RIP VBLquote:Op maandag 27 maart 2023 19:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vervolgens een check of diegene ooit (te) kritisch is geweest richting de UEFA
Nee, maar ik hou het op 4-0.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Heeft @:Sked al een voorspelling gegeven?
Dan maak je maar zin.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb hier niet per se heel veel zin in
Je hoopt dat Simons tegenvalt in de hoop dat hij nog een jaar bij Psv blijft?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:54 schreef Coco het volgende:
Hopelijk laat Berghuis het eens een keer zien.
Ik mis wel het eerste kwartier. Ach ja.quote:
Ik ben heel bang dat hij vertrekt ja. Hij lijkt niet tevreden.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hoopt dat Simons tegenvalt in de hoop dat hij nog een jaar bij Psv blijft?
Vind je het heel gekquote:Op maandag 27 maart 2023 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben heel bang dat hij vertrekt ja. Hij lijkt niet tevreden.
Ik ben ook niet tevreden nee, dus op zich..quote:Op maandag 27 maart 2023 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je het heel gekzou verder mooi zijn als hij bleef.
Geldt voor allemaal wel, dik winnen en de hele media droomt van al weer van de finale.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:47 schreef Haags het volgende:
Amateurtje Depay kan weer lekker tof doen met 2 vingers in z´n oren als ie scoort tegen fucking Gibraltar.
Weg met die kwast.
quote:
Godsammequote:
Die linker heeft dat ding vaker gebruikt.quote:
quote:Op maandag 27 maart 2023 20:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit lijkt op een grap. Ik mis Taylor namelijk.....
Vingertjes in de oren van Memvis.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:25 schreef BaksteenMongool het volgende:
Neem aan dat we vandaag wel gaan winnen
Toch wel bijzonder dat die jongen altijd de kop van jut is terwijl het in vorm je beste aanvaller isquote:Op maandag 27 maart 2023 20:26 schreef Zorro het volgende:
Aardige opstelling, uitgezonderd Depay natuurlijk.
"Maar het draait vaak niet"quote:Op maandag 27 maart 2023 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat die jongen altijd de kop van jut is terwijl het in vorm je beste aanvaller is
Alleen is hij dat al best lang nietquote:Op maandag 27 maart 2023 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat die jongen altijd de kop van jut is terwijl het in vorm je beste aanvaller is
Daar heb je een punt.quote:
Normaal klinkt hij niet zoquote:Op maandag 27 maart 2023 20:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Viel me al op dat z'n stem een beetje raar klinkt. Kan ook aan mij liggen.
wie zet jij rechtsbuiten?quote:Op maandag 27 maart 2023 20:27 schreef byah het volgende:
Is Berghuis nou echt het beste wat we hebben? Heeft die uberhaupt al eens gescoord in NL elftal?
Heel weekend treinen gekeken.quote:
Dit vraagt om een poll.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:34 schreef RamboDirk het volgende:
Is de witte chinees nu geschorst? Niet meer gezien sinds EgbersGate
hoe bedoel je hee, die is nooit commentator bij NL elftalquote:Op maandag 27 maart 2023 20:34 schreef RamboDirk het volgende:
Misschien toeval maar hij ontbreekt in ieder geval sindsdien ook bij de podcast.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:34 schreef RamboDirk het volgende:
Goede verwachtingen tegen Gibraltar, jij durft.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:36 schreef TLC het volgende:
Ondanks het echec van vrijdag heb ik wel goede verwachtingen dat Oranje vanavond wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |