Omdat ze haar willen zieken. Dat zou ook kloppen als zij gekozen wordt.quote:Op maandag 27 maart 2023 17:00 schreef Charmian het volgende:
waarom denkt wanda dat ze haar als manager willen?
JW ineens groep Wanda, was altijd beste maatjes met Babet en had een hekel aan GZ. Dingen kunnen snel veranderen.quote:Op maandag 27 maart 2023 17:01 schreef KinKiJan het volgende:
Ze nemen het allemaal wel erg serieus in dat glazen huis
JW: "Omdat ze het niet meer kunnen winnen moeten ze truken gaan verzinnen"
Heeft ze het verkiezingsprogramma van Esther niet gelezen?quote:Op maandag 27 maart 2023 17:02 schreef Silves het volgende:
Wanda wil veel koken als Essie het wordt.![]()
En Jw weer zijn bek dicht houden.
JW is al langer bij de zure kassistenquote:Op maandag 27 maart 2023 17:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
JW ineens groep Wanda, was altijd beste maatjes met Babet en had een hekel aan GZ. Dingen kunnen snel veranderen.
ja sinds het plan van GJ om Isaac weg te stemmen, daarvoor niet toch?quote:Op maandag 27 maart 2023 17:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JW is al langer bij de zure kassisten
quote:Op maandag 27 maart 2023 17:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja sinds het plan van GJ om Isaac weg te stemmen, daarvoor niet toch?
Denk het wel, het is essie die haar niet wil en ook Wendy niet, iedereen weet het van de oudjes, maar ze zal wel weer omgeluld worden door Jw om haar toch maar aan te nemen.quote:Op maandag 27 maart 2023 17:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft ze het verkiezingsprogramma van Esther niet gelezen?
Maar Wanda roept continu dat ze weer vaak wil kokenquote:Op maandag 27 maart 2023 17:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk het wel, het is essie die haar niet wil en ook Wendy niet, iedereen weet het van de oudjes, maar ze zal wel weer omgeluld worden door Jw om haar toch maar aan te nemen.
Eunicequote:Op maandag 27 maart 2023 17:08 schreef Ebinas het volgende:
Hoorde ik JW nu zeggen dat Esther een gesprek aan wil(de) vragen omdat Mori zich nepkandidaat heeft gesteld.
Het hekserig commanderen en bespelen van die slappe vaatdoek van een Bernquote:Op maandag 27 maart 2023 17:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Kim blijft beschikbaar voor eliminatie zegt Sasha, wat voer jij daar nog uit dan, luie donder?
Janet staat straks in de finale met Wendy en Imaquote:Op maandag 27 maart 2023 17:07 schreef juul. het volgende:
Janet lijkt toch wel de kant van Wanda en consorten te hebben gekozen
Die is compleet kansloos gewordenquote:Op maandag 27 maart 2023 17:10 schreef pingu66 het volgende:
Jappie die relativeert en zegt het is toch niet zo'n ramp als die andere groep je manager maakt, je koffer kan je altijd nog pakken.
Bitchie Wanda: WAT SNAP JW ER NIET VAN IK WIL NIET EN IK WIL KIJKEN OF IK DE KOMENDE MAAND NOG HAAL EN NIET DASR BOVEN ZITTEN!!!
Slapjanus Jappie zegt ook nooit eens: praat eens normaal tegen mij, rot nu op naar huis.
Toonde Jappie maar eens wat karakter, dan kreeg hij mssn wat respect terugquote:Op maandag 27 maart 2023 17:10 schreef pingu66 het volgende:
Jappie die relativeert en zegt het is toch niet zo'n ramp als die andere groep je manager maakt, je koffer kan je altijd nog pakken.
Bitchie Wanda: WAT SNAP JW ER NIET VAN IK WIL NIET EN IK WIL KIJKEN OF IK DE KOMENDE MAAND NOG HAAL EN NIET DASR BOVEN ZITTEN!!!
Slapjanus Jappie zegt ook nooit eens: praat eens normaal tegen mij, rot nu op naar huis.
De bal ligt eigenlijk bij Janetquote:Op maandag 27 maart 2023 17:11 schreef Judiwi het volgende:
Groep van JW zal altijd winnen. Hebben een stem meer helaas .
Of Babet als ze op de stip staat moet winnen.
Als Kenzy naar huis moet, komen zij ook een stem tekortquote:Op maandag 27 maart 2023 17:11 schreef Judiwi het volgende:
En als die gans naar huis moet de anderen.quote:Op maandag 27 maart 2023 17:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Kenzy naar huis moet, komen zij ook een stem tekort
Gans?quote:Op maandag 27 maart 2023 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
En als die gans naar huis moet de anderen.
Janet en Wendy zekerquote:Op maandag 27 maart 2023 17:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Janet staat straks in de finale met Wendy en Ima
Daar schijnen ze Babs mee te bedoelenquote:
eliminatie zal nu pas na woensdag zijnquote:Op maandag 27 maart 2023 17:11 schreef Judiwi het volgende:
Nee is nooit zoquote:Op maandag 27 maart 2023 17:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
eliminatie zal nu pas na woensdag zijn
Groep Kassatiequote:Op maandag 27 maart 2023 17:14 schreef Ebinas het volgende:
Ice: je weet wie de king is in die kas he, de hoofdrolspeler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |