Ja was erg grappig om aan te horen allemaal met de kennis die we hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Esther die haar zinnen heeft gezet op een 64 jarige opa die haar niet eens ziet staan
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:26 schreef Aggie46 het volgende:
Nog een keer off topic:
Lieve Cossers:
Ik ben er nog.
In het ziekenhuis miste ik de Cos.![]()
Ik neem de pc mee naar het Hospice.![]()
Ik heb een goed leven gehad.
En deze laatste maanden ga ik proberen er het beste van te maken.
Jammer dat ik de uitslag van de Formule 1 race dan niet weet![]()
Komop, humor moet er in blijven hoor.
Ik cos weer lekker mee.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:26 schreef Aggie46 het volgende:
Nog een keer off topic:
Lieve Cossers:
Ik ben er nog.
In het ziekenhuis miste ik de Cos.![]()
Ik neem de pc mee naar het Hospice.![]()
Ik heb een goed leven gehad.
En deze laatste maanden ga ik proberen er het beste van te maken.
Jammer dat ik de uitslag van de Formule 1 race dan niet weet![]()
Komop, humor moet er in blijven hoor.
Ik cos weer lekker mee.
Ja is raar maar zo is Wendy, helpertje is het. Ik hoop dat ze het iig erg naar haar zin gaat hebben straks.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:27 schreef Hoempah het volgende:
Gelukkig krijgt Wendy straks 5 min om zichzelf nog te fatsoeneren nadat ze 2uur+ met Babette is bezig geweest.
lol Ja want Wendy leeft voor Babsquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:27 schreef Hoempah het volgende:
Gelukkig krijgt Wendy straks 5 min om zichzelf nog te fatsoeneren nadat ze 2uur+ met Babette is bezig geweest.
en Wendy klaagt niet he, die blijft maar doorgaan, altijd voor anderen....quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:27 schreef Hoempah het volgende:
Wendy heeft niet langer nodigquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:27 schreef Hoempah het volgende:
Met wortels??????quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:29 schreef ChocoFan het volgende:
Pasteitjes staan ook weer op het menu alleen maakt Eunice ze nu met Rupie en Ima.
Zonnetje schijnt hier nog volop. Wel veen wind. Om 14.00 uur zou het beginnenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar 13:00 hebben ze dus niet gehaald. Wanneer ging het ook alweer regenen
Wendy doet dat met liefde voor haar bestiequote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:27 schreef Hoempah het volgende:
Hier regent het al een tijdje en hele harde winstoten. Zal een mooie bende worden straksquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt hier nog volop. Wel veen wind. Om 14.00 uur zou het beginnen
Erik dus. Maar inderdaad, het zit veel beter.quote:
De eeuwige sannyasin Shri Bernopussie , ik mis alleen nog de kettingquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:30 schreef Aggie46 het volgende:
Gaat BernBaghwan in zijn rode broek?
[ afbeelding ]
Ze hadden al klaar moeten zijn ze hadden niets anders te doen dan hun zelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |