Is toch ook zo?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:01 schreef greysbones het volgende:
het lijkt ook of bern met een client loopt
Dar chagrijnige rotsmoel ook van dat mens en ze is niet eens chagrijnigquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:57 schreef espri het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet waarom Bern bij dat chagrijnig stuk vreten van een Sascha blijft.
Met een patientquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:01 schreef greysbones het volgende:
Ik zie liever Mirthe in een legging , dan bijvoorbeeld een Moraimaquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:03 schreef greysbones het volgende:
heeft Mirthe nu al een nieuwe sportlegging
of had ze deze al?
Dacht precies hetzelfde ...een of andere instelling en dat ze even naar buiten mag om te luchtenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:01 schreef greysbones het volgende:
Daar ben ik het dus helemaal mee eens maar dan gaan diegenen toch juist als allereerste want uiteindelijk zouden ze alsnog hebben gemoeten als ze steeds verder waren doorgegaan. Jeff was tegen het eind ook aan de beurt las ik maar toen nam JW het over. Maar volgens mij lopen hier een aantal discussies door mekaar heen en ligt de focus op die zak hooi van een Erik.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer je een opdracht niet goed kunt uitvoeren en je geeft dit aan, dan moet je dat respecteren. Wanda gaf het ook aan, dat werd ze niet echt in dank afgenomen door vooral Erik. Als ze dit nu eens tegen een Moraima zouden zeggen, dan had men een punt. Daar gaat de discussie een beetje over. Zowel Jeff als Wanda hadden in deze een punt.
Ze loopt een bepaalde tijd, daarna mag ze weer zitten of liggen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:02 schreef Silves het volgende:
Hoe laat is het vraagt Sas, precies 13.00 uur, oh nog 5 min dan...
nee jeff was niet aan de beurtquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus helemaal mee eens maar dan gaan diegenen toch juist als allereerste want uiteindelijk zouden ze alsnog hebben gemoeten als ze steeds verder waren doorgegaan. Jeff was tegen het eind ook aan de beurt las ik maar toen nam JW het over. Maar volgens mij lopen hier een aantal discussies door mekaar heen en ligt de focus op die zak hooi van een Erik.
Ik ga er maar vanuit dat ze het daarin opbakken.quote:
ik at vroeger ook wel eens rijst met boter en wat suikerquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat ze het daarin opbakken.
Toch? toch? toch?
Of is dit een verkeerder veronderstelling?![]()
![]()
Want dan is het best ranzig lijkt me,
Enneeee toch wel bakboter, anders wordt het nog erger
Ze hadden daarvoor kunnen kiezen, maar als je gevoel zegt, liever helemaal niet, dan moet je dat respecteren. Ze respecteren ook alles van bijvoorbeeld een Moraima, die bijna geen rooie cent binnenhaalt. Maar goed, deze discussie loopt al veel te lang.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus helemaal mee eens maar dan gaan diegenen toch juist als allereerste want uiteindelijk zouden ze alsnog hebben gemoeten als ze steeds verder waren doorgegaan. Jeff was tegen het eind ook aan de beurt las ik maar toen nam JW het over. Maar volgens mij lopen hier een aantal discussies door mekaar heen en ligt de focus op die zak hooi van een Erik.
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik at vroeger ook wel eens rijst met boter en wat suiker
nee niet opgebakken
De moeilijkheidsgraad wordt steeds hoger dus dan begin je met de mensen die van zichzelf zeggen dat ze er niet goed in zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee jeff was niet aan de beurt
het was een willekeurige volgorde
wie wilde mocht
er zaten nog meer mensen
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:11 schreef humpty het volgende:
Dikke rijst met bruine suiker en gesmolten boter ...als kind was ik er gek op
paprijst (dessertrijst) gekookt met melk en dan een klont roomboter, kaneel en suiker.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:11 schreef humpty het volgende:
Dikke rijst met bruine suiker en gesmolten boter ...als kind was ik er gek op
Ja dacht net nog moest ook kaneel bijquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:16 schreef Verida het volgende:
[..]
paprijst (dessertrijst) gekookt met melk en dan een klont roomboter, kaneel en suiker.
Heerlijk troostvoerquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:15 schreef ChocoFan het volgende:
De rijst wel met roomboter doen en bruine suiker ja. Pas nog eens gemaakt voor mezelf.
Heerlijk vond ik datquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik at vroeger ook wel eens rijst met boter en wat suiker
nee niet opgebakken
Er gaan echt wel mensen hem knuffelen, zie je iedere keer, hoop geknuffel ineens.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:16 schreef espri het volgende:
Jeff over als hij weg gaat, hij iedereen een zakelijke hand geeft.
Dat dacht ik ook meteen, iedereen knuffelt dan.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er gaan echt wel mensen hem knuffelen, zie je iedere keer, hoop geknuffel ineens.
Dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:16 schreef espri het volgende:
Jeff over als hij weg gaat, hij iedereen een zakelijke hand geeft.
Ja, dus dat handje schudden alleen ken ie vergeten. Sowieso pakt mora hem flink vast vermoed ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:17 schreef espri het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook meteen, iedereen knuffelt dan.
Ik vind Moraima een slecht voorbeeld, ik zou liever een Zoe of Babette noemenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze hadden daarvoor kunnen kiezen, maar als je gevoel zegt, liever helemaal niet, dan moet je dat respecteren. Ze respecteren ook alles van bijvoorbeeld een Moraima, die bijna geen rooie cent binnenhaalt. Maar goed, deze discussie loopt al veel te lang.
Met kaneel.quote:
Ja is erg leuk en ik maak me echt zorgen als ze er van de week inderdaad een net overheen gaan spannen boven de tuin van de loods, Zoe zei het vannacht, regie was te laat met een wissel.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:20 schreef espri het volgende:
Ach wat schattig, een koolmeesje in het eigen gemaakte huisje
Zullen ze vast niet doen, ze weten dat het gevaarlijk is.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja is erg leuk en ik maak me echt zorgen als ze er van de week inderdaad een net overheen gaan spannen boven de tuin van de loods, Zoe zei het vannacht, regie was te laat met een wissel.
Geen vogeltjes meer in de huisjes dan en dooie vogeltjes boven hun hoofd.
Dat dacht ik eerst ook tot ik zoe hoorde vannacht. Ze mogen het er ook niet over hebben zei ze nog.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:24 schreef espri het volgende:
[..]
Zullen ze vast niet doen, ze weten dat het gevaarlijk is.
Jasper en Wanda hadden het er een tijdje terug ook al over.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook tot ik zoe hoorde vannacht. Ze mogen het er ook niet over hebben zei ze nog.
Ik hoop echt dat het niet gebeurt, maar ja, iets met tennisballen en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jasper en Wanda hadden het er een tijdje terug ook al over.Ja klopt en ik dacht dat het daarna was afgeblazen maar na gisteravond weet ik dat dus niet zo zeker meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We merken het wel vrees ik.
Dacht eigenlijk ook dat die muziek een oplossing was in plaats van het net.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja klopt en ik dacht dat het daarna was afgeblazen maar na gisteravond weet ik dat dus niet zo zeker meer.
We merken het wel vrees ik.
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:30 schreef Silves het volgende:
Wauw rake opmerkingen op kantoor, love it..
Bernquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert zegt dat er iemand aan het kijken is naar een elektische viool .. een hij.
Ja dat dus, dacht dat ook maar volgens mij is dat van de week nog mis gegaan met 2 mensen buiten, dacht alleen dat het schreeuwers waren en daar helpt een net niet tegen. Erg jammer als er een net over komt, ik snap het wel hoor, vanuit de regie maar ik denk liever toch aan de natuur dan.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk ook dat die muziek een oplossing was in plaats van het net.
'Stem dan op me! Stem dan op me! Doe dan! Ik win alles! Echt waar!'quote:
YESSSS!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:35 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac wil graag eerst zien wat de proef is voor hij met zekerheid kan zeggen op wie hij stemt.
Ik wil dat febo een zoemer geeft en ze ipv naar de kamers naar het spelscherm laat gaan, ze dan direct laat stemmen, dan naar de kamer stuurt om de opdracht op te bouwen
Ik wil gewoon dat de zoemer gaat, we zitten er alweer 3 weken of zo ook over te praten en van alles te willen, net als de bewoners maar het duurt maar en het duurt maar en zal je zien dat dat kreng gaat als de meeste van ons het eindelijk hadden opgegeven om op dat kreng te wachten en het dan missen en dan hopen dat de die hard stream opnemersquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:35 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac wil graag eerst zien wat de proef is voor hij met zekerheid kan zeggen op wie hij stemt.
Ik wil dat febo een zoemer geeft en ze ipv naar de kamers naar het spelscherm laat gaan, ze dan direct laat stemmen, dan naar de kamer stuurt om de opdracht op te bouwen
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat de zoemer gaat, we zitten er alweer 3 weken of zo ook over te praten en van alles te willen, net als de bewoners maar het duurt maar en het duurt maar en zal je zien dat dat kreng gaat als de meeste van ons het eindelijk hadden opgegeven om op dat kreng te wachten en het dan missen en dan hopen dat de die hard stream opnemershet hebben opgenomen zodat we die klote eliminatie toch nog kunnen zien. En dan weer 3/4 weken dezelfde ellende voor ons en de bewoners.
Ik hou ervan
RLS
Ze zit met zenderquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:42 schreef 5thencounter het volgende:
Hoelang zit Babbel al zonder zender?
Jaja, via de mics van Isaac en Rupiequote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:43 schreef KinKiJan het volgende:
Ik versta Babs eigenlijk al een tijdje prima in dat kantoor
Ze was heel goed te verstaan en ik zag ook haar mic.quote:
Ze zit al zeven maanden op zenderquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:42 schreef 5thencounter het volgende:
Hoelang zit Babbel al zonder zender?
hoofd-ingrediënt is dan ook vaak cafeïnequote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:06 schreef mootie het volgende:
Bizar dat ze aan de fatburners zitten. Zoe is gestopt want ze kon er niet door slapen.
Ik vind het ook zielig.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja is erg leuk en ik maak me echt zorgen als ze er van de week inderdaad een net overheen gaan spannen boven de tuin van de loods, Zoe zei het vannacht, regie was te laat met een wissel.
Geen vogeltjes meer in de huisjes dan en dooie vogeltjes boven hun hoofd.
Fatburners,ze hebben niets te eten.....😉quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:06 schreef mootie het volgende:
Bizar dat ze aan de fatburners zitten. Zoe is gestopt want ze kon er niet door slapen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow ik dacht een zit-ei hoort erbij
Behalve de vorige managers.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:11 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
maar één iemand aangemeld als nieuweling? moeten ze nu allemaal?
Ja behalve de oud managersquote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:11 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
maar één iemand aangemeld als nieuweling? moeten ze nu allemaal?
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie liever Mirthe in een legging , dan bijvoorbeeld een Moraima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |