SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk geïrriteerd omdat er geen jam is...
Done.quote:
Het breit wat af hequote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:12 schreef schizolientje het volgende:
Atijd makkelijk een dikke sjaal breien voor de zomer
Rupert.quote:
Ipot?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:11 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
een of ander zwart ding met een stekkertje
Snap ik wel vind het ook een snaky ventquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:19 schreef FreshFruit het volgende:
Zal mijn vriend niet worden zegt Erik.
Dat sneaky is niet alleen Rupert hoor.Isaak heeft hem dat geleerd.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik wel vind het ook een snaky vent
O maandag moeten we weer euhhhh
O melden voor een manager dus
Er zijn er 4 zegt Erik
Kim wordt gewoon gestuurd zegt Janet
Mar ze hadden het nu over Rupertquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat sneaky is niet alleen Rupert hoor.Isaak heeft hem dat geleerd.
Kenzi naar huisquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:25 schreef Puzzie het volgende:
Groep Erik/Wanda/JW gaat nog steeds vol op Babs , ik ben benieuwd
Babs gaat nergens...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:25 schreef Puzzie het volgende:
Groep Erik/Wanda/JW gaat nog steeds vol op Babs , ik ben benieuwd
Het gaat mij om het truukje dat ze zeggen dingen duurder zijn dan in werkelijkheid. Dat komt van Isaak.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mar ze hadden het nu over Rupert
Isaac is zeker een snake
O dat weet ik niet dat hij dat gezegd heeftquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat mij om het truukje dat ze zeggen dingen duurder zijn dan in werkelijkheid. Dat komt van Isaak.
Daar willen ze nog niet op stemmenquote:
zal ervan afhangen wie de meeste stemmen krijgt om op de stip te komen gaat close worden denk ikquote:
Volgens mij gaat niemand op hem stemmenquote:
hij is zo zelfverzekerd en voelt zich altijd beter dan een anderquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar willen ze nog niet op stemmen
Maar hij staat wel in de top 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |