Oorspronkelijke releasedatum: 21 april 2023quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:43 schreef 2dope het volgende:
Gisteravond Dead Island 2 uitgespeeld![]()
Zeer goed mee vermaakt, al is 'de formule' niet helemaal mijn ding
Jeetje man nog tien dagen wachtenquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:43 schreef 2dope het volgende:
Gisteravond Dead Island 2 uitgespeeld![]()
Zeer goed mee vermaakt, al is 'de formule' niet helemaal mijn ding
Juni blijkbaar, nog even geduld. Vanavond om 19u nieuw cod seizoen, helaas battle pass niet kunnen uitspelenquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:37 schreef Cod_player het volgende:
Ik zit te wachten tot rockay city uitkomt op de Ps5.
Nee? Hij leek me op gameplay beelden wel gaaf. Maar dan miss maar wachten en er geen 70 voor neertikkenquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:45 schreef StateOfMind het volgende:
Die game schijnt, op zijn zachts gezegd, niet best te zijn.
Ja mooi op tijd binnen dit keer.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oorspronkelijke releasedatum: 21 april 2023
Valsspeler!!
Goed punt, ik vond Fallen Order ook wel tof maar ook weer niet dat ik nou hunker naar een sequel..quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jeetje man nog tien dagen wachten![]()
Ik zat aan een sale te denken zoals die Star Wars troep
Strijder, ik 192 ofzo, maar echt al jaren niet gespeeld. Maar blijft een tof spel. Maar mn ps4 data is niet over gegaan, dus hele story line opnieuw doen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:19 schreef Starhopper het volgende:
Na 4600 uur ben ik nu level 1000 in GTA Online![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ehh grapje morgen, dacht dat het al 12e was.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:39 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Juni blijkbaar, nog even geduld. Vanavond om 19u nieuw cod seizoen, helaas battle pass niet kunnen uitspelen
butwhy.gifquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:19 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me een prima game ja, al denk ik wel dat ik hem over sla. Spaar nu vooral tijd en zin tot diabloquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja mooi op tijd binnen dit keer.
Westside L.A. (Bel-Air, Beverly Hills, Venice Beach etc.) ziet er fenomenaal uit trouwens
[..]
Goed punt, ik vond Fallen Order ook wel tof maar ook weer niet dat ik nou hunker naar een sequel..
Gewoon een suggestie hoor, maar ik zou als ik jou was iets van een baan ofzo gaan zoekenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:19 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jaa dat wordt wel weer even leuk. Had D2R nog ff opgestart met een Druid build en dan max investeren in die ravens, had die skill nog niet eerder gebruikt. Ging wel makkelijk, beetje achterover zitten t/m Duriel en toen was ik er wel weer ff klaar meequote:Op dinsdag 11 april 2023 20:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lijkt me een prima game ja, al denk ik wel dat ik hem over sla. Spaar nu vooral tijd en zin tot diablo
Geen idee of je het al eens geprobeerd hebt, maar een assassin is nog makkelijkerquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jaa dat wordt wel weer even leuk. Had D2R nog ff opgestart met een Druid build en dan max investeren in die ravens, had die skill nog niet eerder gebruikt. Ging wel makkelijk, beetje achterover zitten t/m Duriel en toen was ik er wel weer ff klaar mee
Denk dat ik in mijn hele leven niet eens zoveel uur ga gamen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:19 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
650 uur per jaarquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:30 schreef Starhopper het volgende:
4600 uur in 7 jaar tijd valt best mee toch?Ik vind t wel een leuke mijlpaal.
Ja, als je het zo bekijkt is het veel. Maar ik speel elke avond 2 of 3 uurtjes. Lekker racenquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
650 uur per jaar
Dat zijn 81 werkdagen
Hij past zich aan aan zijn eigenaar.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:00 schreef Questular het volgende:
Is het paard in Red dead 2 een special needs paard? Dat beest is zo debiel dat ik bijna een helmpje wil kopen voor zijn veiligheid.
Prima dan koop ik er 2 die matchen.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij past zich aan aan zijn eigenaar.
Hopelijk ook meer info over de q-litequote:
Het nut ontgaat me echt compleet van de q-lite, maak gewoon een goede android/ios app en klaar.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hopelijk ook meer info over de q-lite
quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:19 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat is de q-lite?quote:Op woensdag 12 april 2023 13:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hopelijk ook meer info over de q-lite
Ik heb zo'n telefoonhouder voor aan de controller, maar de balans van de controller is dan echt ruk. Speelt echt niet fijn. En daarnaast vind ik het gewoon een leuk hebbedingetjequote:Op woensdag 12 april 2023 14:51 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het nut ontgaat me echt compleet van de q-lite, maak gewoon een goede android/ios app en klaar.
Na de psp en vita ga ik echt mijn handen niet meer branden aan een dergelijk product.
https://insider-gaming.com/playstation-handheld/quote:
quote:
Verkeerde account Statequote:
Ik ben voor.quote:
Ik moet m eerst terug installerenquote:Op woensdag 12 april 2023 16:52 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die die Horizon Forbidden West dlc willen kopen, hou met 2 dingen rekening:
a) hij is alleen voor de PS5
b) je kunt deze pas spelen als je de game uitgespeeld hebt
Ik leer zojuist dat Devil May Cry en Dragon's Dogma-dev Ryota Suzuki de 'combat director' is voor FFXVI. Dat maakt het net even een stukje interessanterquote:Op vrijdag 14 april 2023 08:54 schreef 2dope het volgende:
Ziet er wel weer erg fraai uit, maar ben geen fan van die combat. Doe me dan maar gewoon Devil May Cry.
Dragons Dogmaquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik leer zojuist dat Devil May Cry en Dragon's Dogma-dev Ryota Suzuki de 'combat director' is voor FFXVI. Dat maakt het net even een stukje interessanterIk meende al wat overeenkomsten te zien
How do you kill.....which has no life?quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:19 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
mooi spel was dat jaquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dragons Dogma
Ondergewaardeerde game.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:48 schreef Rickocum het volgende:
Ho
[..]
How do you kill.....which has no life?
Dat je raar bent.quote:
Hoezo ben ik raar?quote:
Ja dat was wat ik ook dachtquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik leer zojuist dat Devil May Cry en Dragon's Dogma-dev Ryota Suzuki de 'combat director' is voor FFXVI. Dat maakt het net even een stukje interessanterIk meende al wat overeenkomsten te zien
Ik moet alleen flappy goat nog van goat simulator. Wat een kut trophyquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goat Simulator 100%
Was leuk, mooi dat het nu van de PS af kan. Nu Lego Jurassic Park maar doen, zodat die er ook af kan.
Vrouw heeft Jurassic World Evolution 2 gekocht. Ziet er wel leuk uit moet ik zeggen, al heb ik weinig met het hele Jurassic Park gebeuren. Misschien dat ik er een draai aan geef volgende maand.
Die duurde wel even een uurtje ja. Was pittig en frustrerend.quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet alleen flappy goat nog van goat simulator. Wat een kut trophy![]()
Daardoor ook al lange tijd niet gespeeld.
LEGO Jurassic World is erg leuk en prima platinum om te halen.
Ik heb Jurassic World Evolution 1 en vermaak me en voornamelijk het kind zich prima mee
En, wat vond je er van?quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:29 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb een week of 3 geleden EINDELIJK The Witcher 3 uitgespeeld.
Alleen die DLC's moet ik nog. Ik wilde daar eigenlijk in 1 ruk mee door, om er maar in te blijven.
En nu... heb ik Geralt al 3 weken niet meer gezien.
De twee expansions zijn ook geweldig. The Witcher 3 is echt makkelijk top 4 game ooitquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:29 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb een week of 3 geleden EINDELIJK The Witcher 3 uitgespeeld.
Alleen die DLC's moet ik nog. Ik wilde daar eigenlijk in 1 ruk mee door, om er maar in te blijven.
En nu... heb ik Geralt al 3 weken niet meer gezien.
Ik speel geen cod helaasquote:Op zaterdag 15 april 2023 17:46 schreef Mazikeen het volgende:
Zijn er nog mensjes die cod spelen?
Ben avondje home alome en hen zin om even een avondje te knallen
Maar in eentje zo saai
@Cod_player speelt denk ik wel CoDquote:Op zaterdag 15 april 2023 17:46 schreef Mazikeen het volgende:
Maar in eentje zo saai
Valse hond dat je er bent.quote:Op zaterdag 15 april 2023 17:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
@:Cod_player speelt denk ik wel CoD
Accountbeheer -> Familiebeheer.quote:
die heb ik beide gekregen (quote:Op zaterdag 15 april 2023 18:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Accountbeheer -> Familiebeheer.
Grote kans dat je een ww of PIN nodig hebt om dit te mogem veranderen
ik wil vooral de vr eens testen.. geen idee zo 1,2,3 wat er qua vr op staat..quote:Op zaterdag 15 april 2023 18:48 schreef StateOfMind het volgende:
De grote vraag is, wat ga je spelen?
Puta! Putain!quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee .speel nu met Fransman en een Spanjaard
En wij maar denken dat je zo'n nette dame wasquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik scheld heel de tijd
Puta mierda cabaron
Ben ik ookquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je zo'n nette dame was
Ik heb geen codquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ben ik ook
Sssstttt
Kom spelen met mij en ik bewijs het
Niks voor mijquote:Op zaterdag 15 april 2023 18:55 schreef StateOfMind het volgende:
Lijkt me ook een toffe ervaring dat VR
Zelf nog geen ervaring mee helaas.
Laat dat ff eerder weten dan.quote:Op zaterdag 15 april 2023 17:46 schreef Mazikeen het volgende:
Maar in eentje zo saai
Correct. Warzone en mw2quote:Op zaterdag 15 april 2023 17:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
@:Cod_player speelt denk ik wel CoD
Ik vond hem heel tof.quote:
Kan toch. Sommige mensen hebben nou eenmaal niks met fantasy. Of met RPG's.quote:Op maandag 17 april 2023 13:01 schreef Questular het volgende:
Ik ben nu al 4x aan the Witcher 3 begonnen, ik heb volgens mij een nog niet vastgestelde beperking wat ik vind er helemaal niks aan.
En enorm immersieve werelden.quote:Op maandag 17 april 2023 13:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kan toch. Sommige mensen hebben nou eenmaal niks met fantasy. Of met RPG's.
Of met top-notch graphics, gameplay en storytelling
Mogen we 'immersief' inmiddels al officieel bezigen? Ik twijfel in reviews vaak of ik dat woord moet gebruiken. Meeslepend en vooral onderdompelend klinkt wat vaagjes.quote:Op maandag 17 april 2023 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En enorm immersieve werelden.
En sfeer
Ik heb het even nagevraagd en het magquote:Op maandag 17 april 2023 13:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mogen we 'immersief' inmiddels al officieel bezigen? Ik twijfel in reviews vaak of ik dat woord moet gebruiken. Meeslepend en vooral onderdompelend klinkt wat vaagjes.
"Jeetje wat is Assassijnens Credo toch een onderdompelend computerspel!1"
Nu snap ik waarom ik er niks aan vind.quote:Op maandag 17 april 2023 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En enorm immersieve werelden.
En sfeer
Ik vroeg h3t op tijd.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laat dat ff eerder weten dan.
Of met DLC'squote:Op maandag 17 april 2023 13:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kan toch. Sommige mensen hebben nou eenmaal niks met fantasy. Of met RPG's.
Of met top-notch graphics, gameplay en storytelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |