SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Er is er altijd eentje die dan toch kijkt...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:34 schreef zorro28 het volgende:
[..]
"Jongens, vooral NIET in de camera kijken"
Dat wilde ik net zeggenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Er is er altijd eentje die dan toch kijkt...
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je het ook in huis? Dan kom ik er nu aan, hier is alle chocola op
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:43 schreef livelink het volgende:
Elton John en Kiki Dee - Don't go breaking my heart
Ik heb wel Tony's, Merci, Toblerone en Droste in huis.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je het ook in huis? Dan kom ik er nu aan, hier is alle chocola op
Dan kom ik jouw kant op, is net iets verder denk ikquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb wel Tony's, Merci, Toblerone en Droste in huis.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan kom ik jouw kant op, is net iets verder denk ik
Voor visite, of eet je het zelf ook af en toe?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb wel Tony's, Merci, Toblerone en Droste in huis.
Net voordat de klok verzet wordt denk ikquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Hoe laat ben je hier?
Tony's geef ik aan mijn nichtje, die vind ze lekker. Ik geef daar niets om.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voor visite, of eet je het zelf ook af en toe?
Dat is op te lossen door 2 stukjes te nemen en dat bij elkaar op te tellen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Tony's geef ik aan mijn nichtje, die vind ze lekker. Ik geef daar niets om.
Rest neem ik af en toe een stukje van. Past in mijn dieet. Zou eigenlijk alleen 70% moeten zijn, maar dat is het niet.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is op te lossen door 2 stukjes te nemen en dat bij elkaar op te tellen.
70% is ook niet echt lekker.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Tony's geef ik aan mijn nichtje, die vind ze lekker. Ik geef daar niets om.
Rest neem ik af en toe een stukje van. Past in mijn dieet. Zou eigenlijk alleen 70% moeten zijn, maar dat is het niet.
Jij zou echt wel een gewilde dietist zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is op te lossen door 2 stukjes te nemen en dat bij elkaar op te tellen.
quote:
'knoei niet zelf aan uw gewicht, laat mij dat doen'quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij zou echt wel een gewilde dietist zijn
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb ik weer, Dyslectische Debbie D
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb ik weer, Dyslectische Debbie D
Ik zou er een marketingcampagne aan wagen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
'knoei niet zelf aan uw gewicht, laat mij dat doen'
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Marianne Rosenberg heeft sinds deze single ook wel wat chocola gegeten denk ik
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De gist slaat dood van deze muziek. Komt door de banjo vermoedelijk.
Vliegen deed hij ook al niet zo goedquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Verder kon ie geen drol, vandaar dat hij zo dankbaar is.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vliegen deed hij ook al niet zo goed
De heren van deze hoes hebben het vliegtuig ook gemist zo te zien.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ze hard rennen halen ze hem nog wel in.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
De heren van deze hoes hebben het vliegtuig ook gemist zo te zien.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die 2 mannen met 1 been lopen het snelst.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
De heren van deze hoes hebben het vliegtuig ook gemist zo te zien.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:01 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik dus alleen van Ally MacBeal
Deze had zo in jouw show gekund @DJ11. Zowel qua artiest als titelquote:
Kabouter met een been die in het huis van een kinderboekenschrijver woontquote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die 2 mannen met 1 been lopen het snelst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Omdat hij niet homosexueel wilde zijn?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze had zo in jouw show gekund @:DJ11. Zowel qua artiest als titel
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kabouter met een been die in het huis van een kinderboekenschrijver woontSchrijver was Dick Laan....... ik ga er niets van zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
[..]
Kabouter met een been die in het huis van een kinderboekenschrijver woontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Elvis kon het niet helpen om toch verliefd te worden op een man.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat hij niet homosexueel wilde zijn?
[..]
Kabouter met een been die in het huis van een kinderboekenschrijver woontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat is best een goed idee gebleken. Ze heeft al zo'n 40 jaar een succesvolle carrièrequote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Maar echt, wie ooit bedacht heeft dat het een goed idee was om dit figuur platen te laten maken…
quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 22:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ehhhh.. geen idee. Talking Heads ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |