Beter houden ze daar mee op , maar ik moet er wel om lachenquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
Meezingen onder het nagels bewerken, m'n oren
Dan komt net nog wel in de uitzending van morgen ofzo...quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:28 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
Hij zei ze stonden om het hoekje toen zei Isaak ja in de keuken Jeff: nee buiten bij het rokershoekje
Ik denk dat dat nu wel klaar isquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dan komt net nog wel in de uitzending van morgen ofzo...
quote:
Het leek alsof ze iets van een wondje afpulkte.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:48 schreef Judiwi het volgende:
Wat deed Wendy met een pincet op het hoofd van Isaac? Helaas weer gemist.
Oh! Tnx!quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
https://www.demassagewink(...)es-wat-je-moet-weten
Was `Kimquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:48 schreef Judiwi het volgende:
Wat deed Wendy met een pincet op het hoofd van Isaac? Helaas weer gemist.
Moraima die uit haar dak gaat tegen Kenzy.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders, gehele dag niets live gezien, nog fragmenten om terug te zoeken ?
Dank je, staan al online, ga ik dan niet zelf doen ... credit voor @KinKiJan ....quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Highlights van vandaag zijn vooral Kenzy woorden met Moraima en andersom meer niet geloof ik
Wat zegt ze?quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:09 schreef patat het volgende:
Mexx geeft uitleg over de situatie op instagram (ik zit op mobiel en kan het niet screenen)
quote:
Wat een egocentrisch krengquote:
Jeetje, wat heftig dat ze dat gevraagd heeft aan Martin en heeeeel lief dat hij voor haar weg is gegaanquote:
Allemaal bullshit dusquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:17 schreef Sestra666 het volgende:
en over haar huis enzo dan? die had ze toch niet?
Hierin zie ik vooral dat Mexx nog een meisje is en geen volwassen vrouw. Wens ze het beste samenquote:
Ik vind hem ook aandoenlijkquote:
ik vind rupert helemaal niet bij hem passen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:23 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik ook wel. Zie hem ook als kanshebber van de pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |