Aangezien t geen extra characters meer zijn, en die ook niet meer komen, ga ik hem deinstalleren.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:21 schreef Jimbo het volgende:
En vanaf vandaag bijna alles gratis in avengers...
Lijkt me ook vooral leuk voor mensen die hem nog moesten uitspelenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien t geen extra characters meer zijn, en die ook niet meer komen, ga ik hem deinstalleren.
Kan nog steeds. Alleen geen online support meer.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lijkt me ook vooral leuk voor mensen die hem nog moesten uitspelen
Ik heb het met de oude PSVR gespeeld op een ps4 pro. Graphics en resolutie zijn wel matig maar verder wel toffe ervaring. Als je al een PSVR hebt zou ik het zeker proberen.quote:Op donderdag 6 april 2023 17:39 schreef Dopekoe het volgende:
Iemand hier ervaring met No mans sky in VR?
Is dat beter / leuker dan plat?
Ik zag dat Everspace 2 deze zomer ook naar (next-gen) consoles komt. Deel 1 was ook in VR te doen, dat was erg tof, maar lees nog niets over VR-support bij deze sequel. Zou bij uitstek een goede PSVR-titel zijn (wel wat anders dan No Man's Sky maar de dogfights in Everspace zijn echt gruwelijk)quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb het met de oude PSVR gespeeld op een ps4 pro. Graphics en resolutie zijn wel matig maar verder wel toffe ervaring. Als je al een PSVR hebt zou ik het zeker proberen.
Hij heeft een psvr2 update dus ga het van het weekend ff proberenquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb het met de oude PSVR gespeeld op een ps4 pro. Graphics en resolutie zijn wel matig maar verder wel toffe ervaring. Als je al een PSVR hebt zou ik het zeker proberen.
quote:Op zondag 9 april 2023 20:03 schreef Ama het volgende:
Ik hoop dat ik dit hier mag vragen. Ik heb 4 maanden geleden een nieuwe controller gekocht (voor de PS4). Maar nu doet hij ineens sinds gisteren gek met verbinden en blijf die maar knipperen.
Ik had hem dit weekend mee naar mijn vriend en uiteindelijk is het daar wel gelukt na een tijdje maar ik krijg hem nu gewoon niet meer verbonden met mijn eigen PS4.
Wat doe ik verkeerd? Het is ook niet dat ik heel fanatiek game dus zovaak gebruik ik hem al niet eens. Hij is ook niet leeg (aan de kabel werkt het net zo goed niet). Paar dagen geleden werkte het gewoon nog allemaal. Help haha.
https://imgur.com/a/DjQygZH
Excuses als dit een hele domme vraag is. 🥲👍
Dankjewel 😊quote:
ligt hier ook en doe ik na wo long.quote:Op maandag 3 april 2023 18:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik begin er later wel een keer aan. Druk bezig met Octopath GOTY
Andere wapens en zorgen dat je niet zoveel geraakt wordt.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:39 schreef StateOfMind het volgende:
Doodgaan in Borderlands 3 is duur
Ben al een hoop geld kwijtgeraakt bij die Katagawa Ball boss.
Dat is bij bijna elk spel een prima tipquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
zorgen dat je niet zoveel geraakt wordt.
Ook in oorlogen en vuurgevechten een goede tipquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is bij bijna elk spel een prima tip
Dat is inherent aan het spelen van een open world games terwijl je niet van open world games houdtquote:Op zondag 9 april 2023 21:31 schreef Kickinalfa het volgende:
Zolang je de optionele open world crap skipped is het een prima game.
in BL3 was er eerst een bugje waarmee je door zo'n shield oneindig leven had.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:19 schreef StateOfMind het volgende:
Uiteindendelijk een Shield gekocht die bij lage shield en health, shield en health dropte.
Nu gered
Maar nu nog maar 15k over van de 30k die ik had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |