Moest helaas even in twee delen ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marciano zet Kenzy op haar plek deel 2 - 25 maart 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar dat weet Marciano wel toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:05 schreef Puzzie het volgende:
Oehh Bep ... nee , ze gaan allemaal op jou
Jaquote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar dat weet Marciano wel toch?
En volgens Bern is er geen eten morgenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:03 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: "Gaat Esther nou morgen koken?"
Babette: "Nee dat gaat niet door, Eunice gaat"
Jeff: "Godzijdank! Ik had daar helemaal geen zin in"
Kim: "Waarom gaat dat niet door?"
Wendy: "Omdat ze niet alle ingrediënten had, die hebben we weggeklikt want er was geen geld. Toen had Rupert gezegd 'Eunice wil jij koken?' en die zei 'ja hoor, wil ik wel!'.
Jeff: "De perfecte vervanger"
Jeff is weer enorm geweldig, as usual.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff wint het van iedereen, behalve wanneer hij op de stip komt.
misschien wat overdreven maar Jeff heeft wel gelijk. Als iemand zo slim is krijg je dat niet dan ga je niet achterover leunend je handje ophoudenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:08 schreef mootie het volgende:
Imi 80.000 studieschuld.
Ah Jeff werkte naast zijn studie 120 uur per week.
Jeff vind vooral Jeff heel geweldig. Je hebt daar een naam voor. Narcistquote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff is weer enorm geweldig, as usual.
Bep en co praten braaf mee.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Moest helaas even in twee delen ....![]()
[ afbeelding ]
Marciano zet Kenzy op haar plek deel 1 - 25 maart 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marciano zet Kenzy op haar plek deel 2 - 25 maart 2023.Hij heeft gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
Jeff had ouders die hem steunden.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:09 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
misschien wat overdreven maar Jeff heeft wel gelijk. Als iemand zo slim is krijg je dat niet dan ga je niet achterover leunend je handje ophouden
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Moest helaas even in twee delen ....![]()
[ afbeelding ]
Marciano zet Kenzy op haar plek deel 1 - 25 maart 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marciano zet Kenzy op haar plek deel 2 - 25 maart 2023.#TeamMarciano.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarvoor was hij ook prima te nassen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, kan hem goed hebben sinds die kut van een Kim weg is .....![]()
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
ik vind dat dat niet perse aan kim ligt. Voordat hij manager werd ging hij zich meer in de groep mengen om stemmen te krijgen. Daarna werd hij manager en was hij druk. Mijn mening is dat hij gewoon zijn ding voortzet vanaf het moment dat hij het plan had om manager te worden en vanaf toen zich meer in de groep ging begeven.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Voor Kim was hij ook relaxt en had ook zijn eigen mening. Hij is één van de weinigen die bij zichzelf is gebleven. Goeie gast wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Alleen die woede aanval van van de week staat mij tegen van hem..quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor Kim was hij ook relaxt en had ook zijn eigen mening. Hij is één van de weinigen die bij zichzelf is gebleven. Goeie gast wel.
In de loods ligt bijna iedereen te slapenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:35 schreef Clasientje het volgende:
Wat afgezaagd zeg dat hun in de Kas zitten waarom niet in de loods?
Daar kwam alle emotie eruit en hij hield het nog redelijk binnenskamers. Er lopen er daar rond, die de hele loods op stelten zetten.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen die woede aanval van van de week staat mij tegen van hem..
Zitten daar alleen maar Belgen in ofzo.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragmenten van gisteravond staan nu online, maar verhuis nu weer even naar de buren, spannend daar ...![]()
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4
Het lieveheersbeestje waarschuwde er vanmiddag al voorquote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:04 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Isaac staat op en er komt een zwaar stuk staal waarmee ze het luik dicht houden naar beneden vallen op de plek waar hij net zat.
Niets mis mee als er een lekkere dressing overheen gaatquote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
nog meer sla erboven op (rucola)
Hoop dat ze er wel wat bij krijgen, alleen een bord rauwkost raak je niet vol vanquote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis mee als er een lekkere dressing overheen gaat
Zou dat ook nog bovenop die sla komen? Tis wel beetje veel sla zoquote:
Dat zal toch welquote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoop dat ze er wel wat bij krijgen, alleen een bord rauwkost raak je niet vol van
Is het toch ook niet, ik zit gezellig in de kasquote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:20 schreef greysbones het volgende:
Rupie vind het ook niet gezellig in de loods
Alle rotmensen bij elkaarquote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is het toch ook niet, ik zit gezellig in de kas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |