tiano is ook een enorme slangquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano blij, hij wil Erik al tijden erop, nu heeft hij Babs, haar vrouw en hun schoothondje in elk geval mee.
Bep die net doet alsof ze nog nooit iets gepikt heeftquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:11 schreef ChocoFan het volgende:
Ik weet inderdaad nog dat iemand babs beschuldigde over dat fruit van de bordjes maar ik weet niet meer wie dat was, gesprek weet ik nog wel, niet wie het zeiden.
no problemquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:11 schreef Sociologica het volgende:
Thx greys. Had dotteke ook al gevraagd haha. Was weer kwijt hoe te openen
Is er daarna al een eli geweest? Geen ideequote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:11 schreef KinKiJan het volgende:
Daar heeft Wendy een hard punt. Jappie zou inderdaad na GJ de proef doen en dan Bern erna..
Hebben we die 2 fluffers er ooit nog over gehoord?
Oh marciano weet het al een week en tegen Jeff net een grote bek.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
tiano is ook een enorme slang
zoals hij deed tegen jeff
terwijl hij het dus al wel een week weet
Ze zegt het zelfs.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Bep die net doet alsof ze nog nooit iets gepikt heeft
Ja dat is wel geinig maar ik heb het niet gezien, alleen gehoord dus geen idee of het waar is. Jatten allemaal en allemaal hypocriet.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Bep die net doet alsof ze nog nooit iets gepikt heeft
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Is er daarna al een eli geweest? Geen idee
Ze heeft sowieso genoeg illegaal gedronken.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat is wel geinig maar ik heb het niet gezien, alleen gehoord dus geen idee of het waar is. Jatten allemaal en allemaal hypocriet.
Je mag aanpassen, jij had de lapoquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:13 schreef Dotteke het volgende:
Ik had als TT Babette speelt weer slachtoffer
Ja, gezien.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft sowieso genoeg illegaal gedronken.
Goede wijziging zou ik zeggenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:13 schreef Dotteke het volgende:
Ik had als TT Babette speelt weer slachtoffer
En van Kenzy rookwaar gepikt met Marcia.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft sowieso genoeg illegaal gedronken.
Nope, maar vorige maand hadden we weken voorbereiding en gekonkel om te zorgen dat GJ erop kwam. Toen er twijfel ontstond na het briefje van Esther en het bericht van buiten vond vooral Jappie en daarna ook Wanda dat ze het plan toch moesten doorzetten. Zij kregen toen bijval van Bern en Sas. Bern en Jap zouden dan de maanden erop hetzelfde doen om 'de groten' eruit te krijgen. Maar die zijn nu erg stil wat plannen betreft....quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Is er daarna al een eli geweest? Geen idee
Terwijl ze het zelf niet snapt.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zoë vraagt vaak “snap je wat ik bedoel”
Dat is toch logisch de situatie is nu heel anders nu er 3 zijn overgestapt.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, maar vorige maand hadden we weken voorbereiding en gekonkel om te zorgen dat GJ erop kwam. Toen er twijfel ontstond na het briefje van Esther en het bericht van buiten vond vooral Jappie en daarna ook Wanda dat ze het plan toch moesten doorzetten. Zij kregen toen bijval van Bern en Sas. Bern en Jap zouden dan de maanden erop hetzelfde doen om 'de groten' eruit te krijgen. Maar die zijn nu erg stil wat plannen betreft....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |