Puta! Putain!quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee .speel nu met Fransman en een Spanjaard
En wij maar denken dat je zo'n nette dame wasquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik scheld heel de tijd
Puta mierda cabaron
Ben ik ookquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je zo'n nette dame was
Ik heb geen codquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ben ik ook
Sssstttt
Kom spelen met mij en ik bewijs het
Niks voor mijquote:Op zaterdag 15 april 2023 18:55 schreef StateOfMind het volgende:
Lijkt me ook een toffe ervaring dat VR
Zelf nog geen ervaring mee helaas.
Laat dat ff eerder weten dan.quote:Op zaterdag 15 april 2023 17:46 schreef Mazikeen het volgende:
Zijn er nog mensjes die cod spelen?
Ben avondje home alome en hen zin om even een avondje te knallen
Maar in eentje zo saai
Correct. Warzone en mw2quote:Op zaterdag 15 april 2023 17:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
@:Cod_player speelt denk ik wel CoD
Ik vond hem heel tof.quote:
Kan toch. Sommige mensen hebben nou eenmaal niks met fantasy. Of met RPG's.quote:Op maandag 17 april 2023 13:01 schreef Questular het volgende:
Ik ben nu al 4x aan the Witcher 3 begonnen, ik heb volgens mij een nog niet vastgestelde beperking wat ik vind er helemaal niks aan.
En enorm immersieve werelden.quote:Op maandag 17 april 2023 13:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kan toch. Sommige mensen hebben nou eenmaal niks met fantasy. Of met RPG's.
Of met top-notch graphics, gameplay en storytelling
Mogen we 'immersief' inmiddels al officieel bezigen? Ik twijfel in reviews vaak of ik dat woord moet gebruiken. Meeslepend en vooral onderdompelend klinkt wat vaagjes.quote:Op maandag 17 april 2023 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En enorm immersieve werelden.
En sfeer
Ik heb het even nagevraagd en het magquote:Op maandag 17 april 2023 13:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mogen we 'immersief' inmiddels al officieel bezigen? Ik twijfel in reviews vaak of ik dat woord moet gebruiken. Meeslepend en vooral onderdompelend klinkt wat vaagjes.
"Jeetje wat is Assassijnens Credo toch een onderdompelend computerspel!1"
Nu snap ik waarom ik er niks aan vind.quote:Op maandag 17 april 2023 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En enorm immersieve werelden.
En sfeer
Ik vroeg h3t op tijd.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laat dat ff eerder weten dan.
Of met DLC'squote:Op maandag 17 april 2023 13:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kan toch. Sommige mensen hebben nou eenmaal niks met fantasy. Of met RPG's.
Of met top-notch graphics, gameplay en storytelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |