Als Mori danst dan word ik geiler dan toen Mexx dat telkens deedquote:
Die heeft schwungquote:Op maandag 27 maart 2023 18:57 schreef Kakadylo het volgende:
Als Mori danst dan word ik geiler dan toen Mexx dat telkens deed
Ze doen allemaal een actquote:Op maandag 27 maart 2023 18:58 schreef engine het volgende:
Overigens weet Moraima heel goed dat ze gefilmd wordt nu. Beetje een act.
Dit zie ik toch echt liever dan dat stomme ballet van Eunicequote:
Heerlijkquote:Op maandag 27 maart 2023 19:00 schreef Kakadylo het volgende:
Dit zie ik toch echt liever dan dat stomme ballet van Eunice
Lekker nummerquote:
Dat Jeff Jappie maar eens doormidden zaagtquote:Op maandag 27 maart 2023 19:01 schreef Li0nHeart het volgende:
De Febo is zure Wanda zat. We schakelen naar de decoupeerzaag bij Jappie en Jef.
Dat klinkt ook wel fijner in de orenquote:Op maandag 27 maart 2023 19:01 schreef Li0nHeart het volgende:
De Febo is zure Wanda zat. We schakelen naar de decoupeerzaag bij Jappie en Jef.
Mag Jappie wel buitenspelen van Wanda? Zo laat? Moet ie niet eten?quote:
Ja.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mag Jappie wel buitenspelen van Wanda? Zo laat? Moet ie niet eten?
Jappie is echt een slappe zeverzak , viezerikquote:Op maandag 27 maart 2023 19:09 schreef Kakadylo het volgende:
Wat een goor lef heeft die Jappie ook eigenlijk want je bent een matennaaier maar wel vrolijk dit doen alsof er nooit iets gebeurd is. Sluit niet eens uit dat Jeff dit als een afsluiter ziet en misschien wel een test om te kijken of ie nog terug te halen is.
Zometeen gaat ie weer verslag uitbrengen bij het baasjequote:Op maandag 27 maart 2023 19:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jappie is echt een slappe zeverzak , viezerik
oeiiiiiii hoeveel handen/vingers zal dit geintje gaan kosten????? (ze hebben overal blessures door boksen/judo/maaktnietuitwat)quote:Op maandag 27 maart 2023 19:06 schreef spapaars het volgende:
Nou dat beloofd wat dat skelteren in de loods
[ afbeelding ]
Ziet er inderdaad helemaal niet veilig uit. Zeker als je tegen elkaar gaat "racen".quote:Op maandag 27 maart 2023 19:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oeiiiiiii hoeveel handen/vingers zal dit geintje gaan kosten????? (ze hebben overal blessures door boksen/judo/maaktnietuitwat)
Die man heeft geen grappig botje in zijn lichaam zittenquote:Op maandag 27 maart 2023 19:14 schreef Puzzie het volgende:
JW gaat nu ook de grapjas uithalen , hij vindt het echt leuk![]()
En dit allemaal nav Morrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |