Worst en kaas maak je me echt niet blij mee. Koekjes en cupcakes en taart dan weer wel.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Worst, kaas, en alles uit een patisserie
Ja, maar fabrieksvlaai stelt vaak teleurquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Worst en kaas maak je me echt niet blij mee. Koekjes en cupcakes en taart dan weer wel.
Al had ik van het weekend kruimelvlaai van de Jumboniet te vreten.
Check. Eigenlijk is de beste oplossing om gewoon maar naar bed te gaan (in mijn geval tenminste, want áltijd in de avond), want het is meer een vraag om snelle energie dan dat ik het echt lekker vind op dat moment.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:50 schreef TaMieke het volgende:
Zo erg is het gelukkig niet. Als het niet op gaat, hoef ik het 5 jaar na dato ook niet. Maar ja, je gaat ineens dingen eten waar je eigenlijk niet eens zin in hebt. En dan is de zin nog niet over.
Chipsquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja meneer
Ik vreet gewoon teveel chips
Ik heb me de trap opgesleept naar kantoorquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb alweer squats, lunges en dead lifts gedaan vandaag dus ik ben trots op mijzelf.
Met jouw BMI telt dat ook als topsport.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb me de trap opgesleept naar kantoor
Jezus wat actiefquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb alweer squats, lunges en dead lifts gedaan vandaag dus ik ben trots op mijzelf.
Kan moeilijk om 8uur al naar bed gaan. Al heb ik die neiging soms idd wel #bejaard.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Eigenlijk is de beste oplossing om gewoon maar naar bed te gaan (in mijn geval tenminste, want áltijd in de avond), want het is meer een vraag om snelle energie dan dat ik het echt lekker vind op dat moment.
En gisteren ben ik ook daadwerkelijk maar naar bed gegaan, zou me niet verbazen als "te weinig slaap" momenteel m'n grootste drempel is.
Echt he?!quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar fabrieksvlaai stelt vaak teleur
's Avonds kan ik mij er juist niet toe zetten. En als ik 's avonds sport, val ik moeilijker in slaap omdat mijn lichaam dan 'aan' staat.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jezus wat actief
Ze zeggen wel dat het goed is, 's morgens even sporten. Maar ik kan me er niet toe zetten.
Ieder zn ding. Ik ga nu steeds vaker direct na het werk, dat werkt voor mij ook fijn.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
's Avonds kan ik mij er juist niet toe zetten. En als ik 's avonds sport, val ik moeilijker in slaap omdat mijn lichaam dan 'aan' staat.
Alsvik 's ochtends sport voel ik dat in positieve zin de hele dag. Geeft een goede energie.
Daar komt dat goddelijke lichaam vandaan. Dacht altijd dat het gewoon vanzelf ging bij jou.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:57 schreef AirwiN het volgende:
Nah, tijdstip is verwaarloosbaar, belangrijker is het dat je op een tijdstip gaat wat je vol kan houden. Zo is vķķr het werk sporten voor mij gewoon niet houdbaar, dan kan ik beter in de middag gaan, want dat is op langere termijn veel beter vol te houden voor me.quote:Op woensdag 29 maart 2023 08:59 schreef TaMieke het volgende:
Ze zeggen wel dat het goed is, 's morgens even sporten. Maar ik kan me er niet toe zetten.
Het is omdat de lift niet berekend is op mijn gewichtquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jouw BMI telt dat ook als topsport.
Jij hebt een lift?quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is omdat de lift niet berekend is op mijn gewicht
Kantoor heeft een lift. Mijn huis nietquote:
Je hebt nog een paar dagen om ziek te wordenquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, getver, ik moet dit weekend sociaal doen.
Wat zal ik nu eens oplopen?quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar dagen om ziek te worden
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 08:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Tenzij ik het ben, dan tief ik wel weer op.
Schweizer Schlampen!quote:
Ebola schijnt heftig genoeg te zijn om niet onder de mensen te komenquote:
Oh, goeie, het is alweer een tijdje geleden dat ik iemand heb blootgesteld aan de klassieker "Ebola Syndrome".quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ebola schijnt heftig genoeg te zijn om niet onder de mensen te komen
Volgens mijn Google is dit een film die ik nooit heb gezien en waarschijnlijk nooit zal zienquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, goeie, het is alweer een tijdje geleden dat ik iemand heb blootgesteld aan de klassieker "Ebola Syndrome".
Kom ik hier ook eens, gaat er gelijk ebola rondquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Arme Gergie
Maar hier laten we elkaar vrij![]()
Fictief. Het is maar zodat IJs onder dr afspraken uitkanquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom ik hier ook eens, gaat er gelijk ebola rond
Ik heb ooit een keer een doos dvd's voor weinig bij de Fame gehaald, daar zat 'ie in (met nog een paar matige topfilms). Denk dat ik deze het vaakst gezien heb uit de box.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mijn Google is dit een film die ik nooit heb gezien en waarschijnlijk nooit zal zien
Sport je trouwens in de sportschool of gewoon thuis? Om een of andere reden zie ik je er wel voor aan om een hele kamer voor je zelf te hebben met een boel gewichten en shitquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
's Avonds kan ik mij er juist niet toe zetten. En als ik 's avonds sport, val ik moeilijker in slaap omdat mijn lichaam dan 'aan' staat.
Alsvik 's ochtends sport voel ik dat in positieve zin de hele dag. Geeft een goede energie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |