Hey je naam is anders!! Of ben ik nou gekquote:
Nee dat zie je goedquote:Op woensdag 22 maart 2023 08:59 schreef patat het volgende:
[..]
Hey je naam is anders!! Of ben ik nou gek
En ik ga vandaag pas weer kijken als die bom gedropt wordt
!!
ze kunnen beter waslijn buiten spannen en erik daaraan hangen lucht allesquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:07 schreef pingu66 het volgende:
Oh Erik buiten op het bankje, is hij zijn kleding aan het luchten?
-knip - heeft niets met EJVJL te makenquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:17 schreef Frummelie het volgende:
Dat doet dat pokkewijf gewoon expres, die pokkeherrie maken... wat een *serpent.. die vrouw is in en in slecht.
knipquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:19 schreef Harry het volgende:
[..]
-knip - heeft niets met EJVJL te maken
knipquote:
Volgens merkt hij er niets vanquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
Hoe voelt dat nou JW na 7 maanden je eigen bammetje te moeten smeren...
Hij zit met Erik te kletsen?quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:33 schreef Harry het volgende:
Gaat JW nou aan de eettafels bij Erik ontbijten??
Je zou bijna denken dat JW en Esther elkaar al gesproken hebben.quote:
Nee nog nietquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:35 schreef Harry het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat JW en Esther elkaar al gesproken hebben.
Geef je dan ook op Mikequote:Op woensdag 22 maart 2023 09:48 schreef mikekomen het volgende:
Hoe is het mogelijk dat mensen zo lang in hun bed kunnen blijven stinken!
Als Jeff lef heeft vraagt hij naar zaterdagquote:
Dat hebben ze toch al besproken?quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:50 schreef engine het volgende:
[..]
Als Jeff lef heeft vraagt hij naar zaterdag
Jeff zei zondag alquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:50 schreef engine het volgende:
[..]
Als Jeff lef heeft vraagt hij naar zaterdag
Niet waar iedereen mee kon luisteren. Wan en Jap proberen er zo min mogelijk aandacht aan te geven.quote:
Was een muisjequote:Op woensdag 22 maart 2023 09:54 schreef schizolientje het volgende:
vloog er een muis uit de kast bij Isaac? Ik zag t niet maar iedereen moest lachen en hij zei dat ze steeds groter worden
Nee , hachelijke situatie met Wandaquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Niet waar iedereen mee kon luisteren. Wan en Jap proberen er zo min mogelijk aandacht aan te geven.
Daarover, heeft iemand het er eigenlijk met Wanda over gehad?
Ik ookquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:55 schreef Dotteke het volgende:
Dcht dat Eunice stopte met het geven van balletles
Daar kan je niets aan doenquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:56 schreef greysbones het volgende:
Ik snap niet dat ze niks aan die muizen doen
Hartstikke onhygiënisch
Een hele boelquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar kan je niets aan doen
Es en JW in gesprek
kan ik ook wel, heerlijkquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:48 schreef mikekomen het volgende:
Hoe is het mogelijk dat mensen zo lang in hun bed kunnen blijven stinken!
Eerlijk gezegd ben ik echt jaloers op mensen dit dat kunnenquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:59 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
kan ik ook wel, heerlijk![]()
alleen vaak geen tijd voor
Ik denk dat het weer hetzelfde verhaal als die keren daarvoor wasquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:02 schreef Harry het volgende:
Dat was, op beeld, een kort praatje van Esther met JW.
Ze laat het groeienquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:04 schreef lojanda het volgende:
Dat kapsel ook van Esther.. model champignondaar zit geen model meer in en ziet er echt niet uit.
Veel managers hebben daar last van gehad. Kenzy kwam ook nooit voor tien uur uit bed en Jeff spande de kroon want die presteerde het om pas tegen twaalf uur uit bed te komenquote:
Rupie is standaard laatquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Veel managers hebben daar last van gehad. Kenzy kwam ook nooit voor tien uur uit bed en Jeff spande de kroon want die presteerde het om pas tegen twaalf uur uit bed te komen
Mexx ziet er wel mooi uitquote:
En deze manager bezoekt met vriend elke nacht de keuken wanneer de rest slaapt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Veel managers hebben daar last van gehad. Kenzy kwam ook nooit voor tien uur uit bed en Jeff spande de kroon want die presteerde het om pas tegen twaalf uur uit bed te komen
Mooie meid, weinig inhoud.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mexx ziet er wel mooi uitze lijkt zo op de foto ook veel slanker.
Ligt eraan, wat matin heeft gedaan die dagquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat matin heeft gedaan die dag
Ze Laat het nu groeien tot een portobelloquote:
Mensen gaan sowieso niet op haar stemmen gok ikquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:08 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben benieuwd of Esther uberhaupt wel 5 mensen mee krijgt zich verkiesbaar te stellen.
Voor het programma zou het wel een goede zaak zijn met die Esther als manager.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:08 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben benieuwd of Esther uberhaupt wel 5 mensen mee krijgt zich verkiesbaar te stellen.
Maarja dat wist iedereen toch.. ze wisten allemaal waar ze voor stemde.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
En deze manager bezoekt met vriend elke nacht de keuken wanneer de rest slaapt.
Vandaar dat uitslapen is wat is hiermee bedoel.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maarja dat wist iedereen toch.. ze wisten allemaal waar ze voor stemde.
Vijf mensen krijgt ze wel voor elkaar denk ik maar die zullen daarna niet op haar gaan stemmen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:08 schreef pingu66 het volgende:
Babette is ook echt geen ochtend mensquote:
Nee daar niet iigquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette is ook echt geen ochtend mens
Je kan veel willen maar sommige dingen gaan gewoon niet gebeurenquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:14 schreef greysbones het volgende:
Febo
We hoeven ima niet te horen als hij poept
Snap ik wel want die is erg moe natuurlijk van een dag babbelenquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Snap ik wel want die is erg moe natuurlijk van een dag babbelen
quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:17 schreef lojanda het volgende:
Ahh Babette is wakker en klaar voor de dagbenieuwd wat ze vandaag allemaal weer te vertellen heeft
Ik gok hetzelfde als gisterenquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:17 schreef lojanda het volgende:
Ahh Babette is wakker en klaar voor de dagbenieuwd wat ze vandaag allemaal weer te vertellen heeft
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:18 schreef lojanda het volgende:
Zure Sasha staat haar chagrijnig smoelwerk ook weer dicht te plamuren..
Die ontwijk ik al maandenquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:19 schreef mikekomen het volgende:
Kan die ballet stream afgezet worden aub
Ze oefenen alleen nog voor de "voorstelling" daarna stoppen ze.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:55 schreef Dotteke het volgende:
Dcht dat Eunice stopte met het geven van balletles
Dat is ook altijd zo saai om naar te kijken.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:19 schreef mikekomen het volgende:
Kan die ballet stream afgezet worden aub
Zou ze dat allemaal onthouden hebben?quote:
Daar mag je niks van zeggen Sas is heiligquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:18 schreef lojanda het volgende:
Zure Sasha staat haar chagrijnig smoelwerk ook weer dicht te plamuren..
FIJN!quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:19 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Ze oefenen alleen nog voor de "voorstelling" daarna stoppen ze.
Klopt en dan gaan ze yoga doen.. veel beter natuurlijkquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:19 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Ze oefenen alleen nog voor de "voorstelling" daarna stoppen ze.
Waarschijnlijk ontbijt momentje voor de Feboquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is ook altijd zo saai om naar te kijken.
iet heilig gewoon een bewonerquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar mag je niks van zeggen Sas is heilig
.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:00 schreef Harry het volgende:
JW geeft Esther de tip om in mei manager te worden. Er zijn er nu al drie die dat in april willen.
Esther: Als Wanda voor manager gaat, dan doet Zoe niet mee.
Esther wil toch de komende maand manager worden. Dan heeft ze wat te doen, zegt ze.
Nou dat chagrijnen mag van mij echt opzouten.. hoe zij altijd over de anderen praat en waar ze die voor uitmaakt.. die net zo erg als Wanda.. alleen maar schelden over iedereenquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar mag je niks van zeggen Sas is heilig
Je mag Bep compleet slecht praten maar zielige Sas nietquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat chagrijnen mag van mij echt opzouten.. hoe zij altijd over de anderen praat en waar ze die voor uitmaakt.. die net zo erg als Wanda.. alleen maar schelden over iedereen
Ik vind aan haar echt helemaal niets zieligs aan.. Bern is zielig en dat komt door haar liefdevolle benaderingquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je mag Bep compleet slecht praten maar zielige Sas niet
quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
noppe , ze zijn beide niet heilig maar zuur smoelwerk en nog van die woorden hoeven niet
ok we liggen elkaar niet weet ik al langer fijne dag verderquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je mag Bep compleet slecht praten maar zielige Sas niet
Zure augurken.. misschien ook Sasha mee laten doenquote:
Bern vind ik ook niet zielig.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind aan haar echt helemaal niets zieligs aan.. Bern is zielig en dat komt door haar liefdevolle benadering
Die was al verzuurdquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zure augurken.. misschien ook Sasha mee laten doen
vrijheid van meningsuiting in de Cosquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
noppe , ze zijn beide niet heilig maar zuur smoelwerk en nog van die woorden hoeven niet
Dominante vrouw, onderdanige man.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Bern vind ik ook niet zielig.
dat is een glibber die zijn bek niet opentrekt.
Hoef je niet weg te gaan.. iedereen heeft wel een favoriet en die wordt dan door een andere cosser heel anders gezien en met de grond gelijk gemaakt.. boeien toch?quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
ok we liggen elkaar niet weet ik al langer fijne dag verder
Ben ik met je eens maar je weet vast wat ik bedoelquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Bern vind ik ook niet zielig.
dat is een glibber die zijn bek niet opentrekt.
Ik niet , hij moet gewoon zijn bek open trekken.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:28 schreef engine het volgende:
Ik vond Bern zondag wel zielighij wist het gewoon echt niet meer maar wil het zo graag goed doen voor haar.
Dat dus..quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:28 schreef engine het volgende:
Ik vond Bern zondag wel zielighij wist het gewoon echt niet meer maar wil het zo graag goed doen voor haar.
is waar erger me enkel aanwoorgebruik iedereen heeft mindere kanten ook ik, maar constant commentaar als sas of bern in beeld komen , probeer er paar te negeren maar moet wel tot 10 tellenquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoef je niet weg te gaan.. iedereen heeft wel een favoriet en die wordt dan door een andere cosser heel anders gezien en met de grond gelijk gemaakt.. boeien toch?
Daarom ookquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
is waar erger me enkel aanwoorgebruik iedereen heeft mindere kanten ook ik
Niet gehoord maar zou wel leuk zijn voor haarquote:
Volgens mij om haar daar mee ten huwelijk te vragen oidquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet gehoord maar zou wel leuk zijn voor haar
Dat is leukquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij om haar daar mee ten huwelijk te vragen oid
Ze kan beter naar een diëtist gaanquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:35 schreef lojanda het volgende:
Isaac is buiten weer met Kenzy aan het trainen.. ik vraag me af waarom want zo meteen bij het eten schept ze weer een veel te grote maaltijd op met klodders mayonaise.
Ze was naar achter geweest voor fysio en daar hebben ze met puntjes op haar rug aangegeven waar ze teveel vet heeft.. en dat waren nogal wat puntjes.
Is dadelijk ook meteen de officiële poging?quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:39 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop echt dat Wendy de challenge haalt.. niet voor de prijs die ze dan krijgen maar gewoon een boost voor haar
Dat zeker maar die hebben ze daar niet. Ze zou toch moeten snappen dat als je zo eet echt niet gaat afvallen. Zegt ze ook nog dat ze een fit girl isquote:
Dacht het welquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:40 schreef engine het volgende:
[..]
Is dadelijk ook meteen de officiële poging?
Daar zou ik dus niet tegen kunnen.quote:
Ik denk dus dat Kenzi zelf helemaal niet door heeft dat haar figuur door haar eetgedrag komt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:43 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon ‘normaal’ eten doet vast al wonderen
Ze heeft echt een papbuik. Zag haar van de week vanaf de zijkant, leek wel of ze in verwachting is.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dus dat Kenzi zelf helemaal niet door heeft dat haar figuur door haar eetgedrag komt.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zou ik dus niet tegen kunnen.
zoals Isaac achter kenzy aan loopt te rennen, zou bij mij absoluut niet motiverend werken, ik zou me omdraaien en hem een knal verkopen denk ik
Maar ik denk sowieso dat ik niet zou kunnen samenleven met een persoon als Isaac
dat oeverloze ge oh over wat iemand eet of hoe hij/zij er uit ziet. Boeien. Ieder pondje gaat door t mondje alleen kan de één er meer insteken dan de ander, bierbuikie van Janwillem hoor je weer niemand over bv.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:43 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon ‘normaal’ eten doet vast al wonderen
Omdat het bierbuikje van JW wel meevalt op die leeftijd....quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:53 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat oeverloze ge oh over wat iemand eet of hoe hij/zij er uit ziet. Boeien. Ieder pondje gaat door t mondje alleen kan de één er meer insteken dan de ander, bierbuikie van Janwillem hoor je weer niemand over bv.
4.2 op de schaal van Richter.quote:
ook zo n kut opmerking, voorlopig loopt ze meer en beter dan menigeenquote:
Als het niet boeit had niemand het er overquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:53 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat oeverloze ge oh over wat iemand eet of hoe hij/zij er uit ziet. Boeien. Ieder pondje gaat door t mondje alleen kan de één er meer insteken dan de ander, bierbuikie van Janwillem hoor je weer niemand over bv.
Als je omgeving er wat van zegt, is het tijd om er iets aan te doen. Verder zou ik me niet zo druk maken om wat hier geschreven wordt, en er gewoon overheen lezen...quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:59 schreef schizolientje het volgende:
Juist door dat oeverloze ge oh gaan (meisjes vooral) zich verbergen en/of wijde kleding dragen, stiekem/ uit zicht eten enz.. Kenzy lijkt goed in haar vel te zitten en haar conditie is ook niet slecht, heerlijk .
Ze moet lekker zelf weten wat ze draagt en waar ze zich fijn bij voelt , sommige dingen staan haar niet , lekker belangrijkquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:59 schreef schizolientje het volgende:
Juist door dat oeverloze ge oh gaan (meisjes vooral) zich verbergen en/of wijde kleding dragen, stiekem/ uit zicht eten enz.. Kenzy lijkt goed in haar vel te zitten en haar conditie is ook niet slecht, heerlijk .
Dat is ergquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:52 schreef cinsan het volgende:
mijn dochter was emotieter toen ze in slechte relatie zat , sporten hielp niet kreeg diabetes. maagverkleining gehad, ging tijd goed let op haar voeding , sport veel nu minder heeft long covid , komt terug aan ze denken dat iets hormoonaal is bij haar
Is maar een geintje.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ook zo n kut opmerking, voorlopig loopt ze meer en beter dan menigeen
hier denk ik
Ik snap em nietquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:04 schreef mikekomen het volgende:
[..]
K zou dingen zeggen achter de rug om van M
Moraima pakte iets van een salade, en Kenzy had blijkbaar achter haar rug om commentaar daarop. Ik weet de details ook niet precies.quote:
Oooh zoquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:05 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Moraima pakte iets van een salade, en Kenzy had blijkbaar achter haar rug om commentaar daarop. Ik weet de details ook niet precies.
Vind ik ook wat bijzonder op haar leeftijd.quote:
Gelijk heeft zequote:Op woensdag 22 maart 2023 11:06 schreef espri het volgende:
Viel er ook in maar Morrie was in de keuken iets pakken en Kenzy ei iets achter haar rug om, Morrie hoorde iets en zei als je wat te zeggen hebt, doe het in m’n gezicht.
En noemde ze Kenzi ook vieze slet in haar gezicht?quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:06 schreef espri het volgende:
Viel er ook in maar Morrie was in de keuken iets pakken en Kenzy ei iets achter haar rug om, Morrie hoorde iets en zei als je wat te zeggen hebt, doe het in m’n gezicht.
Dat oeverloze gezever over wat men wel en niet moet mag of kan zeggen, laten we daar eens mee ophouden en Laar iedereen zelf bepalen wat ze zeggen. Je kan er ook gewoon overheen scrollen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:53 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Yep en het enige wat Kenzy Dan zegt is… is goed morrie is goed morrie, en maar kijken naar Wanda Marja, die praat pas als Morrie de keuken uit isquote:
Amenquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat oeverloze gezever over wat men wel en niet moet mag of kan zeggen, laten we daar eens mee ophouden en Laar iedereen zelf bepalen wat ze zeggen. Je kan er ook gewoon overheen scrollen.
Kenzy en Wanda zijn weer een heerlijke eisalade aan het maken waar de hele schijf van vijf in zit
Nee, in het ei pas.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:07 schreef engine het volgende:
[..]
En noemde ze Kenzi ook vieze slet in haar gezicht?
mijn dochter werkt 28 uur in de zorg en sport 1x in de weekquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is ergHopelijk komen ze erachter waar het dan werkelijk vandaan komt. Ik denk alleen niet dat er bij Kenzy iets anders aan de hand is behalve slechte voeding en weinig beweging. Zoals je haar daar haar dagen ziet vullen is ze erg lui en eet gewoon helemaal verkeerd.
Dan moet ze ook niet zeikenquote:
Ik meldde het alleen maar.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet ze ook niet zeiken![]()
Hypocriet mens is het.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:10 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe is best hard qua stem volgens Kenzi
Weet ikquote:
Ja gaat lekker vandaag. Esther vanmorgen al en nu dit. Gezelligquote:
Lijkt wel alsof iedereen wakker is geworden van een lawaai makende Estherquote:
Ja dat is dan echt heel erg als je dan nog aankomt. Zeker als je gezond eet. Dan zou het idd heel goed kunnen dat er hormonaal iets aan de hand is. Ik hoop voor je dochter dat er een oplossing komt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
mijn dochter werkt 28 uur in de zorg en sport 1x in de week
Dat had ik net gemist maar je voelt gewoon spanning, kom maar op, toch niks te doen vandaag.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof iedereen wakker is geworden van een lawaai makende Esther
Ja dat vind ik ook.. ze zijn een beetje geïrriteerd..quote:
Goh dat heeft ze lang volgehoudenquote:
Het is gewoon een stuk hypocrietquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:17 schreef espri het volgende:
[..]
Ja maar dit telt vast niet, ze zit met haar rug naar hem…
De pot verwijt de pot.quote:
Mirthe is ook smerigquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:20 schreef xsaskiax het volgende:
Wanda houdt angstvallig 1 bordje apart voor Jasper (Mirthe vroeg of daar extra kleine op liggen en ze zei gelijk neeeeeeeeee)
Ja , maar viel tegen en we kregen niet alles te zienquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , maar viel tegen en we kregen niet alles te zien
Die reactie van Rupert ook,quote:
Slaat ook nergens opquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die reactie van Rupert ook,
"Naaaaaaice!" duidelijk hoorbaar dat ie het helemaal niet zo 'nice' vindt
Idiote prijsquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op
1000,- euro aan poedershit
Mooi toch?quote:
Nee.quote:
Nee smerige streken zijn datquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welnee, ze hield gewoon rekening met de grote van die motormuisje.
En sportkledingquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mssn kunnen ze van die waardechecque voor iedereen een eigen bidon kunnen kopen, ipv dat gelurk aan die limonadeflessen
Een Flaske,net als bij de buren.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mssn kunnen ze van die waardechecque voor iedereen een eigen bidon kunnen kopen, ipv dat gelurk aan die limonadeflessen
quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een Flaske,net als bij de buren.
Denk dat het toch tegenvalt.. ik zou het niet kunnen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:26 schreef Sestra666 het volgende:
oh dit is for real nu met die augurken.. 24 mini augurkjes.. net of dat zo moeilijk is
Voor de stomste prijs ooit gezienquote:
Wat voor poedershit? Die voor shakies?quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op
1000,- euro aan poedershit
Ik denk hetquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor poedershit? Die voor shakies?
Zeker voor die prijs. Ik ben niet vies van een augurk, maar had toch echt Marciano en Isaac later vreten voor die troep die alleen zij gebruiken.quote:
Die fatburners weet ik niet maar die zijn wel gewildquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker voor die prijs. Ik ben niet vies van een augurk, maar had toch echt Marciano en Isaac later vreten voor die troep die alleen zij gebruiken.
Of vallen die fatburners waar de halve loods aan zit daar ook onder?Blijft een kakprijs
Jepquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
hoeveel daar gebruiken die poedershit?quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Erik ook.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
hoeveel daar gebruiken die poedershit?
De bro's en Martin zag ik wel, maar van de rest?
Dat is allemaal bewust door Wanda en Mirthe gedaanquote:
het is gewoon voor iedereen hoor, en ze zullen echt niet alleen maar ‘poedershit’ kopenquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker voor die prijs. Ik ben niet vies van een augurk, maar had toch echt Marciano en Isaac later vreten voor die troep die alleen zij gebruiken.
Of vallen die fatburners waar de halve loods aan zit daar ook onder?Blijft een kakprijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |