Als ze erachter komen dat Wanda vertrekt als zij naar boven moet...quote:Op maandag 27 maart 2023 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ellende is relatief, kiezen ze alsnog Esther?
Misschien denkt ze er volgende week weer anders overquote:Op maandag 27 maart 2023 22:25 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Als ze erachter komen dat Wanda vertrekt als zij naar boven moet...
Heb je zijn Chinees bestelling ook meegeteld?quote:Op maandag 27 maart 2023 22:33 schreef pingu66 het volgende:
Aai know his (Isaac) geem, foelie.
Zegt JW
die al 3x zijn plannen in het water ziet vallen en niets door had
Ze zei zelf ik ga het niet hardop zeggen want dan hebben ze weer " mooie," beelden ( ze wou iemand uitschelden voor rotte vis)quote:Op maandag 27 maart 2023 22:30 schreef Silves het volgende:
Weer Wanda vies aan het roddelen in bed, maar dit werd wel weer weggedraaid, bah wat wordt die beschermd zeg!!...
Wou net vragen over wie ze het had? Kim of Zooitje dacht ik.quote:Op maandag 27 maart 2023 22:36 schreef pingu66 het volgende:
Aai know his (Isaac) geem, foelie.
Zegt JW
die al 3x zijn plannen in het water ziet vallen en niets door had
[..]
Ze zei zelf ik ga het niet hardop zeggen want dan hebben ze weer " mooie," beelden ( ze wou iemand uitschelden voor rotte vis)
Haha nee die nietquote:Op maandag 27 maart 2023 22:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb je zijn Chinees bestelling ook meegeteld?
Liggen flink te roddelen op kamer 3..quote:Op maandag 27 maart 2023 22:41 schreef Judiwi het volgende:
Sasha Bern Kezie Etc slaapt die hele groep al?.
Erg saai.
quote:Op maandag 27 maart 2023 22:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Liggen flink te roddelen op kamer 3..
welk planquote:Op maandag 27 maart 2023 22:54 schreef Silves het volgende:
Nu Marcia over de tong, dat hij met dit plan is gekomen...de roddelkutten met een vals gezicht daar op de bank.
Was dat echt Marcia's plan? Of denken ze dat?quote:Op maandag 27 maart 2023 22:54 schreef Silves het volgende:
Nu Marcia over de tong, dat hij met dit plan is gekomen...de roddelkutten met een vals gezicht daar op de bank.
Dit denken ze natuurlijk, ze denken alles zeker te weten..quote:Op maandag 27 maart 2023 23:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Was dat echt Marcia's plan? Of denken ze dat?
En daarvoor Kim die dacht dat haar (ex-)vriend in Den Haag woonde maar daarna bleek het Den Bosch te zijnquote:Op maandag 27 maart 2023 23:17 schreef Silves het volgende:
Dit bedoel ik, met Bep heb je wel gespreksvoer...aapjes en oreokoekjes![]()
Ja moest ook ff mee lachen, vooral toen ze het over Wanda hadden die thuis komt en een zwangere meid die open doet....quote:Op maandag 27 maart 2023 23:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En daarvoor Kim die dacht dat haar (ex-)vriend in Den Haag woonde maar daarna bleek het Den Bosch te zijn
Waar komt Kim eigenlijk vandaan?quote:Op maandag 27 maart 2023 23:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En daarvoor Kim die dacht dat haar (ex-)vriend in Den Haag woonde maar daarna bleek het Den Bosch te zijn
Eigenlijk kwam het allemaal door de grap van Moraima, heb net een streamverslag in dat topic gezet met de filmpjesquote:Op maandag 27 maart 2023 23:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wiens plan het was. Volgens mij eigenlijk een beetje ontstaan door de situatie.
Heeft ze al eerder verteld, toen ging het over Bern, zelfde met boeren over Bern en Kenzy, ze vindt het onbeschoft en smerigquote:Op maandag 27 maart 2023 23:33 schreef Judiwi het volgende:
Zag een filmpje van Moraima die vertelde in de kas dat er iemand onbeschoft tegen haar deed. Een man die als hij haar passeerde in de loods gewoon scheten liet.
Eerst dacht ik dat ze Eric bedoelde. Maar hem kaart ze vaak s avonds. Ik denk dat ze Bern bedoelde. Iemand dit ook gehoord.
Volgens mij waren dat Bern en Sasha.quote:Op maandag 27 maart 2023 23:35 schreef Silves het volgende:
Wie is dit op str 2 ?? wie zijn arm om wie ?
Kim heeft het er gister over gehad volgens mij met Jeff. Daarom wilde ze zich nog niet direct opgeven en als niemand ging zou ze dit voortzetten. Vanmiddag heeft ze er nog over gehad met jeff ter bevestiging. Rupert had bedacht dat moraima voor de grap zou kunnen gaan wat goed uitkwam voor kim's plan. Volgens mij wist marciano nergens vanafquote:Op maandag 27 maart 2023 23:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wiens plan het was. Volgens mij eigenlijk een beetje ontstaan door de situatie.
Ja Bernquote:Op maandag 27 maart 2023 23:33 schreef Judiwi het volgende:
Zag een filmpje van Moraima die vertelde in de kas dat er iemand onbeschoft tegen haar deed. Een man die als hij haar passeerde in de loods gewoon scheten liet.
Eerst dacht ik dat ze Eric bedoelde. Maar hem kaart ze vaak s avonds. Ik denk dat ze Bern bedoelde. Iemand dit ook gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |