Het voorstellen van de kandidaten was in Cafe de Mol. Die afleveringen kun je zoeken zonder meteen spoilers te zien.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:16 schreef heywoodu het volgende:
In dat rode balkje boven het postvak staat de link naar aflevering één, maar kan ik die introductieaflevering ook nog ergens vinden? Op de site wil ik niet teveel klikken, want GoPlay heeft allemaal van die filmpjes met spoilerige thumbnails én titels staan
Ik moet dus nog beginnen dit seizoen en het lijkt me leuk om eerst die intro met de kandidaten te zien
Dank u!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:25 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Het voorstellen van de kandidaten was in Cafe de Mol. Die afleveringen kun je zoeken zonder meteen spoilers te zien.
https://www.goplay.be/vid(...)flevering-1#autoplay
Ik DM je evenquote:Op zondag 26 maart 2023 13:02 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kan de oude seizoenen niet zien, iemand een idee waar?
Heb uiteraard op[ de link geklikt in de op
Nou, ik kende via via een Comfort. Die is ook een vrouw van begin 30 van West-Afrikaanse afkomst en werkte ook op de gynaecologie, maar dan als verpleegkundige. Ik dacht eerst dat zij het was, die zich omhooggefraudeerd had. Want dat meisje was goed in sjoemelen tijdens haar studie.quote:
Denk morgenavond weer?quote:
Ik krijg pagina niet gevonden? Ook als ik via de homepage er naartoe ga?quote:Op zondag 26 maart 2023 19:51 schreef Pino112 het volgende:
https://www.goplay.be/vid(...)flevering-2#autoplay
Even verversen? Hier doet ie het wel.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:52 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik krijg pagina niet gevonden? Ook als ik via de homepage er naartoe ga?
quote:Op zondag 26 maart 2023 19:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Live meekijkgenot voor iedereen dit jaarGaat zo beginnen!
Nee hoor, die spoilertags deden we alleen de eerste paar uur voor mensen die alleen de link wilden klikken, en toen vonden we al dat na 22:00 iedereen de kans wel had gehad de link veilig te vinden. Nu kan iedereen gewoon live meekijken met de Belgen dus ik zie er het nut dan niet van in iig! Als het goed is is het voor niemand een spoiler, want mensen die niet nu kunnen kijken en later terugkijken zitten hier ook niet een link te zoekenquote:Op zondag 26 maart 2023 19:57 schreef Felagund het volgende:
[..]![]()
We mogen dan wel gewoon hier spoilers plaatsen nu? Of moet dan onder een spoilertag?
De presentator van Cafe de mol bedoel je?quote:Op zondag 26 maart 2023 20:02 schreef Cirilico het volgende:
Wie is die presentator die lijkt op Gilles en Gertjuhhh?
Dadelijk in de reclame doorspoelen, dan kun je weer meeposten.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:08 schreef Moira het volgende:
Ik ga niet meeposten trouwens. Onze stream haperde dus we lopen nu een paar minuten achter
Vooral het laatste gedeelte (het in de netten gooien). De rest was nog wel te doen.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die eerste opdracht is absurd moeilijk.
Ja zowel het gooien als de netten maken was wel echt moeilijk.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die eerste opdracht is absurd moeilijk.
Ja.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
De presentator van Cafe de mol bedoel je?
Dat snapte ik ook niet.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:19 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom schakelen ze Harry niet gewoon 4x in? Lekker handig.
Dat is Dennis Xhaëtquote:
Vooral die afstand was gewoon veel te groot om dat vanop een rijdende trein zonder oefenen meteen perfect te doen.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vooral het laatste gedeelte (het in de netten gooien). De rest was nog wel te doen.
Ja, vanuit een stilstaande trein zou het al lastig zijn geweest.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vooral die afstand was gewoon veel te groot om dat vanop een rijdende trein zonder oefenen meteen perfect te doen.
Ik ben weer bijquote:Op zondag 26 maart 2023 20:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dadelijk in de reclame doorspoelen, dan kun je weer meeposten.
Ja zeker als de netten zo klein zijn want dan moet je echt perfect timen.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vooral die afstand was gewoon veel te groot om dat vanop een rijdende trein zonder oefenen meteen perfect te doen.
Dat valt ook wel mee toch?quote:Op zondag 26 maart 2023 20:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, vanuit een stilstaande trein zou het al lastig zijn geweest.
Het is lastig in te schatten op beeld (qua zwaarte van de objecten en ook de afstand), maar het leken wel ondingen om mee te gooien.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee toch?Alleen de bijzettafel en de lamp waren lastiger, omdat ze groter waren. De gooiers van de vaas en het hert kwamen niet eens tot over het hek.
Omdat ze de mol is of mensen wil laten denken dat ze de mol is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |