Denk dat Esther de betekenis van het woord afstand niet helemaal weet.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:41 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel, Esther en afstand nemen![]()
[ afbeelding ]
Ineens weet je het, Kim lijkt op een langharige hazewindhondquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:40 schreef Aggie46 het volgende:
Kuur slaat toch wel aan. Het zijn nu meer littekens dan puisten
Ze denkt er enorm sexy mee te wezen maar iedereen ziet gewoon een stomme scheurquote:
Weet ze wel maar het is toch weer aandacht en hulpeloos over willen komenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat Esther de betekenis van het woord afstand niet helemaal weet.
Dat komt omdat JW elke keer een stapje weg doet.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:46 schreef schizolientje het volgende:
Esther geloofd t zelf dat ze afstand aan het nemen is. Moirara drinkt uit t flesje maar wel met haar pink omhoog
Is dat beestje ook zo'n ongecontroleerde wildebras die af en toe zeehondgeluiden maakt en vanuit het niets keihard blaft?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ineens weet je het, Kim lijkt op een langharige hazewindhond
[ afbeelding ]
Dan zit ze er dadelijk acht maanden terwijl acht dagen al vrij hoog ingezet wasquote:
En geen hond die er naar kijktquote:
Wat dat betreft passen de bloodsistaz perfect bij elkaarquote:
Beetje lullig dat ze ons niet uitgenodigd hebbenquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Babette: Ik heb het gevoel dat ik straks word neergeschoten, zo kijken mensen
Ik vind die air dat ze zichzelf zo mooi vindt zo misplaatst dat ik haar gewoon echt lelijk ga vinden.quote:
Dan zou ik vals mee kunnen zingen met het bruidspaarquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beetje lullig dat ze ons niet uitgenodigd hebben
Het beste bruiloftsfeest zonder gastenquote:
Janet heeft schijtquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, erg he, dat zou zo'n stuk schelen.
Janet heeft er maling aanquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, erg he, dat zou zo'n stuk schelen.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik vals mee kunnen zingen met het bruidspaar
Boeit haar nietquote:
En die 'geile' zwarte bandjes bij Zoe doorknippenquote:
het staat zoooo goedkoopquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En die 'geile' zwarte bandjes bij Zoe doorknippen
Eens! Ik vind die Marlies Dekker-bh's zo ordinair.quote:
Dan valt haar kont erafquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En die 'geile' zwarte bandjes bij Zoe doorknippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |