quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Oh, ik dacht dat het live is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
De opnames zijn ook niet van gister, die zijn eerder gemaakt.
beetje rare manier idd. Doe chill tegen 'm.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Ze is hem aan het voorbereiden op de afwijzing
Volgens mij wil ze stiekem welquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Ja sneuquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Wtfquote:
Die andere is wel veel leukerquote:
Waar knapte ze op af?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Is een dingetje bij donkere mannen, hip, net als toen/nog steeds zo'n oorbel met kruisje.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie niet vaak mannen met parelkettingen
Ze wil het nog wel proberen om haar ouders te pesten.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:09 schreef Oostblokkert het volgende:
Oud, dat sierraad niet goed, nul flirterige sfeer..
Al die red flags nu al
Maneskin manquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie niet vaak mannen met parelkettingen
stukje voodooquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is een dingetje bij donkere mannen, hip, net als toen/nog steeds zo'n oorbel met kruisje.
Ik ga eens opletten, kralenkettingen zie ik wel vaak, maar parels niet echt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is een dingetje bij donkere mannen, hip, net als toen/nog steeds zo'n oorbel met kruisje.
Daarom nooit met dit soort programma’s meedoen, krijg je dit soort grappen nietquote:
Haha die ober was even z'n wingman.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
Hij wil kijken of die donkere een grote piemel heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |