Ooch jeetje is dat ook voor de bruiloft?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:21 schreef Dotteke het volgende:
Eunice is ook al weer op, ze is haar ballet dansje aan het oefenen.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het gaat takkeweer worden dus ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 06:51 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb gisteren even de bruidsjurk van Wendy gezien, toch wel knap dat ze van niets iets kunnen maken..Janet is wel een toppertje flanst in een floep en een flap van alles in elkaar...
Ja, het wordt een 'knal' feestquote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooch jeetje is dat ook voor de bruiloft?
Ik hoop het wel... beter dan naar een breiende Esther te kijken of een stelletje fanatieke sporters...quote:
Ik hou niet zo van die kleutertoneel stukjes eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoop het wel... beter dan naar een breiende Esther te kijken of een stelletje fanatieke sporters...
Vind ik ook, ze is best sierlijk/elegant in haar bewegingen...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:30 schreef engine het volgende:
Ik vind het wel schattig. Mirthe kan wel mooi dansen.
Ik zie daar de humor wel van in en het geeft weer reuring...I like...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die kleutertoneel stukjes eerlijk gezegd
Het dansje loopt nog niet erg gelijk, ze moeten nog wel wat oefenen.
Nou wel lief dat ze dat doen...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:25 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mirthe en Eunice oefenen een dansje. Ze zijn vroeg op.
Ja doet ze ook Vind haar sowieso wel een van de leukste vrouwen dar samen met Eunicequote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:30 schreef engine het volgende:
Ik vind het wel schattig. Mirthe kan wel mooi dansen.
vind dat er tussen jef en kim kleine scheurtjes ontstaan , benieuwd hoe dat gaat als kim manager wordquote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja doet ze ook Vind haar sowieso wel een van de leukste vrouwen dar samen met Eunice
Ik denk dat Kim ook een leuke meid zou zijn zonder Jeff
Dat magquote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zie daar de humor wel van in en het geeft weer reuring...I like...
Dan gaan Jeff en Isaac zich daar mee bemoeien wat ik je bromquote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind dat er tussen jef en kim kleine scheurtjes ontstaan , benieuwd hoe dat gaat als kim manager word
als het kim word dan gaat jef proberen zijn wil op te dringen, zoe die twijfelt nog , kim wil niet dan weer wel , wanda wil het ook wordenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gaan Jeff en Isaac zich daar mee bemoeien wat ik je brom
Maar ze moet eerst nog gekozen worden
ZIjn er nu drie die er voor gaan dan? Esther, Zoë en Kim?
ja waren bzw gister over bezig in de kas , ze weten niet hoeveel stemmen wanda krijgtquote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:49 schreef Frummelie het volgende:
Ik dacht dat Zoe afgehaakt was omdat Kim ook voor manager gaat.. heeft iets te maken met het aantal stemmen...
Ja precies zoiets, ik heb maar flarden meegekregen te laatste dagen... ben niet helemaal up to date..quote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja waas bzw over bezig in de kas , ze weten niet hoevvel stemmen wanda zou krijgen
O ja die ook nogquote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
als het kim word dan gaat jef proberen zijn wil op te dringen, zoe die twijfelt nog , kim wil niet dan weer wel , wanda wil het ook worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |