"If there's a war between the sexes then there'll be no people left."quote:Op maandag 27 maart 2023 18:04 schreef Hexagon het volgende:
Deze is een leuke voor Thierry Baudet en zn fans
Mee eens.quote:Op maandag 27 maart 2023 18:30 schreef Ericr het volgende:
Mag wel een Wim de Bie plantsoen komen waar Dirk en de Vieze man lekker een pilsie kunnen drinken.
Hij had een vrouw en een zoon.quote:Op maandag 27 maart 2023 18:38 schreef Puntenjager het volgende:
Laat hij eigenlijk vrouw en/of kinderen na!?
Gewoon, naast het Willy Dobbe plantsoen. Is vast nog wel ruimte.quote:Op maandag 27 maart 2023 18:30 schreef Ericr het volgende:
[...]
Mag wel een Wim de Bie plantsoen komen waar Dirk en de Vieze man lekker een pilsie kunnen drinken.
Ah, toch. In de nieuwsberichten die ik gezien heb en ook op wikipedia stond/staat nagenoeg niets over familie en/of kinderen. Ik vond hem altijd een beetje overkomen als alleenstaande 'oudere jongere'.quote:
Is dit echt?quote:
Welke opmerking van Van Kooten?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:02 schreef -Sigaartje het volgende:
Een icoon van de vorige eeuw. Met een creativiteit van de allerhoogste plank. Ook ik was stomverbaasd toen ik het nieuws las. Inderdaad heb je het gevoel dat Koot en Bie het eeuwige leven hebben.
Wel vind ik de opmerking van Van Kooten bijzonder. Had ik niet verwacht. Hadden ze ruzie?
@:Roos94 , jouw reactie is ook onbegrijpelijk. Koot en Bie zijn werkelijk mijlpalen in de Nederlandse cultuur.
Briljant dat het jaar dan ook daadwerkelijk is uitgekomen! Gewoon volgens afspraak doodgaan in 2023quote:
quote:
Misschien heeft hij geen zin in al die aandacht en wil hij gewoon rustig kunnen rouwen?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:07 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat hij geen commentaar wilde geven op het overlijden van Wim de Bie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |