Prima dan koop ik er 2 die matchen.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij past zich aan aan zijn eigenaar.
Hopelijk ook meer info over de q-litequote:
Het nut ontgaat me echt compleet van de q-lite, maak gewoon een goede android/ios app en klaar.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hopelijk ook meer info over de q-lite
quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:19 schreef Starhopper het volgende:
Na 4600 uur ben ik nu level 1000 in GTA Online![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat is de q-lite?quote:Op woensdag 12 april 2023 13:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hopelijk ook meer info over de q-lite
Ik heb zo'n telefoonhouder voor aan de controller, maar de balans van de controller is dan echt ruk. Speelt echt niet fijn. En daarnaast vind ik het gewoon een leuk hebbedingetjequote:Op woensdag 12 april 2023 14:51 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het nut ontgaat me echt compleet van de q-lite, maak gewoon een goede android/ios app en klaar.
Na de psp en vita ga ik echt mijn handen niet meer branden aan een dergelijk product.
https://insider-gaming.com/playstation-handheld/quote:
quote:
Verkeerde account Statequote:
Ik ben voor.quote:
Ik moet m eerst terug installerenquote:Op woensdag 12 april 2023 16:52 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die die Horizon Forbidden West dlc willen kopen, hou met 2 dingen rekening:
a) hij is alleen voor de PS5
b) je kunt deze pas spelen als je de game uitgespeeld hebt
Ik leer zojuist dat Devil May Cry en Dragon's Dogma-dev Ryota Suzuki de 'combat director' is voor FFXVI. Dat maakt het net even een stukje interessanterquote:Op vrijdag 14 april 2023 08:54 schreef 2dope het volgende:
Ziet er wel weer erg fraai uit, maar ben geen fan van die combat. Doe me dan maar gewoon Devil May Cry.
Dragons Dogmaquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik leer zojuist dat Devil May Cry en Dragon's Dogma-dev Ryota Suzuki de 'combat director' is voor FFXVI. Dat maakt het net even een stukje interessanterIk meende al wat overeenkomsten te zien
How do you kill.....which has no life?quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:19 schreef Starhopper het volgende:
Na 4600 uur ben ik nu level 1000 in GTA Online![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |