mooi spel was dat jaquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dragons Dogma
Ondergewaardeerde game.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:48 schreef Rickocum het volgende:
Ho
[..]
How do you kill.....which has no life?
Dat je raar bent.quote:
Hoezo ben ik raar?quote:
Ja dat was wat ik ook dachtquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik leer zojuist dat Devil May Cry en Dragon's Dogma-dev Ryota Suzuki de 'combat director' is voor FFXVI. Dat maakt het net even een stukje interessanterIk meende al wat overeenkomsten te zien
Ik moet alleen flappy goat nog van goat simulator. Wat een kut trophyquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goat Simulator 100%
Was leuk, mooi dat het nu van de PS af kan. Nu Lego Jurassic Park maar doen, zodat die er ook af kan.
Vrouw heeft Jurassic World Evolution 2 gekocht. Ziet er wel leuk uit moet ik zeggen, al heb ik weinig met het hele Jurassic Park gebeuren. Misschien dat ik er een draai aan geef volgende maand.
Die duurde wel even een uurtje ja. Was pittig en frustrerend.quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet alleen flappy goat nog van goat simulator. Wat een kut trophy![]()
Daardoor ook al lange tijd niet gespeeld.
LEGO Jurassic World is erg leuk en prima platinum om te halen.
Ik heb Jurassic World Evolution 1 en vermaak me en voornamelijk het kind zich prima mee
En, wat vond je er van?quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:29 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb een week of 3 geleden EINDELIJK The Witcher 3 uitgespeeld.
Alleen die DLC's moet ik nog. Ik wilde daar eigenlijk in 1 ruk mee door, om er maar in te blijven.
En nu... heb ik Geralt al 3 weken niet meer gezien.
De twee expansions zijn ook geweldig. The Witcher 3 is echt makkelijk top 4 game ooitquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:29 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb een week of 3 geleden EINDELIJK The Witcher 3 uitgespeeld.
Alleen die DLC's moet ik nog. Ik wilde daar eigenlijk in 1 ruk mee door, om er maar in te blijven.
En nu... heb ik Geralt al 3 weken niet meer gezien.
Ik speel geen cod helaasquote:Op zaterdag 15 april 2023 17:46 schreef Mazikeen het volgende:
Zijn er nog mensjes die cod spelen?
Ben avondje home alome en hen zin om even een avondje te knallen
Maar in eentje zo saai
@Cod_player speelt denk ik wel CoDquote:Op zaterdag 15 april 2023 17:46 schreef Mazikeen het volgende:
Zijn er nog mensjes die cod spelen?
Ben avondje home alome en hen zin om even een avondje te knallen
Maar in eentje zo saai
Valse hond dat je er bent.quote:Op zaterdag 15 april 2023 17:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
@:Cod_player speelt denk ik wel CoD
Accountbeheer -> Familiebeheer.quote:
die heb ik beide gekregen (quote:Op zaterdag 15 april 2023 18:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Accountbeheer -> Familiebeheer.
Grote kans dat je een ww of PIN nodig hebt om dit te mogem veranderen
ik wil vooral de vr eens testen.. geen idee zo 1,2,3 wat er qua vr op staat..quote:Op zaterdag 15 april 2023 18:48 schreef StateOfMind het volgende:
De grote vraag is, wat ga je spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |