Hoe durven ze met gevoelstemperatuur 0.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:30 schreef Frutsel het volgende:
Wel weer van die toppers op de fiets met sjaal en dikke winterhandschoenen hoor
Mietjes zijn hetquote:Op maandag 27 maart 2023 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe durven ze met gevoelstemperatuur 0.
Rustaaaaaghquote:Op maandag 27 maart 2023 12:32 schreef Nattekat het volgende:
Het trekt helemaal open
Nu hoor je die oostelingen niet meer.
Zegt de meneer die naar een warm eiland is gevlucht.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet in je speedo buiten lopen bij -10
Hier loeiharde wind, af en toe een sneeuwvlokje en 2°Cquote:
Ja, zag dat de kansen op goed weer hier groter worden. Ik hoop het maarquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:19 schreef dick_laurent het volgende:
April gaat ws wel andere kaarten geven van wat ik zo lees. Stabieler en droger in noord Europa en zuid Europa de broodnodige regen.
Ik vind t best, heb ik een excuus om de Playstation weer af en toe eens aan te zwengelen
Mag ook wel na een halfjaar herfst en 2 weken winter. Veel treurnis en regelmatig regenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:19 schreef dick_laurent het volgende:
April gaat ws wel andere kaarten geven van wat ik zo lees. Stabieler en droger in noord Europa en zuid Europa de broodnodige regen.
Ik vind t best, heb ik een excuus om de Playstation weer af en toe eens aan te zwengelen
I feel ya.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mag ook wel na een halfjaar herfst en 2 weken winter. Veel treurnis en regelmatig regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |