SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Moe van de klok verzetten.quote:Op zondag 26 maart 2023 07:12 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
Straks nog maar even plat gaan. De nacht was wel erg kort.
quote:Op zondag 26 maart 2023 07:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moe van de klok verzetten.
Goedemorgen.
quote:Op zondag 26 maart 2023 07:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Is het nog gelukt met het deeg?
En hoe ga je dat oplossen?quote:Op zondag 26 maart 2023 07:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee, denk dat er geen gluten in zitten. Het ziet er nog net zo uit als gisterenavond.
En dat heeft geen andere negatieve bijwerkingen?quote:Op zondag 26 maart 2023 07:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Door er bloem bij te doen wat wel gluten bevat.
Waarschijnlijk wel, maar dat wil ik niet weten.quote:Op zondag 26 maart 2023 07:54 schreef Melting het volgende:
[..]
En dat heeft geen andere negatieve bijwerkingen?
quote:Op zondag 26 maart 2023 07:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat wil ik niet weten.
Gewoon witte bolletjes?quote:Op zondag 26 maart 2023 07:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bolletjes. Zal wel weer lukken, maar het wordt wat veel deeg op deze manier.
Nee, er zit van alles in, maar geen wit.quote:Op zondag 26 maart 2023 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon witte bolletjes?
Die kun je wel invriezen.
quote:Op zondag 26 maart 2023 07:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
DJ Vout deed pogingen Nova aan de polka te krijgen.
Ik bedoel zoiets:quote:Op zondag 26 maart 2023 07:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, er zit van alles in, maar geen wit.
Zo iets dergelijks zou het moeten worden, maar dan bruin. Hoewel de witte het lekkerst blijven. Broodje kroket.quote:
Opvallend is dat Belgen deze broodjes in Nederland komen halen, omdat ze die in België niet kennen, en Nederlanders juist naar België gaan om deze te halen:quote:Op zondag 26 maart 2023 08:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo iets dergelijks zou het moeten worden, maar dan bruin. Hoewel de witte het lekkerst blijven. Broodje kroket.
Wat grappig!quote:Op zondag 26 maart 2023 08:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Opvallend is dat Belgen deze broodjes in Nederland komen halen, omdat ze die in België niet kennen, en Nederlanders juist naar België gaan om deze te halen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 maart 2023 08:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat grappig!Dat lijkt de middenweg tussen een zacht en een hard broodje.
![]()
Het eeg voelt aan de ene kant heel licht aan terwijl het niet in volume is toegenomen en aan de andere kant rubberachtige structuur.
Heerlijk zien ze eruit.quote:Op zondag 26 maart 2023 08:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Die Belgische zijn echt lekker.... hardknapperig.
Help me maar herinneren als we elkaar nog eens zien, dan neem ik ze wel eens mee.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2023 08:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Help me maar herinneren als we elkaar nog eens zien, dan neem ik ze wel eens mee.
quote:Op zondag 26 maart 2023 08:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nu is het al bier en brood geworden.
quote:Op zondag 26 maart 2023 08:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.Tegen die tijd bedenk ik gewoon wat.
De zomer in je bol…?quote:Op zondag 26 maart 2023 07:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bolletjes. Zal wel weer lukken, maar het wordt wat veel deeg op deze manier.
Ik zal eens teruglezen, heb me gisteren sowieso niet verveeld…quote:Op zondag 26 maart 2023 10:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt een leuke raadshow van Elfje gemist gisteravond
Terug gelezen.quote:Op zondag 26 maart 2023 10:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt een leuke raadshow van Elfje gemist gisteravond
Als er geen vraag gesteld wordt, kan je geen antwoord geven…quote:Op zondag 26 maart 2023 10:55 schreef Doedezemaar het volgende:
We hadden vooral lol omdat we niet wisten wat de vraag was
Ik ken de brouwerij, maar zal niet snel voor dat blik kiezen omdat ik die bierstijl niet zo lekker vind.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:52 schreef Melting het volgende:
Ik zit nu aan dit biertje uit Noorwegen.
Kan mijn goedkeuring wel verdragen. Ken je deze @:Fogel?
[ afbeelding ]
Goedemorgen deze morgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |