De beste man is al de hele dag met me bezig. Dan zou ik toch echt weer gaan zuipen.quote:
Selecteren ze eindelijk eens Feijenoorders. Is heel de selectie aan de schijt. Blijf lekker hand in hand lopen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
De beste man is al de hele dag met me bezig. Dan zou ik toch echt weer gaan zuipen.
Ha ha ha.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De drank is weer in de man.
Nee. M'n gruwelbot doet zeer.quote:
Hopelijk word je morgen weer wakker.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha.
Trusten. Geniet nog een paar weken als misplaatste underdog.
Dat vind ik een mooie mededeling voor het slapen gaan maatquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk word je morgen weer wakker.
PremAidsquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:02 schreef Sked het volgende:
Prem is weer terug op Voetbalzone
@:Oriente
Heb hem op ignore. Heerlijkquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:40 schreef KingRoland het volgende:
laten we tong alle geluk in de liefde toewensen misschien dat @:mortaxx hem misschien kan helpen
gelukkig drink ik geen alcoholquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De drank is weer in de man.
Nou jaquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk word je morgen weer wakker.
Nu maar bidden voor een goed rendement HAHAHAHAquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:50 schreef KingRoland het volgende:
had trouwens geinvesteerd in kip kerrie
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 07:30 schreef KingRoland het volgende:
Helemaal niemand? Oke dan begin ik maar stelletje luie honden
Goedemorgen
The usual suspects weerquote:Op vrijdag 24 maart 2023 07:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Gelukkig is niet iedereen hier een lui varken! (het scheelt alleen niet veel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |