlopig liever aan andere dingen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Het zou een klein fortuin kosten om je hele tuin op te hogen!
Ja, snap ik. Met grond voor de planten kun je mogelijk improviseren door hoogteverschillen aan te brengen en/of gefaseerd te werken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:21 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Exact de reden waarom we het nog niet hebben gedaan. Alleen voor wit zand onder de overkapping zijn we al flink wat goed kwijt, dat besteden we voorlopig liever aan andere dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |