Hij is nog niet aangesloten, dus over dit huis kan ik nog niets zeggen. Maar in ons nieuwbouwhuis hadden we het ook en ik heb wel het idee dat de luchtklimaat beter was dan nu. Nu hebben we natuurlijk een groot huis, met weinig afgesloten ruimtes, maar soms wil je echt even een deur open doen en die neiging had ik in het vorige huis niet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:07 schreef Seven. het volgende:
Merken jullie veel verschil met de WTW?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste 2 platen waar de container op moet komen hebben we vandaag al wel op hun plaats kunnen leggen. Dit zijn platen die normaal gebruikt worden om kranen te stempelen, we hebben we ook gebruikt bij de vijver en hebben nog een stapel in de voortuin liggen om de tuin verder af te maken.
De container komt met de achterkant bij de boom, de breedte is ongeveer vergelijkbaar met de strook bomen/struiken.
We verven de container groen en dan komen aan de straatkant klimplanten en aan de tuinkant ook begroeiing.
Als de graafmachine er is wordt ook de oude brug weggehaald, dus nog een laatste foto van de twee bruggen naast elkaar.
[ Bericht 44% gewijzigd door SV-tje op 12-01-2025 00:43:16 ]http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
Wat leuk, die oude foto's en de vergelijking.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:44 schreef SV-tje het volgende:
Op funda stond een tijd geleden één van de brugwachtershuisjes die tegelijk gebouwd zijn met de onze te koop (deze is net als die van ons nog redelijk gespaard gebleven in de oorlog)
Het uitbouwtje aan de linkerkant is waar bij ons later de hal en garage is aangebouwd en bij ons is dit nu de achterkant van het huis ipv de voorkant.
Ook bij dit huis is de oorspronkelijke deur aan de onderkant dichtgemetseld en vervangen door een raam.
Funda huis:
[ afbeelding ]
Oudste detailfoto van ons huis
[ afbeelding ]
Funda huis:
[ afbeelding ]
Toen wij het kochten:
[ afbeelding ]
Work in progress:
[ afbeelding ]
Vandaag is manlief weer binnen verder gegaan met de afzuiginstallatie.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:10 schreef SV-tje het volgende:
De WTW unit hangt en inmiddels zijn alle buizen naar buiten ook aangesloten. Voor de laatste aansluitingen naar de buizen binnen is ook alles aanwezig, dus de komende weken kan dit afgemaakt worden.
[ afbeelding ]
Wietplantagequote:Op zondag 19 januari 2025 00:03 schreef bleiblei het volgende:
Dat dakraam is wel echt vet.
Enne, wat gaat er in vredesnaam.in die container. Dat ding is 12m lang. Hoeveel tuingereedschap hebben jullie?
.
Die is sneller vol dan je denkt ben ik bang, reserve klaptafel en stoelen voor buiten, 3 kruiwagens, hakselaar, grasmaaier, steiger, ladders, kettingzaag enz.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:03 schreef bleiblei het volgende:
Dat dakraam is wel echt vet.
Enne, wat gaat er in vredesnaam.in die container. Dat ding is 12m lang. Hoeveel tuingereedschap hebben jullie?
.
Hahaha, we wonen wel in het zuiden van het land, maar neequote:
Zijn de muren en plafonds ook donkerblauw?quote:Op zondag 19 januari 2025 16:47 schreef SV-tje het volgende:
Vandaag de hal bij m'n zus afgemaakt
[ afbeelding ]
De 3 witte schuifdeuren worden ook nog donkerblauw, net als de ene die er al iets langer hangt.
Respect hoe jullie door blijven gaanquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:36 schreef SV-tje het volgende:
Ik had een sociaal weekend met mijn moeder dit weekend. Ondertussen heeft mijn man de ventilatie afgemaakt. Alles is nu aangesloten en het werkt goed![]()
[ afbeelding ]
Nu kunnen we verder met het maken van een kast in die hoek van de zolder.
Ja, en de vloer is blauw marmoleum.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zijn de muren en plafonds ook donkerblauw?
Dank je, jij weet hoe het voelt toch.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Respect hoe jullie door blijven gaan
Zolder is nog beetje vol naar onze zin. Moet ooit mooie gang worden met dichte kasten aan beide zijden, en dan ipv stelling deur naar aan te bouwen garage/kantoor/slaapkamers.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:24 schreef Puala het volgende:
Wel een heerlijke opbergruimte zo op die zolder!
En is 1 bank niet leeg in de ruimte?
Inmiddels ben ik wat ideeën aan het verzamelen over wat we zouden kunnen doen voor de kast aan de kant van de televisie. Want waarom zouden we niet steeds dingen blijven toevoegen aan alles wat we kunnen doen in dit huisquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:13 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Zolder is nog beetje vol naar onze zin. Moet ooit mooie gang worden met dichte kasten aan beide zijden, en dan ipv stelling deur naar aan te bouwen garage/kantoor/slaapkamers.
1 bank is heel leeg, maar andere was heel erg doorgezakt, komende maanden goed nadenken over nieuwe bank en kast bij de televisie.
Het gaat waarschijnlijk toch een donkere kleur worden, aangezien manlief natuurlijk ook een stem heeft.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:16 schreef SV-tje het volgende:
Mijn gevoel blijft zeggen dat het blad donker moet zijn (contrast met de vloer), maar qua kleurenpalet zijn powder of pistachio echt veel beter. En dan neig ik meer naar powder dan naar pistachio
Kast achter de bank hebben we ook over nagedacht maar dan moet de bank wel heel ver naar voren komen en dan is de loop vanuit de keuken niet handig meer.quote:Op maandag 24 februari 2025 08:25 schreef Puala het volgende:
Hmm, wil je echt een volle kast naast een tvscherm? Vind je dat niet onrustig om naar te kijken? Misschien is een kast achter je bank en je bank meer "in de ruimte" wel prettiger?
Wel tof om te zien hoe gaandeweg dingen veranderen he. Van lichter groen naar donkerder groen. Andere kleuren er bij.
Ik snap m, klinkt wel overwogen. Ben heel benieuwd naar t eindresultaatquote:Op maandag 24 februari 2025 08:36 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Kast achter de bank hebben we ook over nagedacht maar dan moet de bank wel heel ver naar voren komen en dan is de loop vanuit de keuken niet handig meer.
De kast zal zeker niet vol worden, want dat is inderdaad niet prettig kijken. Wij zijn sowieso geen mensen van vol, dus een kandelaartje, een plant en een stolp met wat vakantie souvenirs eronder en dan zal het wel zijn vermoed ik. Zeker geen boeken of 20 vazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |