Je verwacht het niet hequote:Op maandag 27 maart 2023 23:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee joh, het ligt natuurlijk aan de medicatie die transgenders krijgen toegediend![]()
[ afbeelding ]
Van MTG verwacht ik niet andersquote:
Knip- en plakwerk.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 00:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Oke niet de beste bron, maar deze journalist meldt het ook
[ twitter ]
FtM toch? Gek is gek.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 07:20 schreef asco het volgende:
Aha, dus toch gewoon een man, vond het al raar.
Vrouw die zich identificeerde als man: https://www.nu.nl/buitenl(...)es-doden-vielen.htmlquote:Op dinsdag 28 maart 2023 07:20 schreef asco het volgende:
Ik vind deze opmerking raar, heel raar.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 07:20 schreef asco het volgende:
Oh.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 07:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vrouw die zich identificeerde als man: https://www.nu.nl/buitenl(...)es-doden-vielen.html
Je mag dat raar vinden. Ik vind dat hele gender gedoe raar. Mag dat nog?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 07:50 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik vind deze opmerking raar, heel raar.
Ja hoor, dat mag.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 08:14 schreef asco het volgende:
[..]
Je mag dat raar vinden. Ik vind dat hele gender gedoe raar. Mag dat nog?
Ja dat mag. Als jij dat vindt dan heb ik geen enkel probleem mee. Waar ik wel een probleem mee heb is dat er allerlei mensen aan de haal gaan met dat de dader kennelijk een transgender is en de discussie die kant uit trekken. Alsof dit serieus weleens door de hormoonbehandelingen (aldus MTG) kan komen, of dat we transgenders extra in de gaten moeten houden omdat die "oververtegenwoordigd zijn als dader van mass shootings" (aldus Donald J. Trump Jr.). Geef dat soort mafklappers en hun verwrongen ideeen toch niet al die aandacht door in hun irrelevante geneuzel mee te gaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 08:14 schreef asco het volgende:
[..]
Je mag dat raar vinden. Ik vind dat hele gender gedoe raar. Mag dat nog?
Deze schutter had een wapen , deze familie heeft wapens - deze familie mede schuldig.quote:
De logica is dat in dit soort redneck gemeenschappen (en ook deze duidelijk) de relatie met wapens verontrustend is en wapens zo makkelijk voor iedereen beschikbaar zijn. Mensen die wraak wil nemen en/of mentaal ziek zijn kunnen dus ook zo makkelijk deze wapens gebruiken, een opwelling en ze pakken het wapen dat ze al lang thuis hebben.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 08:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Deze schutter had een wapen , deze familie heeft wapens - deze familie mede schuldig.
Is dat de logica?
Lekker kut voor je.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 00:35 schreef Za het volgende:
'Transgender schutter schietpartij op basisschool'
Zou meer bezoekers trekken. Ik ben het gedweep met transgenders zat.
Guns Don't Kill People, People Kill Peoplequote:Op dinsdag 28 maart 2023 07:09 schreef Kijkertje het volgende:
Vuurwapengeweld is de nr 1 doodsoorzaak bij kinderen in de US maar dat ligt niet aan de wapens hoor!
[ twitter ]
Ze hebben zeker geen transgenders in Australie ....
Vreemd genoeg zien ze dat in hun belevingswereld wel zo. Wapens zijn toch vredebrengers?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |