Godsammequote:
Die linker heeft dat ding vaker gebruikt.quote:
quote:Op maandag 27 maart 2023 20:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit lijkt op een grap. Ik mis Taylor namelijk.....
Vingertjes in de oren van Memvis.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:25 schreef BaksteenMongool het volgende:
Neem aan dat we vandaag wel gaan winnen
Toch wel bijzonder dat die jongen altijd de kop van jut is terwijl het in vorm je beste aanvaller isquote:Op maandag 27 maart 2023 20:26 schreef Zorro het volgende:
Aardige opstelling, uitgezonderd Depay natuurlijk.
"Maar het draait vaak niet"quote:Op maandag 27 maart 2023 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat die jongen altijd de kop van jut is terwijl het in vorm je beste aanvaller is
Alleen is hij dat al best lang nietquote:Op maandag 27 maart 2023 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat die jongen altijd de kop van jut is terwijl het in vorm je beste aanvaller is
Daar heb je een punt.quote:
Normaal klinkt hij niet zoquote:Op maandag 27 maart 2023 20:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Viel me al op dat z'n stem een beetje raar klinkt. Kan ook aan mij liggen.
wie zet jij rechtsbuiten?quote:Op maandag 27 maart 2023 20:27 schreef byah het volgende:
Is Berghuis nou echt het beste wat we hebben? Heeft die uberhaupt al eens gescoord in NL elftal?
Heel weekend treinen gekeken.quote:
Dit vraagt om een poll.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:34 schreef RamboDirk het volgende:
Is de witte chinees nu geschorst? Niet meer gezien sinds EgbersGate
hoe bedoel je hee, die is nooit commentator bij NL elftalquote:Op maandag 27 maart 2023 20:34 schreef RamboDirk het volgende:
Misschien toeval maar hij ontbreekt in ieder geval sindsdien ook bij de podcast.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:34 schreef RamboDirk het volgende:
Goede verwachtingen tegen Gibraltar, jij durft.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:36 schreef TLC het volgende:
Ondanks het echec van vrijdag heb ik wel goede verwachtingen dat Oranje vanavond wint
Werksfeer bij de NOSquote:Op maandag 27 maart 2023 20:37 schreef TweedeKlum het volgende:
En draaien we het beeld weg, #werkenbijdenos
Jij leeft op het randje.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:36 schreef TLC het volgende:
Ondanks het echec van vrijdag heb ik wel goede verwachtingen dat Oranje vanavond wint
Dit zijn teksten.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:36 schreef TLC het volgende:
Heel mooiquote:Op maandag 27 maart 2023 20:36 schreef TLC het volgende:
We bewaren deze quote voor na de wedstrijd.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:36 schreef TLC het volgende:
Het zit 'm in de achternaam.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:42 schreef bbuddybb het volgende:
"Wanneer is het genoeg? 4-0? 5-0?"
Waarom is Stekelenburg zo'n kneus.
Dat is schandalig, UEFAMAFFIA.quote:
Juist jaquote:
Insgelikesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |