Je zit constant te zeuren en te zaniken dat het zo’n matig elftal is. Zeg ik 4-0 is het weer niet goed.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik mag toch wel op minimaal een 7-0 hopen zeg na het fiasco van vrijdag. 4-0 zou ik bijna schandalig vinden tegen een niet-bestaand land.
Je trapt er weer inquote:Op maandag 27 maart 2023 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Je zit constant te zeuren en te zaniken dat het zo’n matig elftal is. Zeg ik 4-0 is het weer niet goed.
Mooie poster met diepgang. In de hemel hebben de Oranje-internationals de lengte van Weghorst, de techniek van Simons, het loopvermogen van Dumfries, de sportiviteit van Timber en de voetbalintelligentie van Blind.quote:
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zou graag zien dat een minuut stilte vanavond is voor Thijs Slegers en dat Oranje met rouwbanden speelt.
Maar dat mag zeker niet van de UEFAMAFFIA?
quote:Op maandag 27 maart 2023 19:13 schreef RamboDirk het volgende:
[ twitter ]
Woutje gaat vanavond nog even oorlog maken.
Week van tevoren aanvragen?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
voor een minuut stilte zijn volgens mij allerlei protocollen.
Vervolgens een check of diegene ooit (te) kritisch is geweest richting de UEFAquote:Op maandag 27 maart 2023 19:19 schreef Sked het volgende:
[..]
En een essay waarom de band gedragen zou moeten worden.
RIP VBLquote:Op maandag 27 maart 2023 19:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vervolgens een check of diegene ooit (te) kritisch is geweest richting de UEFA
Nee, maar ik hou het op 4-0.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Heeft @:Sked al een voorspelling gegeven?
Dan maak je maar zin.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb hier niet per se heel veel zin in
Je hoopt dat Simons tegenvalt in de hoop dat hij nog een jaar bij Psv blijft?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:54 schreef Coco het volgende:
Hopelijk laat Berghuis het eens een keer zien.
Ik mis wel het eerste kwartier. Ach ja.quote:
Ik ben heel bang dat hij vertrekt ja. Hij lijkt niet tevreden.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hoopt dat Simons tegenvalt in de hoop dat hij nog een jaar bij Psv blijft?
Vind je het heel gekquote:Op maandag 27 maart 2023 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben heel bang dat hij vertrekt ja. Hij lijkt niet tevreden.
Ik ben ook niet tevreden nee, dus op zich..quote:Op maandag 27 maart 2023 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je het heel gekzou verder mooi zijn als hij bleef.
Geldt voor allemaal wel, dik winnen en de hele media droomt van al weer van de finale.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:47 schreef Haags het volgende:
Amateurtje Depay kan weer lekker tof doen met 2 vingers in z´n oren als ie scoort tegen fucking Gibraltar.
Weg met die kwast.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |