quote:Meggie z Droghedy
2 dagen geleden
When I'm listening to this song I feel proud to be Finnish 🇫🇮
And I'm a Pole
HAHAHAHAquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:12 schreef ijs_beer het volgende:
Onder de youtube:
[..]Maar dit vat het wel samen ja.
Ik hoop dat ie wint en dat ze hem dan meteen burgemeester van de hele wereld maken. We need it.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:27 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Ik ben zuur als hij straks niet wint hoor
Maar even, dit is toch zóveel leuker dan dat we van Mia en Dion zien tot nu toequote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:27 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Ik ben zuur als hij straks niet wint hoor
Sowieso is dat heel Nederlands, hoe maar normaal dan doe je gek genoeg. Vorig jaar tijdens het songfestival keek ik dan op twitter onder hash tags en viel mij al op hoe snel Nederlanders dingen gekkigheid vinden. Terwijl een bepaalde outfit ook gewoon echt goed kan passen bij een lied en/of creatief concept daar om heen. Trouwens, als ze dit jaar dat van Kroatië zouden vinden snap ik dat wel weer, maar die doen er dat ook wel om natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:42 schreef Greys het volgende:
Haha gaaf. Zo hoor je meteen dat het dus gewoon een goed en leuk lied is en niet alleen 'een gimmick met hulkmouwen' zoals iemand in het NL topic zei. Want als iemand anders het zingt in een gewone outfit is het nog steeds een tof opzwepend lied.
Ik vind het dus echt leuk dat jij dit echt oprecht zo vind van dit nummer hequote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:42 schreef Greys het volgende:
Haha gaaf. Zo hoor je meteen dat het dus gewoon een goed en leuk lied is en niet alleen 'een gimmick met hulkmouwen' zoals iemand in het NL topic zei. Want als iemand anders het zingt in een gewone outfit is het nog steeds een tof opzwepend lied.
Mijn fout was dat ik met een half oor luisterde de allereerste keer dat ik het hoorde. En toen dacht ik 'meh' en vond het nogal rommelig met die hele andere tweede helft.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind het dus echt leuk dat jij dit echt oprecht zo vind van dit nummer heNiet alleen om de gast en hoe tof het geheel is maar ook gewoon het nummer zelf
Prachtigquote:Op zondag 26 maart 2023 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn fout was dat ik met een half oor luisterde de allereerste keer dat ik het hoorde. En toen dacht ik 'meh' en vond het nogal rommelig met die hele andere tweede helft.
Pas toen ik dacht 'oké oké niet negatief erin gaan maar er even echt voor gaan zitten en kijken en luisteren' vond ik het al een stuk leuker en hoopte ik echt dat Finland hem zou kiezen en hij het heel goed gaat doen op het ESF en sinds zijn live versie ben ik nog meer obsessed en vind ik het met de hand op m'n hart als totaalpakket de beste inzending van dit jaar.
Het is m'n grootste ommekeer ooit haha. En ik vind het leuk als dat soms voorkomt. Ik ging wel eerder eens van 'mwah' naar 'toch wel leuk' maar nooit van 'mwah' naar 'PLEASE PLEASE WIN HET HELE DING WANT JE LIED GEEFT ME ZO VEEL ENERGIE EN VREUGDE EN JIJ ALS ZANGER OOK'.
Zeker en ik ben eigenlijk jaloers op de Finnen omdat wij zoiets nooit zullen sturen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:42 schreef Greys het volgende:
Ik vind dit oprecht ook leuker, beter en authentieker dan Loreen 2.0quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:15 schreef Zigsky het volgende:
Wat een schatje. Laten we afspreken dat we allemaal op Finland stemmen in de finale.
Dat is ook niet zo moeilijk he. Er is niks authentieks aan dat nummer van Loreen.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dit oprecht ook leuker, beter en authentieker dan Loreen 2.0
Kan Krista Siegfrids hem straks niet even helpen in Amsterdam?quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:38 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Kaarija is ondertussen ook aangesloten bij pre party tour
Aan alle filmpjes en interviews van gisteren te zien heeft hij geen enkele hulp nodig.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kan Krista Siegfrids hem straks niet even helpen in Amsterdam?
biti cha chaquote:
Heb dit precies zo.quote:Op zondag 9 april 2023 10:41 schreef Em31 het volgende:
Ik heb me er al bij neergelegd dat Zweden dit jaar gaat winnen, maar elke keer als ik dit dan weer zie denk ik toch shittt, waarom komt Loreen nou net dit jaar weer terug.zou zo’n leuke winnaar zijn en had liever Finland weer eens zien organiseren.
Ja, dit. Ik kan maar beter beginnen met accepteren dan kan ik straks gewoon genieten van die mooie tweede plaats.quote:Op zondag 9 april 2023 10:41 schreef Em31 het volgende:
Ik heb me er al bij neergelegd dat Zweden dit jaar gaat winnen, maar elke keer als ik dit dan weer zie denk ik toch shittt, waarom komt Loreen nou net dit jaar weer terug.zou zo’n leuke winnaar zijn en had liever Finland weer eens zien organiseren.
Ik merk dat de loreen storm langzaamhand minder begint te worden. Tattoo staat hier wel in de top 40 enz. maar een grote hit is het niet. Ze heeft geluk dat ze de naam mee heeft. De weg naar de winst staat nog steeds open. Mensen gaan hier echt door verrast worden.quote:Op zondag 9 april 2023 10:41 schreef Em31 het volgende:
Dat is niet echt waar. Het is deze week een van de grootste stijgers in de lijst.quote:Op zondag 9 april 2023 13:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik merk dat de loreen storm langzaamhand minder begint te worden. Tattoo staat hier wel in de top 40 enz. maar een grote hit is het niet.
Ik zou het een bescheiden hitje noemen. Het heeft ook weinig airplay. Tenminste op de radio's waar ik het meest naar luister.quote:Op zondag 9 april 2023 13:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is niet echt waar. Het is deze week een van de grootste stijgers in de lijst.
Bagatelliseren dat Loreen het al zo goed doet voordat het Songfestival begonnen is doet Finland niet ineens winnen.quote:Op zondag 9 april 2023 13:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik merk dat de loreen storm langzaamhand minder begint te worden. Tattoo staat hier wel in de top 40 enz. maar een grote hit is het niet. Ze heeft geluk dat ze de naam mee heeft. De weg naar de winst staat nog steeds open. Mensen gaan hier echt door verrast worden.
Ja wie weet, in zo’n week kan er soms iets omslaan. Alleen Loreen lijkt zo in de smaak te vallen, nú al, dat ik er maar vanuit ga dat ze het ‘gewoon’ wordt.quote:Op zondag 9 april 2023 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb dit precies zo.
Laat anderen eens, Loreen. Dit zou de ultieme winnaar zijn, ook qua persoonlijkheid en de lol die we er dan daarna nog van gaan hebben in z'n instastories enzo.
Maar ik heb nog hoop. Qua televote landslide en juries die het misschien toch wel tof vinden.
Tuurlijk is het knap maar het spel is nog niet gespeeld.quote:Op zondag 9 april 2023 14:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bagatelliseren dat Loreen het al zo goed doet voordat het Songfestival begonnen is doet Finland niet ineens winnen.Kom op, als je hier nu al bijna 100.000 streams per dag hebt is gewoon heel knap.
Ja. Waarbij in veel gevallen de gedoodverfde uiteindelijk ook wint.quote:Op zondag 9 april 2023 14:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja wie weet, in zo’n week kan er soms iets omslaan. Alleen Loreen lijkt zo in de smaak te vallen, nú al, dat ik er maar vanuit ga dat ze het ‘gewoon’ wordt.
En als dat toch niet zo is denk ik dat het moet komen van een paar andere landen die ineens toch veel meer jurypunten pakken dan Zweden. Al denk ik dan tegelijkertijd ook al: ze gaat het natuurlijk ook gewoon heel goed doen in de televote.
Nouja, we gaan het zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |