Ik moest ook lachenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:43 schreef engine het volgende:
Janet deed linedancen.....waarom ben ik niet verbaasd
Ik zie haar al staanquote:
Ik open nooit dus ga je gangquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:39 schreef puzziepie het volgende:
Sorry ping66 ik weet nooit of jij opent of niet
Ja met die witte laarsjesquote:
sasha deed net oefeningenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:48 schreef pingu66 het volgende:
Bern en Sasha gewoon muziek aan het luisteren.
ik zou niet op Esther stemmenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:53 schreef puzziepie het volgende:
weer klaverjas streams zo![]()
Babs straks ff met Tiano kletsen ,misschien moeten ze toch voor Esther gaan
Je echt he....eigenwijze idiootquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:53 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Haha die Eric denkt dat hij alles weet. Het is lanterfanteren.
Ik zou wel op Esther stemmen , vind het allemaal zo dik er bovenop liggen , er zijn er nog genoeg die eerder weg kunnen ipv Wandaquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou niet op Esther stemmen
gewoon Jeff dat bommetje laten droppen
dan hebben wij lol
die mag van mij ook gaanquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou wel op Esther stemmen , vind het allemaal zo dik er bovenop liggen , er zijn er nog genoeg die eerder weg kunnen ipv Wanda
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
die mag van mij ook gaan
en zoe
ik wacht nog steeds op een eliminatie waarbij er 2 of 3 gaan
in 1 keer
Ik ook niet , dan is er niemand meerquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:00 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Kun je lang wachten denk ik. Ben ook geen voorstander daarvan.
alleen al voor het shock effectquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:00 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Kun je lang wachten denk ik. Ben ook geen voorstander daarvan.
Gaat niet gebeuren met die vrijwillige leegloopquote:
Ja dat heb ik ondertussen wel van BB geleerd. Een lege hut is niks aan.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook niet , dan is er niemand meer
er zijn er nog steeds 21quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ondertussen wel van BB geleerd. Een lege hut is niks aan.
Elke dag strijden voor een vrijstelling lijkt me dan wel weer leukquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
of een eliminatie week
FEBO letten we even op
waarbij ze elke dag moeten strijden voor een vrijstelling
aan het eind van de week blijven er 3 over
Nee dat maakt het nog saaierquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ondertussen wel van BB geleerd. Een lege hut is niks aan.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Elke dag strijden voor een vrijstelling lijkt me dan wel weer leuk
Dat kan je misschien op het laatst verwachten ,maar nu zeker nietquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Elke dag strijden voor een vrijstelling lijkt me dan wel weer leuk
Het is wel ooit gezegd ergens dat het een mogelijkheid is maar denk dat ze een beetje verrast zijn door hoeveel mensen zelf opstappen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan je misschien op het laatst verwachten ,maar nu zeker niet
Ze horen allemaal namen maar over babs weten ze niet , wat eigenlijk ook wel vreemd is , Ice weet allesquote:
Met deze leegloop gaat het em niet wordenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel ooit gezegd ergens dat het een mogelijkheid is maar denk dat ze een beetje verrast zijn door hoeveel mensen zelf opstappen.
tiano weet dat toch??quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze horen allemaal namen maar over babs weten ze niet , wat eigenlijk ook wel vreemd is , Ice weet alles
Wendy "De ene keer zeggen ze A, de volgende keer zeggen ze B en daarna zeggen ze C"quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze horen allemaal namen maar over babs weten ze niet , wat eigenlijk ook wel vreemd is , Ice weet alles
Oh ja hij weet het welquote:
Jaquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Wendy "De ene keer zeggen ze A, de volgende keer zeggen ze B en daarna zeggen ze C"
Zoveel gelul dat niemand meer weet wat er nou eigenlijk allemaal gezegd wordt.
en dan duimen dat Esther woedend de loods uit gaat richting huis!!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou niet op Esther stemmen
gewoon Jeff dat bommetje laten droppen
dan hebben wij lol
daarom moet dat bommetje over JW en Eunice komen , dat veranderd ook alles weerquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:08 schreef xsaskiax het volgende:
e
[..]
en dan duimen dat Esther woedend de loods uit gaat richting huis!!
Ik denk eigenlijk dat Esther gaat doen alsof het haar niet boeit.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
daarom moet dat bommetje over JW en Eunice komen , dat veranderd ook alles weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |