Allebei mooi! Moet het ook nog elektrisch worden?quote:Op zondag 10 mei 2026 22:57 schreef SV-tje het volgende:
Wat plaatjes van poorten uitgezochtMan en ik hadden hetzelfde idee dus dat is makkelijk. Of het hout met staal of helemaal staal wordt weten we nog niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2026 06:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik denk zelf dat hout met staal beter in jullie omgeving past
quote:Op maandag 11 mei 2026 08:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Allebei mooi! Moet het ook nog elektrisch worden?
Eigenlijk alles wat jullie noemen is precies wat onze keuze gaat bepalen. En inderdaad elektrisch, want je kunt niet op de weg stilstaan om het hek open te doen, dus moet op afstand bediend worden.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:17 schreef bleiblei het volgende:
Ik zou onderhoudstechnisch voor staal gaan. Je moet heel precies het hout selecteren wil je voorkomen dat het niet krom gaat trekken (rechte nerven, geen knoestjes). Of ze op stalen strips monteren aan de achterkant. Maar ja, dat is ook niet echt mooi.
Sommige honden vinden houten latten ook een lekker hapje.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:57 schreef SV-tje het volgende:
Wat plaatjes van poorten uitgezochtMan en ik hadden hetzelfde idee dus dat is makkelijk. Of het hout met staal of helemaal staal wordt weten we nog niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geld kost het gelukkig niet want de palen hebben we al, maar werk hebben we genoeg dus we houden het (voorlopig) maar op zonder.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:43 schreef Puala het volgende:
Ik verwacht dat als je nu de druppelslang neerlegt dat je met een jaar op t zelfde punt bent als bij de andere schutting. Dus dan zou ik het zelf zonde van het geld/werk vinden.
Vrijdag middag en zaterdag. Zondag heeft manlief de laatste paar afgemaakt.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:12 schreef Puala het volgende:
Lekker klusje was dat, snel gegaan. Ben benieuwd naar de graaf foto’s
Laten we het hopen, ik heb niet de behoefte om nog een keer de hele lengte aan te planten.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Lijkt mooi zo met die hedera er rondom heen! dat wil wel groeien dacht ik zo.
Yes! Flink natmaken de grond.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:36 schreef SV-tje het volgende:
We hebben 261 planten en 4m3 tuin aarde besteld voor de helling en een stukje tuin van 13m2 in de buurt van het terras, worden 19 juni bezorgd, dus dan kunnen we weer an de slag. Duimen jullie mee voor mooi (maar niet te warm weer).
Gaan we zeker doen en komen ook druppel slangen in (doen we overal waar we aanplanten, slangen zijn relatief goedkoop en met de droge zandgrond hier geen overbodige luxe de eerste jaren).quote:
Zeker. Wij wonen ook op zandgrond; we hebben drie regentonnen met overloop die uitkomt op druppelslang. Gaat - als de regenton vol is - de slang de rest verspreiden.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:57 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Gaan we zeker doen en komen ook druppel slangen in (doen we overal waar we aanplanten, slangen zijn relatief goedkoop en met de droge zandgrond hier geen overbodige luxe de eerste jaren).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de tweede bak bij het huis, die is van 3 kanten te zien op verschillende momenten en daar proberen we ook rekening mee te houden bij het aanplanten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |