quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Die oudjes zijn altijd wel schattigquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat gek dat het niet een vrouw van 60 is
Welke had het dan moeten zijn?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat gek dat het niet een vrouw van 60 is
Ze is wel eerlijk.quote:
Eh het is nogal logisch dat mannen een meisje met half open shirt leuker vinden dan een ouwe weduwequote:
Zo'n meisje wil je toch gewoon glazen.quote:
quote:A glazing, the act there of; When someone ejaculates on someones forehead and throws sprinkles in their face you say"You got glazed".
Ja hij heeft wel 100% gelijk. Friet verwijst naar de bereidingswijze, patat naar datgene wat je daadwerkelijk eet.quote:
Mannen vallen op een net meisje met gesloten shirt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh het is nogal logisch dat mannen een meisje met half open shirt leuker vinden dan een ouwe weduwe
Zou hij haar wel willen, denk je?quote:
Ik zal jou even in een gesloten shirtje zettenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Mannen vallen op een net meisje met gesloten shirt.
Maar je eet geen patat je eet friet. Patat gaat de frituurpan in.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja hij heeft wel 100% gelijk. Friet verwijst naar de bereidingswijze, patat naar datgene wat je daadwerkelijk eet.
Hey halloquote:
Dit is geil.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal jou even in een gesloten shirtje zetten
Bah, wat viesquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:00 schreef Joop_W het volgende:
Leuk om met vrienden dingen te doen.
Dat hoor je weinig.
En daarna wordt het friet?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:00 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar je eet geen patat je eet friet. Patat gaat de frituurpan in.
Hoor ik hier ervaring?quote:
LEKKER POEP AFVEGEN? VIND IK HELEMAAL LEUKquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
HOE DENK JIJ EROVER?
ZULLEN WE DIT OP TV BESPREKEN?
Nouquote:
Doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
LEKKER POEP AFVEGEN? VIND IK HELEMAAL LEUK
Seuwquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
LEKKER POEP AFVEGEN? VIND IK HELEMAAL LEUK
Wat hadden we afgesproken? Het is een inclusief BAD!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
HOE DENK JIJ EROVER?
ZULLEN WE DIT OP TV BESPREKEN?
We maken vragenkaartjes voor in badquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat hadden we afgesproken? Het is een inclusief BAD!
Ik zou daar alleen in maanpak, volledig ingepakt naar binnen lopen. Wat een vieze ellende lijkt me datquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
In zo'n smerig studentenhuis wonen. Nee bedankt.
Mwah, dan kun je een gekookte aardappel ook patat noemen. Gewoon patat frites dus. Maar boeit op zich weinig, iedereen weet wel wat je bedoelt als je friet of patat zegt. Zo lang je het maar geen patatten noemt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja hij heeft wel 100% gelijk. Friet verwijst naar de bereidingswijze, patat naar datgene wat je daadwerkelijk eet.
Smetvrees galorequote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
In mijn studententijd wel eens voor feestjes geweest maar inderdaad echt ellende. Drie weken afwas op het aanrecht, combimagnetron met 3cm aangekoekt vuil etc.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:04 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik zou daar alleen in maanpak, volledig ingepakt naar binnen lopen. Wat een vieze ellende lijkt me dat
Daar krijg je toch ook meteen een Samson en Gert accent bij als je het zo zegt?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, dan kun je een gekookte aardappel ook patat noemen. Gewoon patat frites dus. Maar boeit op zich weinig, iedereen weet wel wat je bedoelt als je friet of patat zegt. Zo lang je het maar geen patatten noemt.
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Even een correctiequote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze projecten waarbij ze dat mixen, studentens en asielzoekers.
neequote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ze doen alsof ze willen
@:Coco wat gaan ze zeggen?
Maar gaan jullie dan gelijk vanuit het ouderlijk huis naar een huur- of koopwoning? Zo raar is het toch niet om in een studentenhuis te wonen?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:04 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik zou daar alleen in maanpak, volledig ingepakt naar binnen lopen. Wat een vieze ellende lijkt me dat
Er zit een heel groot grijs gebied tussen studentenhuis en smetvrees.quote:
Ik ben heel erg opgeruimd.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er zit een heel groot grijs gebied tussen studentenhuis en smetvrees.
Maar ik ben wel vrij netjes ja. En opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd, geeft me veel meer rust.
Mbo’ers komen niet zo snel in studentenhuizen terecht.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar gaan jullie dan gelijk vanuit het ouderlijk huis naar een huur- of koopwoning? Zo raar is het toch niet om in een studentenhuis te wonen?
LULLO PALLOquote:
niet te missen met die omvangquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
We weten wel dat je van eten houd hoor
Heb in studententijd in een studio gewoond. Alleen maar last van je eigen troep en geen huisgenoten en drukte om je heen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar gaan jullie dan gelijk vanuit het ouderlijk huis naar een huur- of koopwoning? Zo raar is het toch niet om in een studentenhuis te wonen?
Paloquote:
Hij mag weer uitademen na de shootquote:
Ja zelfde hier. Wel elke dag even stofzuigen en doekje over het aanrecht etc. Maar inderdaad de koelkast is ook maar eens in de paar maanden. En ga ook niet dagelijks het toilet zitten boenen met chloor.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heel erg opgeruimd.
Maar geen smetvrees. Max elke 3 maanden de koelkast soppen.
'Der halve borstkas hangt eruit.'quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
Dit meisje kan beter iemand in de kerk zoeken
Lang leve de Roomba.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zelfde hier. Wel elke dag even stofzuigen en doekje over het aanrecht etc. Maar inderdaad de koelkast is ook maar eens in de paar maanden. En ga ook niet dagelijks het toilet zitten boenen met chloor.
Elke dag stofzuigen? Dat doe ik niet met 3 verdiepingen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zelfde hier. Wel elke dag even stofzuigen en doekje over het aanrecht etc. Maar inderdaad de koelkast is ook maar eens in de paar maanden. En ga ook niet dagelijks het toilet zitten boenen met chloor.
Racistquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
Deze 2 :s dit had niet uitgezonden mogen worden
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:10 schreef Gibson88 het volgende:
Maar goed, hey ik peer ' m genoeg gehad. fijne avond allemaal
Om je eigen grappen lachen is ook weer zo wat.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:10 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Humor van andere mensen verwachten![]()
Gelukkig slechts 2 verdiepingen hier. Maar wel een hond en een kat. En voelt gewoon vies als je loopt en je voelt/hoort dat er zand etc op de grond ligt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke dag stofzuigen? Dat doe ik niet met 3 verdiepingen.
Tssss. M’n mantel en trenchcoat.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:11 schreef XSbig het volgende:
Mensen met lange jassen vertrouw ik per definitie niet.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:10 schreef Gibson88 het volgende:
Maar goed, hey ik peer ' m genoeg gehad. fijne avond allemaal
Net of ze een zeventienjarige is die bij haar ouders woont.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat geeft wel een wat andere indruk. Maar dan raar doen als iemand 2 biertjes drinkt
Grappen kunnen maken is al een startquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Om je eigen grappen lachen is ook weer zo wat.
hoofd 10 minuten onder water houden in het warme badquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind het een beetje een deprimerende aflevering vanavond
Koud bad.quote:
Dat laat ik aan @Mortaxx over.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zal ik dan het moderatorschap van je overnemen?
Mijn ex.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
wat is het gekste wat jullie ooit hebben gedaan?
Een hoerenhuis bezocht in praagquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
wat is het gekste wat jullie ooit hebben gedaan?
Oh eigenlijk nooit echt bij stil gestaan, dacht dat mbo-ers ook vaak eerst op kamers zouden wonen voordat ze een heel huis kunnen huren of kopen. Mja je kan natuurlijk ook gewoon wat langer thuiswonen en goed sparen, als het een beetje gezellig is bij je ouders.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:07 schreef XSbig het volgende:
[..]
Mbo’ers komen niet zo snel in studentenhuizen terecht.
En de personen waar ik mee omging die wel een universitaire opleiding deden woonden ook gewoon thuis.
Maximaal lenen genotquote:
AirPods vermist?quote:
Ik ben het wel gewend dat mbo’ers vergeten worden.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh eigenlijk nooit echt bij stil gestaan, dacht dat mbo-ers ook vaak eerst op kamers zouden wonen voordat ze een heel huis kunnen huren of kopen. Mja je kan natuurlijk ook gewoon wat langer thuiswonen en goed sparen, als het een beetje gezellig is bij je ouders.
Krijgen we dit weerquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Mensen die liefde of een romantische spark verwachten na een gesprek van 45-60 minuten
Vlinders horen niet hoorde ik net.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Mensen die liefde of een romantische spark verwachten na een gesprek van 45-60 minuten
dat weet je toch na 2 minuten alquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Dan kan je wel op het einde zeggen dat je wellicht in andere setting iets anders wilt doen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Goede regel, mee eens.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Als aseksueel moet je wel betalen eigenlijk.
Of je weet het vooral na 2 dat het niets isquote:
ja dat is toch hetzelfdequote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of je weet het vooral na 2 dat het niets is
ook geen handjob ofzo?quote:
Dat iemand het niet is weet je nagenoeg zeker.quote:
Er is een verschil tussen seksuele attractie en romantische klik/liefde. Dat eerste kan je binnen 2 minuten of aantal weken hebben, dat tweede kost maanden.quote:
Maanden? Nee joh.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen seksuele attractie en romantische klik/liefde. Dat eerste kan je binnen 2 minuten of aantal weken hebben, dat tweede kost maanden.
Is het zo erg ja? Dus voor de mbo-ers ook al geen inclusieve samenlevingquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:15 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik ben het wel gewend dat mbo’ers vergeten worden.
Liefde voor iemand ontstaat niet binnen een dag. Voor sommigen kost het maanden, voor anderen wat minder. Maar om binnen een uurtje te bepalen dat er geen romantische klik kan ontstaan is onzin, tenzij degene totaal niet jouw type uiterlijk/persoonlijkheid heeft.quote:
Geen warm bad voor de aannemer.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is het zo erg ja? Dus voor de mbo-ers ook al geen inclusieve samenleving
En door het tweede deel in je laatste zin klopt de stelling gewoon.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:24 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Liefde voor iemand ontstaat niet binnen een dag. Voor sommigen kost het maanden, voor anderen wat minder. Maar om binnen een uurtje te bepalen dat er geen romantische klik kan ontstaan is onzin, tenzij degene totaal niet jouw type uiterlijk/persoonlijkheid heeft.
Inclusief of exclusief warm gekomen avondje?quote:
Knap. Kwaliteit lijkt steeds meer achteruit te gaan.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:28 schreef XSbig het volgende:
Ik ben er zowaar bij voor de tweede dag achtereen.
Inclusief hopelijk, hoewel de afgelopen twee dagen exclusief werden door enge deelnemersquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Inclusief of exclusief warm gekomen avondje?
Maatjequote:
vibesquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maatje
Mijn lief
Salute
For sure
Social work
Ach je mist niet veelquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Het beeld loopt steeds achter bij me
Wat goed is komt wat laterquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Het beeld loopt steeds achter bij me
fun sized noemen ze dat tochquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Die vrouw past in mijn broekzak
Wat enig
En lange benen?quote:
Nou ja zegquote:
Wat bedoelt ie daarmee? Weinig eten, omdat de uitdrukking een mager speenvarken is, of juist heel eten, omdat hij eigenlijk varken wilde zeggen maar eenvoudige spreekwoorden en gezegden niet beheerst. Geen van beide opties spreken me aanquote:
Ja dat denk ik ook bij Doutzen types. Snel wegkijken.quote:
vies vet volgevreten hokquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wat bedoelt ie daarmee? Weinig eten, omdat de uitdrukking een mager speenvarken is, of juist heel eten, omdat hij eigenlijk varken wilde zeggen maar eenvoudige spreekwoorden en gezegden niet beheerst. Geen van beide opties spreken me aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |