Ja en of de opdracht lukt.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
zal ervan afhangen wie de meeste stemmen krijgt om op de stip te komen gaat close worden denk ik
Komt nog welquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:31 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij is zo zelfverzekerd en voelt zich altijd beter dan een ander
laatste tijd loopt rik ferm naast zijn schoenenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:31 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij is zo zelfverzekerd en voelt zich altijd beter dan een ander
Klopt.Niemand uitgezonderd.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat weet ik niet dat hij dat gezegd heeft
Wel dat de meeste manager dingen achter over drukken,
Van mij mag hij wel blijven, vind mannen zoals Isaac en Jeff velen malen erger en achterbakserquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:31 schreef cinsan het volgende:
jw mag van mij ook weg bij de volgende nominatie , wat zeurzak en altijd op rood gaan staan voor stemming
Inderdaad allemaalquote:
Dat is toch elke keer zo, er is geen peil op te trekken..quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij gaat niemand op hem stemmen
Je hoort Kenzy, Wanda, Esther en Babette in de rondte gaan
Het natuurlijk afwachten wie het gaat worden kan zo maar iemand anders zijn
is ook beetje wel zo maar jef en ice komen niet op de stip te staanquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag hij wel blijven, vind mannen zoals Isaac en Jeff velen malen erger en achterbakser
wana en esther niet meer zo , is bep en kenzy nuquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is toch elke keer zo, er is geen peil op te trekken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daarom luister ik ook nooit echt goed naar al dat geneuzel over stemmen het veranderd daar per uur zo niet per kwartierquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is toch elke keer zo, er is geen peil op te trekken..
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, aardig gesprek op stream 2 gisteravond, aanrader .....![]()
[ afbeelding ]
Discussie Jeff en Babette in de kas - 24 maart 2023.KOn het niet lang aanhoren eerlijk gezegd een Babette die denkt het weer allemaal goed te weten een Jeff die het allemaal zo goed weet. Soms is het fijn om dingen te missenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
dat nepgedoe zal en moet doorgaan . nou ik hoop de hemelsluizen opengaan , staan ze daar in natte kledingquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:51 schreef xsaskiax het volgende:
Dat hele trouwgebeuren zou toch niet doorgaan als het rotweer zou zijn???
Moet de hemel dan naar beneden komen voordat ze het verzetten/afblazen???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoorde dat Babette en Marciano om ca 4.30-5.30 uur naar bed gingen (hadden in de kas gezeten)quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de rest kan weer onbeperkt uitslapen .....
En rond 2 uur zette de regie beide streams op slapersquote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik hoorde dat Babette en Marciano om ca 4.30-5.30 uur naar bed gingen (hadden in de kas gezeten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |