Snap ik wel vind het ook een snaky ventquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:19 schreef FreshFruit het volgende:
Zal mijn vriend niet worden zegt Erik.
Dat sneaky is niet alleen Rupert hoor.Isaak heeft hem dat geleerd.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik wel vind het ook een snaky vent
O maandag moeten we weer euhhhh
O melden voor een manager dus
Er zijn er 4 zegt Erik
Kim wordt gewoon gestuurd zegt Janet
Mar ze hadden het nu over Rupertquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat sneaky is niet alleen Rupert hoor.Isaak heeft hem dat geleerd.
Het jurkje had wendy al hèquote:
Kenzi naar huisquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:25 schreef Puzzie het volgende:
Groep Erik/Wanda/JW gaat nog steeds vol op Babs , ik ben benieuwd
Babs gaat nergens...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:25 schreef Puzzie het volgende:
Groep Erik/Wanda/JW gaat nog steeds vol op Babs , ik ben benieuwd
Het gaat mij om het truukje dat ze zeggen dingen duurder zijn dan in werkelijkheid. Dat komt van Isaak.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mar ze hadden het nu over Rupert
Isaac is zeker een snake
Daar wil groep ice opquote:
Babette naar huisquote:
O dat weet ik niet dat hij dat gezegd heeftquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat mij om het truukje dat ze zeggen dingen duurder zijn dan in werkelijkheid. Dat komt van Isaak.
Daar willen ze nog niet op stemmenquote:
zal ervan afhangen wie de meeste stemmen krijgt om op de stip te komen gaat close worden denk ikquote:
Volgens mij gaat niemand op hem stemmenquote:
hij is zo zelfverzekerd en voelt zich altijd beter dan een anderquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar willen ze nog niet op stemmen
Maar hij staat wel in de top 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |