https://www.nu.nl/buitenl(...)nse-basisschool.htmlquote:Bij een schietpartij op een christelijke basisschool in de Amerikaanse stad Nashville, zijn zes mensen om het leven gekomen. Drie van hen zijn kinderen. De schutter was een minderjarige vrouw, zij werd ter plekke doodgeschoten door de politie.
De slachtoffers van de schietpartij werden met schotwonden naar het ziekenhuis in de Amerikaanse staat Tennessee gebracht. Maar hulp mocht niet meer baten.
De kinderen waren leerlingen van de Covenant School. Toen de politie een melding kreeg van een schutter, kwamen ze meteen in actie. Een van de agenten schoot de schutter neer, waarna ze direct aan zijn verwondingen overleed.
De schutter was een minderjarige vrouw, meldt persbureau Reuters. Er is nog niets bekend over het motief van de vrouw.
Is ook wel eens leuk voor de verandering.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:41 schreef britneycheers het volgende:
De schutter was een minderjarige vrouw,
Brenda Spencer was toch alweer 44 jaar geleden jaquote:Op maandag 27 maart 2023 19:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is ook wel eens leuk voor de verandering.
I don't like mondays....quote:Op maandag 27 maart 2023 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brenda Spencer was toch alweer 44 jaar geleden ja
Bedoel je deze ?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:53 schreef realnice11 het volgende:
Maatje van mij toverde een foto tevoorschijn met daarop stuk of 100 daders en dan allemaal profiel fotos, wat dan gelijk opviel dat er een rooie tussenzat, 1 op de 100Verder viel er mij aan de 100 daders niets op
Is dat ventje met die gun verwekt door de Joker?quote:
quote:Op maandag 27 maart 2023 21:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is dat ventje verwekt door de Joker?![]()
What a POS. Zelfde vent.quote:
https://www.independent.c(...)garden-b2302378.htmlquote:A Republican congressman who was recently criticised for misrepresenting his educational background is now facing scrutiny after he refused to explain what happened to money he raised to build a burial garden for children
Valt me nog mee dat dat kleintje geen machinegeweer in handen heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |