Ja en of de opdracht lukt.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
zal ervan afhangen wie de meeste stemmen krijgt om op de stip te komen gaat close worden denk ik
Komt nog welquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:31 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij is zo zelfverzekerd en voelt zich altijd beter dan een ander
laatste tijd loopt rik ferm naast zijn schoenenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:31 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij is zo zelfverzekerd en voelt zich altijd beter dan een ander
Klopt.Niemand uitgezonderd.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat weet ik niet dat hij dat gezegd heeft
Wel dat de meeste manager dingen achter over drukken,
Van mij mag hij wel blijven, vind mannen zoals Isaac en Jeff velen malen erger en achterbakserquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:31 schreef cinsan het volgende:
jw mag van mij ook weg bij de volgende nominatie , wat zeurzak en altijd op rood gaan staan voor stemming
Dat is toch elke keer zo, er is geen peil op te trekken..quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij gaat niemand op hem stemmen
Je hoort Kenzy, Wanda, Esther en Babette in de rondte gaan
Het natuurlijk afwachten wie het gaat worden kan zo maar iemand anders zijn
is ook beetje wel zo maar jef en ice komen niet op de stip te staanquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag hij wel blijven, vind mannen zoals Isaac en Jeff velen malen erger en achterbakser
wana en esther niet meer zo , is bep en kenzy nuquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is toch elke keer zo, er is geen peil op te trekken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daarom luister ik ook nooit echt goed naar al dat geneuzel over stemmen het veranderd daar per uur zo niet per kwartierquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is toch elke keer zo, er is geen peil op te trekken..
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, aardig gesprek op stream 2 gisteravond, aanrader .....![]()
[ afbeelding ]
Discussie Jeff en Babette in de kas - 24 maart 2023.KOn het niet lang aanhoren eerlijk gezegd een Babette die denkt het weer allemaal goed te weten een Jeff die het allemaal zo goed weet. Soms is het fijn om dingen te missenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat nepgedoe zal en moet doorgaan . nou ik hoop de hemelsluizen opengaan , staan ze daar in natte kledingquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:51 schreef xsaskiax het volgende:
Dat hele trouwgebeuren zou toch niet doorgaan als het rotweer zou zijn???
Moet de hemel dan naar beneden komen voordat ze het verzetten/afblazen???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoorde dat Babette en Marciano om ca 4.30-5.30 uur naar bed gingen (hadden in de kas gezeten)quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de rest kan weer onbeperkt uitslapen .....
En rond 2 uur zette de regie beide streams op slapersquote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik hoorde dat Babette en Marciano om ca 4.30-5.30 uur naar bed gingen (hadden in de kas gezeten)
Ligt er aan waar je hem haalt als het van de groente afdeling is. En de dingen die je dan niet kan hebben gebruik je dan niet. Zullen ook dingen tussen zitten die je niet lustquote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:08 schreef xsaskiax het volgende:
Hm Eunice zegt weer eens iets aparts..... voordat ze de loods in ging had ze de app van To Good to Go geļnstalleerd en gebruikt.....
Ze vertelde dat ze dan iedere keer dingen kreeg en ze die dan opat, niet wetend wat ze zou krijgen..... huh..... met al haar allergiėn en toestanden?????
Geen idee, ik gebruik het niet, maar zo zei ze zich voorbereid te hebben op haar verblijf in de loodsquote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je hem haalt als het van de groente afdeling is. En de dingen die je dan niet kan hebben gebruik je dan niet. Zullen ook dingen tussen zitten die je niet lust
Eunice is een stiekem persoonquote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik het niet, maar zo zei ze zich voorbereid te hebben op haar verblijf in de loods
Ook grote kinderen (dat zijn ze allemaal daar) moeten slapen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En rond 2 uur zette de regie beide streams op slapers
Dan kunnen ze beter helemįal bezuinigen en die lui van de regie naar huis laten gaan ipv zwijgende en slapende bewoners filmen na 12 uurquote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook grote kinderen (dat zijn ze allemaal daar) moeten slapen.
Die kinderen zijn de inwoners.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter helemįal bezuinigen en die lui van de regie naar huis laten gaan ipv zwijgende en slapende bewoners filmen na 12 uur
Jasper en Jeff maar feen gemotoriseerde kart. Zelf bouwen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:23 schreef Frummelie het volgende:
Karten in de loods... zozo dat is nog eens een evenement.. wie heeft dit op zich genomen?
En die kinderen gingen om 5 uur naar bedquote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die kinderen zijn de inwoners.
2 veertigers en hun zogenaamde huwelijk.
Denk je dat het een vereiste is om mee te doen, niet te volwassen zijn met je gedrag.
Dat wordt dus een trapauto.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jasper en Jeff maar feen gemotoriseerde kart. Zelf bouwen.
Wat is er vreemd aan ( omgang allergieėn)quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice is een stiekem persoon
En ook zij is behoorlijk manipulatief
Hoe zij met haar allergieėn omgaat is op zijn minst vreemd
Onverantwoord ouderlijk toezicht vanuit die andere slaapkamer.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En die kinderen gingen om 5 uur naar bed
Dus ontsla die regie, beloof niet 24/7 streams
Maar wel overal gebruik van makenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:31 schreef cinsan het volgende:
jw mag van mij ook weg bij de volgende nominatie , wat zeurzak en altijd op rood gaan staan voor stemming
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:32 schreef Flow3r het volgende:
Zou het wel top vinden als JW er eerder uit gaat als Moraima
Dat ze bepaalde dingen wel eet ondanks dat ze er allergisch voor is of het producten bevat waar ze allergisch voor isquote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan ( omgang allergieėn)
Nou ik zie haar zelden iets nemen waar ze allergisch voor is. Ze krijgt altijd iets apart of neemt het niet/ of eet dan kikkererwten.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ze bepaalde dingen wel eet ondanks dat ze er allergisch voor is of het producten bevat waar ze allergisch voor is
Weet je welquote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:36 schreef Sestra666 het volgende:
janet: t weer is niet belangrijk
lekker buiten in de regen staannn
ie mag daarvoor ook gele kaart aangesmeerd krijgenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:36 schreef pingu66 het volgende:
Babette die voor de 100.000 ste keer haar mic. niet om heeft.![]()
Inderdaad!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:41 schreef cinsan het volgende:
d
[..]
ie mag daarvoor ook gele kaart aangesmeerd krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |