Je zit constant te zeuren en te zaniken dat het zo’n matig elftal is. Zeg ik 4-0 is het weer niet goed.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik mag toch wel op minimaal een 7-0 hopen zeg na het fiasco van vrijdag. 4-0 zou ik bijna schandalig vinden tegen een niet-bestaand land.

Je trapt er weer inquote:Op maandag 27 maart 2023 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Je zit constant te zeuren en te zaniken dat het zo’n matig elftal is. Zeg ik 4-0 is het weer niet goed.

Mooie poster met diepgang. In de hemel hebben de Oranje-internationals de lengte van Weghorst, de techniek van Simons, het loopvermogen van Dumfries, de sportiviteit van Timber en de voetbalintelligentie van Blind.quote:

Waarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zou graag zien dat een minuut stilte vanavond is voor Thijs Slegers en dat Oranje met rouwbanden speelt.
Maar dat mag zeker niet van de UEFAMAFFIA?

quote:Op maandag 27 maart 2023 19:13 schreef RamboDirk het volgende:
[ twitter ]
Woutje gaat vanavond nog even oorlog maken.

Week van tevoren aanvragen?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
voor een minuut stilte zijn volgens mij allerlei protocollen.

Vervolgens een check of diegene ooit (te) kritisch is geweest richting de UEFAquote:Op maandag 27 maart 2023 19:19 schreef Sked het volgende:
[..]
En een essay waarom de band gedragen zou moeten worden.

RIP VBLquote:Op maandag 27 maart 2023 19:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vervolgens een check of diegene ooit (te) kritisch is geweest richting de UEFA

Nee, maar ik hou het op 4-0.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Heeft @:Sked al een voorspelling gegeven?

Dan maak je maar zin.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb hier niet per se heel veel zin in

Je hoopt dat Simons tegenvalt in de hoop dat hij nog een jaar bij Psv blijft?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:54 schreef Coco het volgende:
Hopelijk laat Berghuis het eens een keer zien.

Ik mis wel het eerste kwartier. Ach ja.quote:

Ik ben heel bang dat hij vertrekt ja. Hij lijkt niet tevreden.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hoopt dat Simons tegenvalt in de hoop dat hij nog een jaar bij Psv blijft?

Vind je het heel gekquote:Op maandag 27 maart 2023 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben heel bang dat hij vertrekt ja. Hij lijkt niet tevreden.
 zou verder mooi zijn als hij bleef.
 zou verder mooi zijn als hij bleef.

Ik ben ook niet tevreden nee, dus op zich..quote:Op maandag 27 maart 2023 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je het heel gekzou verder mooi zijn als hij bleef.

Geldt voor allemaal wel, dik winnen en de hele media droomt van al weer van de finale.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:47 schreef Haags het volgende:
Amateurtje Depay kan weer lekker tof doen met 2 vingers in z´n oren als ie scoort tegen fucking Gibraltar.
Weg met die kwast.

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |