Volgens mij zegt niemand hier dat Oekraine niet corrupt zou zijn. Net als dat Rusland niet corrupt zou zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:42 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
goed argument "weet je zelf ook".
[..]
nee tegenargumenten mogen niet meer i dit topic? dat is al bepaald?
[..]
weer zon rare opmerking. er gaat veel geld van ons naar oeikraine maar bejaarden in ons land kunnen de tyfus krijgen.
ik heb een mening over deze oorlog en met name t geld van ons dat naar dat corrupte oekraine gaat. Maar van jou mag ik geen mening hebben en moet ik wegblijven. wauw.
Dit is maar 1 van de vele berichten:
Ukraine corruption scandal claims several top officials
Several senior Ukrainian government officials have lost their jobs as President Volodymyr Zelenskyy faces a burgeoning corruption scandal
https://abcnews.go.com/In(...)n-crackdown-96627588
Je hebt dus echt geen idee waar je op gestemd hebt en loopt er nog mee te koop ook.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:52 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
kan helaas niet op alles tegelijk een proteststem uitbrengen. het kabinet zoveel mogelijk macht ontnemen zodat ze mijn familie niet onteigenen was even heel belangrijk ja.
snap je dat of is dat te lastig voor je???
En dan vragen sommige zich af waarom mensen tegen een bindend referendum zijnquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je hebt dus echt geen idee waar je op gestemd hebt en loopt er nog mee te koop ook.
Mijn god.
AHA! FRUTSELSKI!quote:
wat begrijp je niet aan een proteststem?quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je hebt dus echt geen idee waar je op gestemd hebt en loopt er nog mee te koop ook.
Mijn god.
als het kabinet gewoon normaal doet dan had ik mezelf goed geinformeerd en normaal gestemd zoals ik dat altijd heb gedaan. Maar als ze mijn familie gaan bedreigen en ze ons trekkerterroristen gaan noemen dan is er geen enkele reden meer om nog op een redelijke manier mee te doen met onze "samenleving".quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:00 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En dan vragen sommige zich af waarom mensen tegen een bindend referendum zijn
Net als in Idiocry stemmen voor gratis cheetos en mountain dewquote:Op donderdag 23 maart 2023 17:00 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En dan vragen sommige zich af waarom mensen tegen een bindend referendum zijn
Ook binnenvallen dan maar.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar wij hebben ook roversnesten vol corrupt crimineel nazi-tuig: Noord-Brabant en Limburg.
wutquote:Op donderdag 23 maart 2023 17:02 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan een proteststem?
als mijn proteststem veel "intelligente" NLers boos heeft gemaakt dan was het de moeite waard!!!
Als het land naar de afgrond gaat, dan blijf ik niet rustig achterin zitten. dan gaan we lekker met zn allen ruzie maken en aan het stuur trekken richting de afgrond.
Je kan een bevolking niet laten stikken omdat 0.1% nazi zou zijn. Dat slaat gewoon nergens op.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:55 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
ah het zijn er maar een paar gelukkig. En hoe zit t met de westerse media die al heel lang roepen dat er een nazi probleem is? dit is al van voor de oorlog.
blijf maar lekker dat corrupte land steunen met gelukkig maar een "paar " nazis die egenlijk gewoon cosplayers zijn volgens jou. zieke opmerking.
en zelensky heeft sorry gezegd, dus wat maakt het uit?????
Heel fucking Europ euh de wereld heeft een Nazi probleem.. In elk land vind je wel een paar honderd van dat soort engnekken.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:55 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
ah het zijn er maar een paar gelukkig. En hoe zit t met de westerse media die al heel lang roepen dat er een nazi probleem is? dit is al van voor de oorlog.
blijf maar lekker dat corrupte land steunen met gelukkig maar een "paar " nazis die egenlijk gewoon cosplayers zijn volgens jou. zieke opmerking.
en zelensky heeft sorry gezegd, dus wat maakt het uit?????
quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[ twitter ] Vertaald vanuit het Oekraïens door
De video toont kinderen uit de Kherson-regio die door de Russische bezetters zijn gedeporteerd en met succes zijn teruggestuurd naar Oekraïne.
Ze zeggen dat ze werden bedreigd met het internaat van Pskov, vertelden dat hun ouders hen in de steek lieten, sloegen met metalen stokken en wegnamen omdat ze "Glorie voor Oekraïne" riepen. Bovendien vertelden de Russen de kinderen dat de bevrijding van Kherson niet waar was en dat ze voor altijd 'kinderen van Rusland' zouden blijven.
Video: Tatjana Popova.
nou ja, ik merk soms dat ik best apathisch wordt naar de gemiddelde rus toe.. Je hebt helemaal gelijk dat we ze niet moeten laten stikken, maar toch..quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je kan een bevolking niet laten stikken omdat 0.1% nazi zou zijn. Dat slaat gewoon nergens op.
grappig dan dat ik vooral openlijke nazi optochten zie vanuit de oekraine. grappig dat ik openlijke nazi groeten zie in oekraine en rusland en niet in spanje en nederland.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Heel fucking Europ euh de wereld heeft een Nazi probleem.. In elk land vind je wel een paar honderd van dat soort engnekken.
Gewoon alles daar melitopoliseren.quote:
https://english.elpais.co(...)wing-homophobia.htmlquote:Op donderdag 23 maart 2023 17:24 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
grappig dan dat ik vooral openlijke nazi optochten zie vanuit de oekraine. grappig dat ik openlijke nazi groeten zie in oekraine en rusland en niet in spanje en nederland.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:24 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
grappig dan dat ik vooral openlijke nazi optochten zie vanuit de oekraine. grappig dat ik openlijke nazi groeten zie in oekraine en rusland en niet in spanje en nederland.
je argument slaat dus helemaal nergens op. een land dat opelijk nazi optochten op straat heeft die hoeven van mij geen geld te hebben en als de bevolking dat toestaat omdat het toch "maar een paar zijn" dat is dat een waardelozen bevolking.
nazi's zijn het laagste van het laagste en bij elke openlijke uiting moet dat worden tegengesproken zo HARD mogelijk. en kut smoesjes van het zijn er maar een paar, is echt om te kotsen!
Er zijn ook maar weinig FVDers dus waarom worden die niet genegeerd dan? het zijn er toch maar een paar? FVDers moeten wel continu in het nieuws, maar echte neo-nazi's dat maakt niet uit want het zijn er maar een paar. wat een hoepels springen mensen door zeg.
sorry had "openlijk" wat beter moeten definieren. Ik vind dit bijv heel erg openlijk:quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:30 schreef ipa84 het volgende:
[..]
https://english.elpais.co(...)wing-homophobia.html
En nu weer terug je trollen hoekje in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zitten openlijk nazi's in het parlement van Slowakije. Hongarije en Griekenland hadden er tien jaar geleden ook nog een groot aantal in het parlement zitten.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:24 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
Dit soort mensen zijn totaal immuun voor bronnen, feiten en logica. Morgen gaat hij gewoon verder met dezelfde onzin verspreiden. Het kan toch niet zijn dat hij, het genie, het fout ziet?quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:30 schreef ipa84 het volgende:
[..]
https://english.elpais.co(...)wing-homophobia.html
En nu weer terug je trollen hoekje in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lees het artikel er staat een filmpje bij daar zie dat het gewoon een openlijke mars was. In 2021 dus nog geen 2 jaar terug.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:34 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
sorry had "openlijk" wat beter moeten definieren. Ik vind dit bijv heel erg openlijk:
Klopt het is ook verspeelde moeite eigenlijk.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dit soort mensen zijn totaal immuun voor bronnen, feiten en logica. Morgen gaat hij gewoon verder met dezelfde onzin verspreiden. Het gaan toch niet zijn dat hij, het genie, het fout ziet?
Meteen binnenvallen, totaal geen orde in het parlement /squote:Op donderdag 23 maart 2023 17:29 schreef TheJanitor het volgende:
Wat zullen de drogredenen worden van het pro-Rusland volk als straks China Taiwan binnenvalt. Want je weet van te voren dat ze de kant van China zullen kiezen.![]()
"Het is altijd van China geweest."
"Amerika heeft ze uitgedaagd."
"Het zijn onze zaken niet."
"Nazi's in Taiwan?"
Van de week aangemeld.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:37 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
ga vooral lekker door met schreeuwen tegen de wereld met zn allen hier, zo verander je dingen. niet luisteren naar anderen en zeggen dat hun punten al ongeldig zijn verklaard door de wijzen in dit topic.
ben blij dat ik BBB heb gestemd en ben de volgende verkiezingen ga ik weer een proteststem uitbrengen haha
Ik weet nog wel wat andere marsen in Oost-Europa waar ik in dit topic bewust nooit iets overgeschreven heb omdat het dan compleet uit zijn verband wordt gerukt door mensen die de context niet van weten of willen begrijpen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Er zitten openlijk nazi's in het parlement van Slowakije. Hongarije en Griekenland hadden er tien jaar geleden ook nog een groot aantal in het parlement zitten.
Bedoel je de onderstaande foto's? Deze gaan inderdaad rond als bewijs dat Oekraïners nazi's zouden zijn. Maar deze neonazi's zijn Russen. Dit is een demonstratie in Moskou.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:24 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
je argument slaat dus helemaal nergens op. een land dat opelijk nazi optochten op straat heeft die hoeven van mij geen geld te hebben en als de bevolking dat toestaat omdat het toch "maar een paar zijn" dat is dat een waardelozen bevolking.
nazi's zijn het laagste van het laagste en bij elke openlijke uiting moet dat worden tegengesproken zo HARD mogelijk. en kut smoesjes van het zijn er maar een paar, is echt om te kotsen!
Er zijn ook maar weinig FVDers dus waarom worden die niet genegeerd dan? het zijn er toch maar een paar? FVDers moeten wel continu in het nieuws, maar echte neo-nazi's dat maakt niet uit want het zijn er maar een paar. wat een hoepels springen mensen door zeg.
Daar klaagt 'ie al over "agressieve oorlogzuchtige mensen in het NWS topic".quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Top, tip we hebben speciaal sub board voor je inzichten.
Tirannen stoppen is oorlogzuchtig zijn. Hij heeft ook een aparte kijk op de Tweede Wereldoorlog. Hitler stoppen? Wat een oorlogzuchtige mensen allemaal die dat gedaan hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar klaagt 'ie al over "agressieve oorlogzuchtige mensen in het NWS topic".
Vergeet Stadskanaal niet.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bedoel je de onderstaande foto's? Deze gaan inderdaad rond als bewijs dat Oekraïners nazi's zouden zijn. Maar deze neonazi's zijn Russen. Dit is een demonstratie in Moskou.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Wijkampquote:Op donderdag 23 maart 2023 17:47 schreef Aether het volgende:
[..]
Vergeet Stadskanaal niet.
• NWS / Huis op Funda hangt vol nazimeuk
• https://dvhn.nl/groningen(...)-Funda-27989036.html
wut2quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hahaha de ironie..quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vreemd. Dat zou ideaal zijn voor Oekraine. Veilig de dam oversteken naar een niet verdedigd dorp.quote:
onze oudjes (waaronder ik) hebben helemaal niets te klagen, echt helemaal nietsquote:Op donderdag 23 maart 2023 17:41 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
maar goed veel plezier hier allemaal met het steunen dit corrupte kut land. lekker ons geld erheen blijven sturen en fuck onze oudjes.
veel succes allemaal.
Praat voor jezelf aub. Genoeg ouderen die het helemaal niet geweldig hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
onze oudjes (waaronder ik) hebben helemaal niets te klagen
Ziet er zooo staged uitquote:Op donderdag 23 maart 2023 17:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Zo blij en opgewekt… staan er soms geweren op ze gericht en wordt de uit te spreken tekst voor ze opgehouden? Het lijkt er echt op of ze het voorlezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |