Ik vind die video geweldig. Mijn dochtertje snapt nu ook precies waar het over gaat.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:33 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Wel triest dat we tegenwoordig al een tv programma nodig hebben voor kinderen om dingen uit te leggen...
(Wel leuk gedaan van Pierre Bokma trouwens)
https://boerburgerbewegin(...)t-voedsel-waarderen/quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:37 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
ga vooral lekker door met schreeuwen tegen de wereld met zn allen hier, zo verander je dingen. niet luisteren naar anderen en zeggen dat hun punten al ongeldig zijn verklaard door de wijzen in dit topic.
ben blij dat ik BBB heb gestemd en ben de volgende verkiezingen ga ik weer een proteststem uitbrengen haha
Het is ook leuk gedaan en leuk voor kinderen denk ik. Doet me een beetje denken aan die stripboeken van vroeger van nul tot nu. Daar werd geschiedenis ook op een luchtige leuke manier voor kinderen uitgelegd.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind die video geweldig. Mijn dochtertje snapt nu ook precies waar het over gaat.
goed argument "weet je zelf ook".quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
en dan begint het riedeltje over vijf a tien jaar opnieuw in het volgende deel van de Oekraine en dat weet jezelf ook. Net zoals het in dit deel van de Oekraine zo is begonnen.
nee tegenargumenten mogen niet meer i dit topic? dat is al bepaald?quote:Bepaalde riedeltjes zijn nu zo vaak langsgekomen dus die hele act hoeft inderdaad niet opnieuw te beginnen.
weer zon rare opmerking. er gaat veel geld van ons naar oeikraine maar bejaarden in ons land kunnen de tyfus krijgen.quote:Als Oekrane zon kutland is zoals jij zegt: blijf dan weg uit dit topic en maak je niet druk?
hahahaquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:28 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
haha het verschil is dat rusland en oekraine beiden bol staan van de fascisten en de nazi's en van jou moeten we dan kanten gaan kiezen. wat een bullshit.
Nee. Rusland in 8 delen opdelen zodat we voor eeuwig van die agressor af zijn wel.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:19 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
oekraine in tweeen delen is geen oplossing volgens jou?
Jij hebt de illusie dat mensen die een proteststem uitbrengen nog partijprogramma's lezen?quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:41 schreef Simmertje het volgende:
[..]
https://boerburgerbewegin(...)t-voedsel-waarderen/
Maar de BBB steunt de inwoners van Oekrane niet alleen omdat het het juiste is om te doen; het voortbestaan van Oekrane is ook in het belang van de Nederlandse veiligheid. Poetin bouwt aan een herleefd Russisch Rijk dat zich uitstrekt van de Elbe tot de Stille Oceaan. Oekrane is niet het eerste slachtoffer van de Russische expansiedrift. Georgi, Moldavi, Wit-Rusland en Kazachstan moesten er al eerder aan geloven, bij wijze van Russische invasies en coups. Mocht Oekrane vallen, dan staat Rusland aan de poort van onze Poolse en Baltische bondgenoten en daarmee aan de onze. Offer Oekrane, en we zullen Polen moeten offeren. Offer Polen, en we zullen Duitsland moeten offeren. Offer Duitsland, en er is niemand meer om ons van het schavot te redden.
Aldus de partij waar jij op gestemd hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:09 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
17 kinderen die weer terug zijn in Oekrane na deportatie naar Rusland.
jij begrijpt het niet helemaal. weet je wat een proteststem inhoudt?quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:41 schreef Simmertje het volgende:
[..]
https://boerburgerbewegin(...)t-voedsel-waarderen/
Maar de BBB steunt de inwoners van Oekrane niet alleen omdat het het juiste is om te doen; het voortbestaan van Oekrane is ook in het belang van de Nederlandse veiligheid. Poetin bouwt aan een herleefd Russisch Rijk dat zich uitstrekt van de Elbe tot de Stille Oceaan. Oekrane is niet het eerste slachtoffer van de Russische expansiedrift. Georgi, Moldavi, Wit-Rusland en Kazachstan moesten er al eerder aan geloven, bij wijze van Russische invasies en coups. Mocht Oekrane vallen, dan staat Rusland aan de poort van onze Poolse en Baltische bondgenoten en daarmee aan de onze. Offer Oekrane, en we zullen Polen moeten offeren. Offer Polen, en we zullen Duitsland moeten offeren. Offer Duitsland, en er is niemand meer om ons van het schavot te redden.
Rusland moet zich terugtrekken uit Oekrane: BBB steunt vredesonderhandelingen, maar niet tegen elke prijs. Als een inbreker je huis binnen dringt, gesnapt wordt en na een gevecht een compromis voorstelt waarbij hij al je familiejuwelen mag houden, dan spreken we ook niet van een acceptabele uitkomst. Rusland trok Oekrane binnen, en zal moeten vertrekken om genoeg vertrouwen te scheppen voor geloofwaardige vredesonderhandelingen.
Aldus de partij waar jij op gestemd hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:37 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
ga vooral lekker door met schreeuwen tegen de wereld met zn allen hier, zo verander je dingen. niet luisteren naar anderen en zeggen dat hun punten al ongeldig zijn verklaard door de wijzen in dit topic.
ben blij dat ik BBB heb gestemd en ben de volgende verkiezingen ga ik weer een proteststem uitbrengen haha
Het is nogal vermoeiend om steeds dezelfde 'argumenten' en 'whataboutismes' te moeten lezen ja.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:42 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
goed argument "weet je zelf ook".
[..]
nee tegenargumenten mogen niet meer i dit topic? dat is al bepaald?
[..]
weer zon rare opmerking. er gaat veel geld van ons naar oeikraine maar bejaarden in ons land kunnen de tyfus krijgen.
ik heb een mening over deze oorlog en met name t geld van ons dat naar dat corrupte oekraine gaat. Maar van jou mag ik geen mening hebben en moet ik wegblijven. wauw.
Dit is maar 1 van de vele berichten:
Ukraine corruption scandal claims several top officials
Several senior Ukrainian government officials have lost their jobs as President Volodymyr Zelenskyy faces a burgeoning corruption scandal
https://abcnews.go.com/In(...)n-crackdown-96627588
Hundreds in Ukraine attend marches celebrating Nazi SS soldiersquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hahaha
___________________________![]()
Mijn god wat een geestelijke armoede.
Je komt komt in dit topic moord en brand schreeuwen dat Oekrane maar haar provincies moet weggeven omdat het bij moedertje Rusland hoort. Vervolgens heb je op een partij gestemd die vol de steun uitspreekt voor Oekrane. Vreemde proteststem wel.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:45 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
jij begrijpt het niet helemaal. weet je wat een proteststem inhoudt?
Aaah, jeugdsentimentquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:42 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het is ook leuk gedaan en leuk voor kinderen denk ik. Doet me een beetje denken aan die stripboeken van vroeger van nul tot nu. Daar werd geschiedenis ook op een luchtige leuke manier voor kinderen uitgelegd.
Heb nooit eerder gehoord dat het ok is om een land binnen te vallen omdat de politici daar gemiddeld genomen wat meer corrupt zijn dan de rest van de wereld.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:45 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het is nogal vermoeiend om steeds dezelfde 'argumenten' en 'whataboutismes' te moeten lezen ja.
Van je eigen bron:quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:47 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
Hundreds in Ukraine attend marches celebrating Nazi SS soldiers
For first time ever, parade celebrating 14th Waffen Grenadier Division of SS, made up of ethnic Ukrainians, takes place in capital Kyiv
https://www.timesofisrael(...)ng-nazi-ss-soldiers/
Nazi symbols, salutes on display at Ukrainian nationalist march
Jewish community slams ‘scandalous event’ honoring the 14th Waffen Grenadier Division of the SS
https://www.timesofisrael(...)n-nationalist-march/
Paar knettergekke cosplayers die een parade houden zijn geen valide reden om een land binnen te vallenquote:President Vlodymyr Zelensky, who is Jewish, condemned the embroidery marches, which had been conducted legally.
Ja en. ken je het verhaal er achter ook?quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:47 schreef Kelvin_Baassie het volgende:
[..]
Hundreds in Ukraine attend marches celebrating Nazi SS soldiers
For first time ever, parade celebrating 14th Waffen Grenadier Division of SS, made up of ethnic Ukrainians, takes place in capital Kyiv
https://www.timesofisrael(...)ng-nazi-ss-soldiers/
Nazi symbols, salutes on display at Ukrainian nationalist march
Jewish community slams ‘scandalous event’ honoring the 14th Waffen Grenadier Division of the SS
https://www.timesofisrael(...)n-nationalist-march/
kan helaas niet op alles tegelijk een proteststem uitbrengen. het kabinet zoveel mogelijk macht ontnemen zodat ze mijn familie niet onteigenen was even heel belangrijk ja.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:47 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Je komt komt in dit topic moord en brand schreeuwen dat Oekrane maar haar provincies moet weggeven omdat het bij moedertje Rusland hoort. Vervolgens heb je op een partij gestemd die vol de steun uitspreekt voor Oekrane. Vreemde proteststem wel.
Als corruptie en een paar nazi's een valide reden is, dan heeft Nederland het recht om vrijwel heel zuid en oost Europa binnen te vallen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:48 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Heb nooit eerder gehoord dat het ok is om een land binnen te vallen omdat de politici daar gemiddeld genomen wat meer corrupt zijn dan de rest van de wereld.
Maar blijkbaar is dat nu een valide reden.
Gewoon weer dezelfde bs verspreid door een paar idioten die geloven in de leugens van Rusland die telkens herkauwd worden door het vee.
ah het zijn er maar een paar gelukkig. En hoe zit t met de westerse media die al heel lang roepen dat er een nazi probleem is? dit is al van voor de oorlog.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:51 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Van je eigen bron:
[..]
Paar knettergekke cosplayers die een parade houden zijn geen valide reden om een land binnen te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |